Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування - 3 лоти
Очікувана вартість
6 351 593,60 UAH
UA-2019-08-23-000719-c 8ea7b8ca20ef4841914593fe52b2663f
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-05-06-000880-а (дата формування звіту 10 червня 2019р.);
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-06-11-000843-b (дата формування звіту 12 липня 2019р.);
-Протокол переговорів з учасником від 23.08.2019р.
Замовником було двічі проведено процедуру закупівлі «Відкриті торги» по закупівлі послуг з організації шкільного харчування - 3 лоти. За результатом проведення відкритих торгів від 10.06.2019р. (UA-2019-05-06-000880-а) та від 12.07.2019р. (UA-2019-06-11-000843-b) дані торги було відмінено в зв’язку з поданням для участі менше двох тендерних пропозицій. Замовником було двічі відмінено процедури закупівлі відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників.
На підставі вищезазначеного необхідно укласти договори із ФОП Якімова Л.І. на закупівлю Послуг з організації шкільного харчування – 3 лоти за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 11:41
Оскарження наміру укласти договір: 03 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-23-000719-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "МЕГА - КРОКУС", Код ЄДРПОУ:35221117
Дата подання: 29 серпня 2019 09:19
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2019 20:30
рішення від 02.09.2019 № 12167 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 20:30
рішення від 17.09.2019 № 13114.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 20:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адмінстративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.09.2019р. №13114-р/пк-пз, прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівлі UA-2019-08-23-000719-c Послуги з організації шкільного харчування - 3 лоти. Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 24 вересня 2019 10:16

Документи подані скаржником

29 серпня 2019 09:19
Скарга антимон. скан.pdf
29 серпня 2019 09:19
Платіжка.pdf

Документи подані замовником

30 серпня 2019 16:37
Звернення до АМКУ.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 «ЗОШ №3,13,27,33, НВК«Лідер», НВК«Любисток»
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 2 439 805,60 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

198400 шт
Лот 1 «ЗОШ №3,13,27,33, НВК«Лідер», НВК«Любисток»
(кошти міського бюджету)
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги (частину послуг від загальної суми договору) здійснюються щомісячно, згідно фактичного відвідування та харчування учнів у навчальних закладах. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних, наданих Виконавцем, та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2019 р. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-08-23-000719-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "МЕГА - КРОКУС", Код ЄДРПОУ:35221117
Дата подання: 29 серпня 2019 09:19
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2019 20:30
рішення від 02.09.2019 № 12167 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 20:30
рішення від 17.09.2019 № 13114.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 20:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адмінстративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.09.2019р. №13114-р/пк-пз, прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівлі UA-2019-08-23-000719-c Послуги з організації шкільного харчування - 3 лоти. Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 24 вересня 2019 10:16

Документи подані скаржником

29 серпня 2019 09:19
Скарга антимон. скан.pdf
29 серпня 2019 09:19
Платіжка.pdf

Документи подані замовником

30 серпня 2019 16:37
Звернення до АМКУ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Якімова Любов Іванівна
#2511106881
Переможець 2 439 805,60
UAH
23 серпня 2019 11:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 11:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Якімова Любов Іванівна
#2511106881
2 439 805,60
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 вересня 2019 10:19
Коментар щодо відміни: На виконання рішення АМКУ переговорну процедуру закупівлі відмінено
Документи:
24 вересня 2019 10:19
Електронний підпис
24 вересня 2019 10:19
Протокол відміни переговорної процедури.PDF