Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класифікатор ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель, Інтерактивне обладнання, телевізор, проектор, багатофункціональний пристрій, ноутбук, тонер, МФУ)
Очікувана вартість
1 146 450,00 UAH
UA-2019-08-23-002061-c ec7c408db12949adabfd1fd1ea895934
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілик Надія Іванівна

+380324420027 drogobych_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144660
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, вул. Т. Шевченкка, 21
Контактна особа: Ілик Надія Іванівна
+380324420027
drogobych_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:13
Очікувана вартість: 1 146 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 733,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Класифікатор ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель, Інтерактивне обладнання, телевізор, проектор, багатофункціональний пристрій, ноутбук, тонер, МФУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, Комплект№1 - вул. Сагайдачного, 19, м. Дрогобич Комплект №2 – вул. Козловського, 2 м. Дрогович
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку кошти обласного та місцевого бюджетів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 16:47
Додаток 3 пропозиція.doc
23 серпня 2019 16:47
додаток 2 Проект договору.doc
23 серпня 2019 16:47
Додаток 1 Технічне завдання.doc
23 серпня 2019 16:47
ТД мультимед.обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 28 серпня 2019 11:23
Дата відповіді: 28 серпня 2019 12:03
Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі?
Відповідь: так допускається торгова марка або модель яка відрізняється від торгової марки або моделі, яка передбачена в тендерній документації, але при умові що технічні характеристики не можуть бути зменшені чи призвести до погіршення технічних характеристик предмету закупівлі

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-17-000016 ● 2e6f8ee8ae4d42368d14e0c302333f37
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2020 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.03.2020 № 50

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.03.2020 № 50.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-23-002061-c 23.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 1 132 200,00
UAH з ПДВ
1 132 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 1 140 000,00
UAH з ПДВ
1 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 12:15
Електронний підпис
11 вересня 2019 12:14
Довідка МВС.zip
07 вересня 2019 17:22
Електронний підпис
07 вересня 2019 17:18
2.Технічні вимоги.pdf
07 вересня 2019 17:18
Статут.pdf
07 вересня 2019 17:18
Гарантія.zip
07 вересня 2019 17:18
Висновок СЕС_2019.pdf
07 вересня 2019 17:18
Протокол.pdf
07 вересня 2019 17:17
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2019 17:17
Витяг ПДВ.pdf
07 вересня 2019 17:17
Декларація_РО_2019.pdf
07 вересня 2019 17:17
10.Проект договору.pdf
07 вересня 2019 17:17
Декларация ЕМС_2019.pdf
07 вересня 2019 17:17
Декларация НЕО_2019.pdf
07 вересня 2019 17:17
ШР 01.08.19.pdf
07 вересня 2019 17:17
Гриф МОН.pdf
07 вересня 2019 17:17
13.Лист про виробника.pdf
07 вересня 2019 17:17
Накладна-Новий Розділ.pdf
07 вересня 2019 17:17
Довідка банк.pdf
07 вересня 2019 17:17
Довідка по гарантії.pdf
07 вересня 2019 17:17
Довідка банк_1.pdf
07 вересня 2019 17:17
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 17:27
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 17:27
стаття 16.pdf
06 вересня 2019 17:27
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 17:27
Працівники.pdf
06 вересня 2019 17:27
Пояснення.pdf
06 вересня 2019 17:27
Паспорт.pdf
06 вересня 2019 17:27
Обробка персон.дан..pdf
06 вересня 2019 17:27
Наявність товару.pdf
06 вересня 2019 17:27
МТБ.pdf
06 вересня 2019 17:27
Ідент.код.pdf
06 вересня 2019 17:27
єдрпоу.pdf
06 вересня 2019 17:27
довкілля.pdf
06 вересня 2019 17:27
Гарантія на гарантію.pdf
06 вересня 2019 17:27
Витяг.pdf
06 вересня 2019 17:27
витяг штатного розпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Переможець 1 132 200,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 11:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
1 132 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 11:05
підписаний договір укладений
01 жовтня 2019 09:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 132 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 188 700,00 UAH)