Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інструмент (набори ключів)
Очікувана вартість
49 950,75 UAH
UA-2019-08-27-000025-c ● e33e550366eb430aa9903e33729c8496
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Бикова Марина Леонідівна +380487272769 ontvm2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2019 08:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 49 950,75 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 249,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Детальніше дивись тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 шт
Інструмент (набори ключів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65085, Україна, Одеська обл., Одеса, Овідіопольська дуга, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 08:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2019 08:34 |
проект договору набори ключів 2019.doc | |
27 серпня 2019 08:34 |
ТД набори ключів 2019 НХ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:57
Дата відповіді: 30 серпня 2019 08:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Відповідь: на виконання вимог абз.3 п.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації відсутні посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В п.2 Додатку №2 до тендерної документації вказуються лише технічні характеристики товару.
2.Відповідь: відповідно до п.п.4 п.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає окрему довідку щодо даних про товар (Додаток №1 до тендерної документації), в якій зазначається повне його найменування, тип, виробник, тощо, відповідно до вимог предмету закупівлі, викладених в Додатку №2 до тендерної документації. Також, відповідно до п.п.3 п.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи по якості на кожен вид продукції (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Таким чином, в ціновій пропозиції Учасника торгів найменування товару має відповідати зазначеним вище документам. 3 Відповідь: Відповідно до п.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції без урахування ПДВ. Відповідно, очікувана вартість закупівлі складає 49 950,75 грн. без ПДВ. Тим самим, всі потенціальні учасники торгів, в т.ч. ФОП, знаходяться в рівних умовах.
2.Відповідь: відповідно до п.п.4 п.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає окрему довідку щодо даних про товар (Додаток №1 до тендерної документації), в якій зазначається повне його найменування, тип, виробник, тощо, відповідно до вимог предмету закупівлі, викладених в Додатку №2 до тендерної документації. Також, відповідно до п.п.3 п.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи по якості на кожен вид продукції (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Таким чином, в ціновій пропозиції Учасника торгів найменування товару має відповідати зазначеним вище документам. 3 Відповідь: Відповідно до п.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції без урахування ПДВ. Відповідно, очікувана вартість закупівлі складає 49 950,75 грн. без ПДВ. Тим самим, всі потенціальні учасники торгів, в т.ч. ФОП, знаходяться в рівних умовах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-27-000025-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39803574
Дата подання: 03 жовтня 2019 16:50
Щодо дискваліфікації учасника
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА», як учасник тендеру на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015 – 44510000-8 – Знаряддя (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-27-000025-c), звертаємо Вашу увагу на те, що в п. п 3 п. 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що для підтвердження якості та походження продукції, запропонованої до постачання надаються в сканованому вигляді паспорт та/або сертифікат якості тощо.
У нашій тендерній пропозиції як вид продукції було запропоновано два набори ключі (ріжкових STANDART NKR12STA-S та комбінованих 12од. STANDART NKK12STA) і на підтвердження якість та походження було надано сканований Висновок Органу з сертифікації та оцінки відповідності ТОВ «Орган з сертифікації «ПромСтандарт» від 13.10.2016 № 177/02502.
Ми з повагою ставимось до Вашого рішення щодо відхилення нашої пропозиції, проте, зважаючи на вищезазначене, звертаємо Вашу увагу на те, що умови тендерної документації нами були виконані належним чином, тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації і не підпадає під дію пп.4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас повернути Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА» до кваліфікації та розглянути нашу пропозицію.
Сподіваємося на Ваше порозуміння та подальшу плідну співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
У нашій тендерній пропозиції як вид продукції було запропоновано два набори ключі (ріжкових STANDART NKR12STA-S та комбінованих 12од. STANDART NKK12STA) і на підтвердження якість та походження було надано сканований Висновок Органу з сертифікації та оцінки відповідності ТОВ «Орган з сертифікації «ПромСтандарт» від 13.10.2016 № 177/02502.
Ми з повагою ставимось до Вашого рішення щодо відхилення нашої пропозиції, проте, зважаючи на вищезазначене, звертаємо Вашу увагу на те, що умови тендерної документації нами були виконані належним чином, тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації і не підпадає під дію пп.4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас повернути Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА» до кваліфікації та розглянути нашу пропозицію.
Сподіваємося на Ваше порозуміння та подальшу плідну співпрацю.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2019 15:35
Ваша пропозиція була відхилена у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ТЕМПО" |
43 705,00
UAH
|
40 998,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" |
44 166,35
UAH
|
40 999,00
UAH
|
Документи |
ООО "Абразив групп" |
47 760,50
UAH
|
47 760,50
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВКП КРОНТЕКС" |
49 950,75
UAH
|
49 950,75
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ТЕМПО" #40639076 |
Відхилено |
40 998,00
UAH
|
02 жовтня 2019 17:01
|
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" #39803574 |
Відхилено |
40 999,00
UAH
|
02 жовтня 2019 17:14
|
ООО "Абразив групп" #33703603 |
Переможець |
47 760,50
UAH
|
10 жовтня 2019 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2020 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2019 15:57
|
Д.у. №1 дог №748 (1).docx | зміни до договору |
25 листопада 2019 15:56
|
1_Д.у. №1 дог №748.docx | укладений |
25 листопада 2019 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 16:31
|
Договор ОД_НРП__19_748НЮ від 24.10.19.pdf | укладений |
25 жовтня 2019 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів), згідно п.п. 5, п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | ОД/НРП-19-748 НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |