Реконструкція спортивного ядра закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради" по вул. В. Порика,20 в м. Вінниця
Очікувана вартість
27 667 420,00 UAH
UA-2019-08-23-002066-c bb2519aa1199448cb5c22cd581bccb43
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження замовника: 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа замовника: Гринчук Андрій Володимирович
0432671709
kapbud@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 12:56
Очікувана вартість: 27 667 420,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276 674,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13490 м.кв.
Реконструкція спортивного ядра закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради" по вул. В. Порика,20 в м. Вінниця (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул. Порика,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт залишок вартості робіт відповідно актів виконаних робіт щомісяця Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 серпня 2019 13:19
ядро ЗОШ№33.ims
23 серпня 2019 16:53
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 16:49
ТД стадіон ЗОШ№33.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000041 ● 51799c533bba4b699db172dde1409e8c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17 17:52:41
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.10.2019 № 301

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-23-002066-c 23.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент капітального будівництва, 03084204, Україна, ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція спортивного ядра закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради" по вул. В. Порика,20 в м. Вінниця (джерело фінансування - міський бюджет), 27667420UAH, 45212200-8, ДК021, 13490, м.кв.
  3. Інформація про оприлюднення: bb2519aa1199448cb5c22cd581bccb43, 2019-08-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.08.2019 № 119, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Б.В.В.-БУД» (далі – ПП «Б.В.В.-БУД») , протокол засідання тендерного комітету від 12.09.2019 № 124, повідомлення про намір укласти договір та договір підряду від 25.09.2019 № 20. За результатами моніторингу установлено, що пунктом 3 додатку № 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів (за таблицею встановленої форми) та копій, зазначених в довідці, договорів. Водночас учасник ПП «Б.В.В.-БУД» у складі пропозиції надав довідку від 07.08.2019 № 70/10 про виконання аналогічного договору, яка не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 додатку № 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, оскільки не містить зазначення щодо фактичної та юридичної адреси, а також, контактних даних особи організації з якою було укладено договір. Також на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник «Б.В.В.-БУД» у складі тендерної пропозиції не надав копію, зазначеного в довідці від 07.08.2019 № 70/10, договору, чим не дотримав вимоги підпункту 3.3. пункту 3 додатку № 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації. Крім того моніторингом установлено, що учасник ПП «Б.В.В.-БУД» у складі тендерної пропозиції не надав відомості про проведення навчання та перевірку знань спеціалістів, що будуть приймати участь у наданні послуг за даною закупівлею, згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.02.-08 та копії протоколів атестації штатних працівників, які будуть приймати участь у наданні послуг за даною закупівлею за участю інспектора Держпраці, чим не дотримав вимоги підпункту 2.3. пункту 2 додатку № 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Б.В.В.-БУД», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, та уклав з ним Договір., 01 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Б.В.В-БУД 26 990 000,00
UAH з ПДВ
26 447 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олеріт" 27 001 000,00
UAH з ПДВ
26 724 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 13:31
Технічна відповідність4
06 вересня 2019 13:31
Технічна відповідність3
06 вересня 2019 13:31
Технічна відповідність2
06 вересня 2019 13:31
Технічна відповідність.zip

Публічні документи

06 вересня 2019 17:21
sign.p7s
06 вересня 2019 17:15
22. Довідка щодо статуту.PDF
06 вересня 2019 17:15
21. Установчий документ.pdf
06 вересня 2019 17:15
16. Розрахунки показники.pdf
06 вересня 2019 17:15
14. Паспорт.PDF
06 вересня 2019 17:15
11. Відгук 2.PDF
06 вересня 2019 17:15
10. Відгук.PDF
06 вересня 2019 17:15
6.1. ЦПХ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Б.В.В-БУД
#35558964
Переможець 26 447 000,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Б.В.В-БУД
#35558964
26 447 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 вересня 2019 10:32
договір спортядро ЗОШ№33.PDF укладений
26 вересня 2019 10:32
sign.p7s укладений
22 січня 2020 16:55
додаткова №2 спортядро ЗОШ№33.PDF зміни до договору
22 січня 2020 16:40
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 15:40
додаткова спортядро ЗОШ№33.PDF зміни до договору
16 грудня 2019 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку