Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продуктивна система друку
Очікувана вартість
426 666,66 UAH
UA-2019-08-23-000957-b c95dbc17d67147438ac502b635e26bbe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Олена

(03842) 6-37-54 KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Ковальчук Олена
(03842) 6-37-54
KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 16:30
Початок аукціону: 12 вересня 2019 15:57
Очікувана вартість: 426 666,66 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Продуктивна система друку (детально у додатку №3 до ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Продуктивна система друку (Джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплект поставки
Дата подання: 30 серпня 2019 12:36
Дата відповіді: 03 вересня 2019 15:32
Добрый день. Просьба дать пояснения относительно комплектации поставки, а именно: Вы запрашиваете в комплект поставки дополнительно 2 тонера, а в пункте 2 (технические характеристики) вы запрашиваете отдельной строкой 2 тонера. Вопрос. Сколько тонеров должно быть в сумме 2 или 4? Если 2 то удалите с документации пункт 2 (технические характеристики), или измените наименование с Тонер KIP на Оригинальный тонер от производителя предлагаемого оборудования.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляю згідно вимог Додатку№ 3 до тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних вимог пунктом 1 таблиці визначено кількість тонеру 2*400 г та пунктом 2 визначена додаткова кількість тонеру 2*400 г, що сумі складає 4*400 г тонеру для КІР.
Внесення змін в тендерну документацію вважаю недоцільним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-000957-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД", Код ЄДРПОУ:40744685
Дата подання: 29 серпня 2019 12:56
Вимога про видалення дискримінаційних вимог з тендерної документації.
Шановний Замовнику,
Розглянувши тендерну документацію на закупівлю: «Продуктивна система друку за кодом 30230000 -0 ДК021 – 2015(Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-23-000957-b, публічне посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-23-000957-b c, повідомляємо про встановлення вами дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але, вказана в тендерній документації на закупівлю Специфікація Замовника, містить назву конкретної торгівельної марки, та технічні вимоги визначені таким чином, що в загальній сукупності технічних характеристик повністю відповідає лише обладнання виробництва компанії KIP. Жодна з моделей інших виробників, що за вартістю набагато дешевші ніж вказана модель КІР, за сукупністю всіх технічних параметрів не задовольняє технічних вимог Замовника. Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», основними принципами здійснення закупівелі є, зокрема, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Натомість, надмірна необґрунтована деталізація вимог до предмету закупівлі призводить до обмеження конкуренції та надмірному використанню бюджетних коштів.
Обладнання, що є предметом закупівлі (Продуктивна система друку) має в Україні сталий та достатній ринок пропозицій декількох виробників: Ricoh, Xerox, OCE, отож, таким чином сформульовані технічні вимоги до предмету закупівлі, не є обґрунтованими, та такими, що штучно обмежують конкуренцію.
Вимагаємо:
1. змінити характеристику:«Технологія друку: світлодіодний пристрій із технологією KIP HDP Plus» на «Технологія друку: світлодіодна», що дозволить при йняти участь у закупівлі іншим виробникам аналогічного обладнання.
2. надати роз’яснення щодо нагальної потреби у замовника характеристики «Роздільна здатність друку принтера»: «не менше 600*2400 dpi», оскільки, ця технічна характеристика наявна тільки у одного виробника, а саме у KIP, і заради неї закупівля навмисно здорожчена.
3. видалити з розділу технічних характеристик: графа «Технічні характеристики та вимоги», пункт: «в комплекті» посилання на ПО марки KIP, або додати вираз « або еквівалент відповідного програмного забезпечення».
4. виправити помилку в технічній характеристиці «щільність паперу від 75 – 120 г/м2», оскільки на офіційних ресурсах, а саме за посиланням: https://www.konicaminolta.ua/uk-ua/hardware/wide-format/kip-7170, вказана характеристика: 64-84 г/м2.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2019 12:41
Рішення тендерного комітету (Протокол №1163 від 03.09.2019)

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Коніка Мінолта Україна" 424 900,00
UAH
424 900,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" 425 090,00
UAH
425 090,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 15:52
МВС.pdf
19 вересня 2019 15:52
ДФС.pdf
12 вересня 2019 16:30
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf
11 вересня 2019 10:07
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf
11 вересня 2019 09:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 вересня 2019 09:51
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
09 вересня 2019 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 15:53
Довідка про учасника.pdf
09 вересня 2019 15:53
Довідк про санкції .pdf
09 вересня 2019 15:53
Довідки ст 17.pdf
09 вересня 2019 15:53
Проект договора.pdf
09 вересня 2019 15:53
Статут, наказ, Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Коніка Мінолта Україна"

ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Коніка Мінолта Україна"
#14281534
Переможець 424 900,00
UAH
17 вересня 2019 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Коніка Мінолта Україна"
#14281534
424 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 16:54
Договір №53-124-01-19-11077 від 07102019.pdf укладений
07 жовтня 2019 16:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 509 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 980,00 UAH)