Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного ядра закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради" по вул. В. Порика,20 в м. Вінниця
Очікувана вартість
27 667 420,00 UAH
UA-2019-08-23-002066-c bb2519aa1199448cb5c22cd581bccb43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Андрій Володимирович

0432671709 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа: Гринчук Андрій Володимирович
0432671709
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 12:56
Очікувана вартість: 27 667 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276 674,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13490 м.кв.
Реконструкція спортивного ядра закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради" по вул. В. Порика,20 в м. Вінниця (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Порика,20, ВІННИЦЯ, Вiнницька область, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт залишок вартості робіт відповідно актів виконаних робіт щомісяця Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 13:19
ядро ЗОШ№33.ims
23 серпня 2019 16:53
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:49
ТД стадіон ЗОШ№33.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000041 ● 51799c533bba4b699db172dde1409e8c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.10.2019 № 301

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-23-002066-c 23.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-02-21-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


21.02.2020 №8


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 24 лютого 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-08-14-000656-с та UA-2019-08-23-002066-с, здійснених Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

2020-02-21 10:16:57


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Б.В.В-БУД 26 990 000,00
UAH з ПДВ
26 447 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олеріт" 27 001 000,00
UAH з ПДВ
26 724 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 13:31
Технічна відповідність4
06 вересня 2019 13:31
Технічна відповідність3
06 вересня 2019 13:31
Технічна відповідність2
06 вересня 2019 13:31
Технічна відповідність.zip

Публічні документи

06 вересня 2019 17:21
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:15
22. Довідка щодо статуту.PDF
06 вересня 2019 17:15
21. Установчий документ.pdf
06 вересня 2019 17:15
16. Розрахунки показники.pdf
06 вересня 2019 17:15
14. Паспорт.PDF
06 вересня 2019 17:15
11. Відгук 2.PDF
06 вересня 2019 17:15
10. Відгук.PDF
06 вересня 2019 17:15
6.1. ЦПХ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Б.В.В-БУД

ТОВ "Олеріт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Б.В.В-БУД
#35558964
Переможець 26 447 000,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Б.В.В-БУД
#35558964
26 447 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 10:32
договір спортядро ЗОШ№33.PDF укладений
26 вересня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 09:19
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:34
додаткова №7 спортядро ЗОШ№33.PDF зміни до договору
17 серпня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 10:31
додаткова _6 спортядро ЗОШ_33.PDF зміни до договору
13 липня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 16:04
додаткова _5 спортядро ЗОШ_33.PDF зміни до договору
03 липня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 16:10
додаткова _4 спортядро ЗОШ_33.PDF зміни до договору
10 червня 2020 16:09
додаткова №3 спортядро ЗОШ№33.PDF зміни до договору
17 березня 2020 17:10
додаткова №3 спортядро ЗОШ№33.PDF зміни до договору
17 березня 2020 17:10
додаткова №3 спортядро ЗОШ№33.PDF зміни до договору
17 березня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 17:08
додаткова №3 спортядро ЗОШ№33.PDF зміни до договору
17 березня 2020 17:08
додаткова №3 спортядро ЗОШ№33.PDF зміни до договору
17 березня 2020 17:07
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 16:55
додаткова №2 спортядро ЗОШ№33.PDF зміни до договору
22 січня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:40
додаткова спортядро ЗОШ№33.PDF зміни до договору
16 грудня 2019 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено план фінансування
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 01 вересня 2020
Сума оплати за договором: 24 237 631,32
UAH (в тому числі ПДВ 4 039 605,22 UAH)