Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інструмент (набори ключів)
Очікувана вартість
49 950,75 UAH
UA-2019-08-27-000025-c e33e550366eb430aa9903e33729c8496
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Марина Леонідівна

+380487272769 ontvm2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Бикова Марина Леонідівна
+380487272769
ontvm2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 08:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 13:12
Очікувана вартість: 49 950,75 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Детальніше дивись тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 шт
Інструмент (набори ключів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65085, Україна, Одеська обл., Одеса, Овідіопольська дуга, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 08:34
проект договору набори ключів 2019.doc
27 серпня 2019 08:34
ТД набори ключів 2019 НХ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:57
Дата відповіді: 30 серпня 2019 08:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Відповідь: на виконання вимог абз.3 п.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації відсутні посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В п.2 Додатку №2 до тендерної документації вказуються лише технічні характеристики товару.
2.Відповідь: відповідно до п.п.4 п.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає окрему довідку щодо даних про товар (Додаток №1 до тендерної документації), в якій зазначається повне його найменування, тип, виробник, тощо, відповідно до вимог предмету закупівлі, викладених в Додатку №2 до тендерної документації. Також, відповідно до п.п.3 п.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи по якості на кожен вид продукції (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Таким чином, в ціновій пропозиції Учасника торгів найменування товару має відповідати зазначеним вище документам. 3 Відповідь: Відповідно до п.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції без урахування ПДВ. Відповідно, очікувана вартість закупівлі складає 49 950,75 грн. без ПДВ. Тим самим, всі потенціальні учасники торгів, в т.ч. ФОП, знаходяться в рівних умовах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-27-000025-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39803574
Дата подання: 03 жовтня 2019 16:50
Щодо дискваліфікації учасника
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА», як учасник тендеру на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015 – 44510000-8 – Знаряддя (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-27-000025-c), звертаємо Вашу увагу на те, що в п. п 3 п. 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що для підтвердження якості та походження продукції, запропонованої до постачання надаються в сканованому вигляді паспорт та/або сертифікат якості тощо.
У нашій тендерній пропозиції як вид продукції було запропоновано два набори ключі (ріжкових STANDART NKR12STA-S та комбінованих 12од. STANDART NKK12STA) і на підтвердження якість та походження було надано сканований Висновок Органу з сертифікації та оцінки відповідності ТОВ «Орган з сертифікації «ПромСтандарт» від 13.10.2016 № 177/02502.
Ми з повагою ставимось до Вашого рішення щодо відхилення нашої пропозиції, проте, зважаючи на вищезазначене, звертаємо Вашу увагу на те, що умови тендерної документації нами були виконані належним чином, тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації і не підпадає під дію пп.4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас повернути Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА» до кваліфікації та розглянути нашу пропозицію.
Сподіваємося на Ваше порозуміння та подальшу плідну співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2019 15:35
Ваша пропозиція була відхилена у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

03 жовтня 2019 16:50
Вимога.pdf

Документи

04 жовтня 2019 15:34
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ТЕМПО" 43 705,00
UAH
40 998,00
UAH
Документи
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 44 166,35
UAH
40 999,00
UAH
Документи
ООО "Абразив групп" 47 760,50
UAH
47 760,50
UAH
Документи
ТОВ "ВКП КРОНТЕКС" 49 950,75
UAH
49 950,75
UAH
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 15:46
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2019 15:46
статут черно-белый.pdf
11 вересня 2019 15:46
протокол собрания.pdf
11 вересня 2019 15:46
Ключи гаечные ГОСТ.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 16:23
21_ГОСТ_2839-80.pdf
11 вересня 2019 16:23
20_ГОСТ 16983-80.pdf
11 вересня 2019 16:23
19_Декларація.pdf
11 вересня 2019 16:23
18_Дилерська_STANDART.PDF
11 вересня 2019 16:23
17_Сертифікат_STANDART.pdf
11 вересня 2019 16:23
13_Лист-гарантія ст.17.pdf
11 вересня 2019 16:23
04_Досвід виконання.pdf
11 вересня 2019 16:23
03_Дані про товар.pdf
11 вересня 2019 16:23
01_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 09:44
Електронний підпис
12 вересня 2019 09:43
ТОВ Абразив груп.zip
12 вересня 2019 09:43
Договора.zip

Публічні документи

11 вересня 2019 17:06
Тендерна.pdf
11 вересня 2019 17:06
Протокили.PDF
11 вересня 2019 17:06
Наказ.PDF
11 вересня 2019 17:06
Етикетки.pdf
11 вересня 2019 17:06
Додаток 4.pdf
11 вересня 2019 17:06
Додаток 2.pdf
11 вересня 2019 17:06
Додаток 1.pdf
11 вересня 2019 17:06
Довідка податки.pdf
11 вересня 2019 17:06
Довідка підпис.pdf
11 вересня 2019 17:06
Довидка судов позови.pdf
11 вересня 2019 17:05
Довидка ст 50.pdf
11 вересня 2019 17:05
ГОСТ ключи комб.pdf
11 вересня 2019 17:05
ГОСТ ключ рожк.pdf
11 вересня 2019 17:05
Видаткова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ТЕМПО"

ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"

ООО "Абразив групп"

ТОВ "ВКП КРОНТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ТЕМПО"
#40639076
Відхилено 40 998,00
UAH
02 жовтня 2019 17:01
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"
#39803574
Відхилено 40 999,00
UAH
02 жовтня 2019 17:14
ООО "Абразив групп"
#33703603
Переможець 47 760,50
UAH
10 жовтня 2019 09:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "Абразив групп"
#33703603
47 760,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 15:57
Д.у. №1 дог №748 (1).docx зміни до договору
25 листопада 2019 15:56
1_Д.у. №1 дог №748.docx укладений
25 листопада 2019 15:56
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 16:31
Договор ОД_НРП__19_748НЮ від 24.10.19.pdf укладений
25 жовтня 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів), згідно п.п. 5, п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: ОД/НРП-19-748 НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 56 963,94
UAH (в тому числі ПДВ 9 493,99 UAH)