ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

04 листопада 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-08-23-002066-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Департамент капітального будівництва, 03084204, Україна, ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Реконструкція спортивного ядра закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради" по вул. В. Порика,20 в м. Вінниця (джерело фінансування - міський бюджет), 27667420UAH, 45212200-8, ДК021, 13490, м.кв.
3. Інформація про оприлюднення: bb2519aa1199448cb5c22cd581bccb43, 2019-08-23
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 17 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.08.2019 № 119, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Б.В.В.-БУД» (далі – ПП «Б.В.В.-БУД») , протокол засідання тендерного комітету від 12.09.2019 № 124, повідомлення про намір укласти договір та договір підряду від 25.09.2019 № 20. За результатами моніторингу установлено, що пунктом 3 додатку № 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів (за таблицею встановленої форми) та копій, зазначених в довідці, договорів. Водночас учасник ПП «Б.В.В.-БУД» у складі пропозиції надав довідку від 07.08.2019 № 70/10 про виконання аналогічного договору, яка не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 додатку № 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, оскільки не містить зазначення щодо фактичної та юридичної адреси, а також, контактних даних особи організації з якою було укладено договір. Також на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник «Б.В.В.-БУД» у складі тендерної пропозиції не надав копію, зазначеного в довідці від 07.08.2019 № 70/10, договору, чим не дотримав вимоги підпункту 3.3. пункту 3 додатку № 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації. Крім того моніторингом установлено, що учасник ПП «Б.В.В.-БУД» у складі тендерної пропозиції не надав відомості про проведення навчання та перевірку знань спеціалістів, що будуть приймати участь у наданні послуг за даною закупівлею, згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.02.-08 та копії протоколів атестації штатних працівників, які будуть приймати участь у наданні послуг за даною закупівлею за участю інспектора Держпраці, чим не дотримав вимоги підпункту 2.3. пункту 2 додатку № 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Б.В.В.-БУД», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, та уклав з ним Договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Заболотня Юлія Василівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)