Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Послуги з авторського нагляду за виконанням робіт "Капітальний ремонт приміщень дитячого відділення комунального підприємства "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35)
Очікувана вартість
62 377,68 UAH
UA-2019-08-27-000024-a 77db1611c2674a80b043edb796591ca8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з авторського нагляду за виконанням робіт "Капітальний ремонт приміщень дитячого відділення комунального підприємства "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35 (Джерело фінансування – місцевий (обласний) бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул Кемерівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Можлива оплата окремих етапів надання послуг за оформленим Сторонами актами здачі-прийняття окремого етапу надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником в межах бюджетного призначення на відповідний бюджетний період при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника в Державній казначейській службі України. Розрахунки між Сторонами здійснюється протягом 10-ти банківських днів з моменту оформлення Сторонами Акту здачі-прийняття наданих послуг (або окремих етапів наданих послуг). Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця. Джерело фінансування – місцевий (обласний) бюджет. Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування виконання послуг за Договором. Замовник звільняється від сплати штрафних санкцій у разі несвоєчасного бюджетного фінансування та/або затримки проведення органами казначейського обслуговування відповідних платежів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 серпня 2019 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКА КОМПАНІЯ "ОРІОН"
#37005554
Переможець 62 377,68
UAH
27 серпня 2019 08:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 15:43
ДУ 2 до Дог 2208 авт нагляд.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 15:42
ДУ 1 до Дог 2208 авт нагляд.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 09:00
Договір авт нагляд Оріон.PDF укладений
27 серпня 2019 08:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл суми договору по рокам в межах бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 2208
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML