Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

63110000-3 Послуги з обробки вантажів (Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля)
63110000-3 Cargo handling services (Services in forwarding servicing of imported coal)
Очікувана вартість
125 000 000,00 UAH
UA-2019-08-23-000605-b a27f6444f4354205aaac05590dd40855
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Наталія В’ячеславівна

+380443640245 natalia.melnik@centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Козацька, 120/4, (літ. «Є»)
Контактна особа: Мельник Наталія В’ячеславівна
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Додаткові контактні особи: Бондар Сергій
(044) 364-02-75
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC “Tsentrenergo”
National ID: 22927045
Contact point: Melnyk Natalia
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Additional contacts: Bondar Sergey
(044) 364-02-75

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 125 000 000,00 UAH без ПДВ
Publication date: 23 серпня 2019 13:00
Enquiries until: 17 вересня 2019 18:00
Complaints submission until: до 23 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 вересня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 125 000 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63110000-3: Послуги з обробки вантажів


Scope of the procurement

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 5 Тендерної документації . П. 5. 2. Інші послуги та п.1.2.2. Договору.: -послуги по перешвартовці судна
Дата подання: 13 вересня 2019 13:54
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:14
Для якісного розрахунку вартості вказаної послуги необхідно мати попередню інформацію щодо тоннажності флоту, який планується Вашою компанією під вивантаження в порту Южний. Також, тоннаж флоту допоможе Підприємству оцінити необхідні ризики та фактичну необхідність перешвартування судна. Також, при виконанні перешвартування ДП «МТП «Южний»,як державне підприємство повинно укласти додаткові договори з лоцманською компанією та бригадою швартовальників, витрати яких також вплинуть на загальну вартість робіт. Вартість перешвартування судна впливає на загальну вартість послуги при подачі тендерних пропозицій .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Попередньо планується отримання суден з вугіллям вагою до 80 000 тис. тон +/- 10%.
Додаток 5 Тендерної документації . П. 5. 2. Інші послуги та п.1.2.2. Договору.: -послуги з зберігання вантажу на складських площах Порту.
Дата подання: 13 вересня 2019 13:55
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:15
Для розрахунку вартості послуги з зберігання необхідно мати приблизну інформацію щодо можливості прийому ПАТ «Центренерго» вагонів від Підприємства. Від загальної щоденної можливості виділення вагонів з боку ПАТ «Центренерго» та можливості Підприємства їх навантаження, залежить загальний строк зберігання вантажів на складах підприємства та як наслідок вартість зберігання 1 тонни вантажу, яка впливає на загальну вартість вантажу. Крім того, враховуючи існуючи потужності Підприємства подавання великої кількості вагонів з боку ПАТ «Центренерго» та не навантаження їх Підприємством, може розцінюватися як не виконання умов Договору та накладення на Підприємство штрафних санкцій. Пропонуємо при підписанні Договору вказати мінімальну кількість справних та чистих вагонів, які ПАТ «Центренерго» повинно подавати під навантаження, а Підприємство навантажувати на адресу отримувачів вантажу. Наприклад: від 30 вагонів та більше в залежності від наявності справного чистого рухомого складу. Вартість зберігання 1 тн впливає на загальну вартість послуги при подачі тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з проектом договору, організацію подачі порожнього рухомого складу під навантаження в порту забезпечує Експедитор. ПАТ “Центренерго” (вантажоодержувачі) готове до вивезення з території порту і приймання в місцях вивантаження щодобово від 70 вагонів і більше завантаженням 69 -70 тон кожен.
Додаток 5 Тендерної документації . П. 5. 2. Інші послуги та п.1.2.2. Договору.: -прибирання суднових трюмів в межах сталійного часу відповідно до умов договору(контракту), за яким здійснюється поставка вугілля.
Дата подання: 13 вересня 2019 13:56
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:16
Для якісного розрахунку вартості вказаної послуги необхідно мати попередню інформацію щодо тоннажності флоту, який планується Вашою компанією під вивантаження в порту Южний. Вказані послуги виконуються спеціалізованою бригадою та залежать від кількості трюмів та їх розмірів, які напряму пов’язані з тоннажністю флоту. Вартість послуги –«прибирання суднових трюмів» впливає на загальну вартість послуги при подачі тендерних пропозицій .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Планується отримання суден з вугіллям вагою до 80 000 тис. тон +/- 10%.
Додаток 5 Тендерної документації . П. 5. 2. Інші послуги та п.1.2.2. Договору.: - підготовка кузовів вантажних залізничних вагонів під навантаження дрібних фракцій; -зачищення вагонів від залишків раніше перевезеного вантажу.
Дата подання: 13 вересня 2019 13:57
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:19
Для якісного розрахунку вартості вказаної послуги необхідна попередня інформація – у яких вагонах ПАТ «Центренерго» запланувала здійснення перевезення вантажів. Приклад: Вагони, які належать Укрзалізниці прибувають на Підприємство потребують значного ремонту та підготовки. Вагони приватних власників прибувають в більш справному стані та не потребують значного ремонту та обладнання. Крім того, враховуючи той факт, що порожні вагони, які направляються до Підприємства прибувають з ознаками раніше перевезеного вантажу в кузові та на балках вагонів та після навантаження не приймаються Залізницею до перевезення без додаткового зачищення, необхідно роз’яснення з Вашого боку: - може Підприємство відмовитися від прийняття вказаних вагонів до навантаження, покладаючи вказані витрати з зачищення на Залізницю або повинно здійснювати зачищення вказаних вагонів та нести додаткові витрати. - у разі відмови від навантаження – не буде це розцінене ПАТ «Центренерго», як не виконання Підприємством умов договору. Вартість вказаних послуг впливає на загальну вартість послуги при подачі тендерних пропозицій .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Планується здійснювати вивезення вантажу з території порту у вагонах власності Укрзалізниці та вагонах приватного парку.
Вважаємо за доцільне приймати всі вагони, що будуть подаватися залізницею під навантаження з понесенням витрат на зачистку та підготовку вагонів під навантаження вантажу дрібних фракцій (в разі необхідності) в межах загальної вартості послуг, запропонованої ПАТ “Центренерго”.
Додаток 5 Тендерної документації . П. 5. 2. Інші послуги та п.1.2.2. Договору.: -оплата ставки демереджу, в разі розвантаження судна з перевищенням сталійного часу, відповідно до умов договору( контракту), за яким здійснюється поставка вугілля.
Дата подання: 13 вересня 2019 13:58
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:20
На момент укладання Договору у Підприємства відсутня будь яка інформація щодо укладеного ПАТ «Центренерго» договору на поставку вугілля, відсутня інформація щодо конструктивних особливостей суден, які будуть здійснювати перевезення вантажу, їх тоннажності, кількості марок вугілля та інш. Також відсутня інформація щодо узгодженої з перевізником норми вивантаження судна. Підприємство не має можливості оцінити ризики пов’язані з нормою вивантаження судна. Пропонуємо, враховуючи технологічні можливості Підприємства, необхіність вивантаження суден у зимовий період, зачищення набору корпусу судна від залишків вугілля, в умовах Договору вказати мінімальну норму вивантаження судна за яку Підприємство буде нести відповідальність. На теперішній час вказана норма по суднам тоннажем більше 20 000,0 тн – 10 000,0тн/добу. Це дозволить уникнути непорозумінь при вивантаженні суден. Вартість вказаної послуг впливає на загальну вартість послуги при подачі тендерних пропозицій .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В основному з постачальником вантажу узгоджується норма розвантаження суден не менше 10 000 тон на добу, допускається приймання 1-2-х суден, для яких норма вивантаження складатиме не менше 15 000 тон/добу.
П.2.1.6. Договору. На передання Вантажу Замовнику по кількості та якості розповсюджуються вимоги:
Дата подання: 13 вересня 2019 14:00
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:21
Доповнення1 : Враховуючи той факт, що визначення кількості вантажу у зимовий час проводиться при несприятливих погодних умовах, можливі помилки при визначенні маси вантажу методом «драфт – сюрвею», які визнаються усіма сюрвейерськими компаніями. Доповнити договір наступним: «При визначенні кількості вантажу по осадці судна , сумарна помилка при визначенні драфту може бути до від 0,5до 1% включно. Вказана помилка застосовується Сторонами при фактичної нестачі вантажу при його відвантаженні зі складських площ Підприємства та додається до розрахунку загального % природної втрати при перевезенні та перевантаженні на Підприємстві.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Загальна норма природних втрат при прийманні вугілля і відвантаженні його зі складських площ порту визначається відповідно до „Постановление ГОСCНАБА СССР от 29.03.1989 №21 “Об утверждении норм естественной убыли антрацитов, каменных и бурых углей всех марок при морских и речных перевозках и погрузочно-разгрузочных работах в порту”.
П.2.1.6. Договору. На передання Вантажу Замовнику по кількості та якості розповсюджуються вимоги:
Дата подання: 13 вересня 2019 14:05
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:21
Доповнення 2. Враховуючи той факт, що технологія навантаження вугілля передбачає його зрошення водою, фактична вологість вантажу який прибув до Підприємства та який відвантажується з підприємства може значно змінюватися. Вказані норми природної втрати, у разі фактичної нестачі вантажу, не зможуть перекрити фактичну нестачу вантажу, що призведе до відповідальності Підприємства по кількості вантажу. Для уникнення непорозумінь, пропонуємо доповнити умови договору наступним: «Експедитор та Замовник мають право залучити незалежні сюрвейєрські організації для контролю за вологістю вантажу, який прибув до Підприємства та відвантажується з Підприємства. За запитом надавати Експедитору або Замовнику інформацію про відсотки вологості вантажу, який прибуває /відвантажується до/з Підприємства. Підприємство має право при списанні вантажу з підзвіту Підприємства застосовувати діючі норми природної втрати та норми втрати з урахуванням зміни відсотку вологості вантажу. Експедитор не несе відповідальність за зміну кількості вантажу на складських площах Підприємства у разі, якщо такі зміни виникли внаслідок зміни вологості прибулого та відправленого вантажу з Підприємства.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зважаючи на те, що договір про надання послуг з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля планується укласти в основному на осінньо-зимовий період, вологість вантажу під час зберігання на складах порту у цей період може тільки зрости, що унеможливлює зменшення ваги вантажу.
Крім того, при списанні Вантажу з обліку Порту по суднових і залізничних документах, застосовуватимуться норми природних втрат, обумовлені в Постанові „Постановление ГОСCНАБА СССР от 29.03.1989 №21 “Об утверждении норм естественной убыли антрацитов, каменных и бурых углей всех марок при морских и речных перевозках и погрузочно-разгрузочных работах в порту”.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги з обробки вантажів (Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля)
Опис предмету закупівлі:
місце надання послуг – Державне підприємство «Морський торговельний порт «Південний»
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 80 000 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100 000,00 UAH без ПДВ


Title: Cargo handling services (Services in forwarding servicing of imported coal)
Description: place to provide services - State Enterprise «Maritime Commercial Port « Southern»
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 80 000 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 100 000,00 UAH excluding VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

362000 т
Послуги з обробки вантажів (Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля)
ДК 021:2015: 63110000-3 — Послуги з обробки вантажів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 20 жовтня 2019  —  30 квітня 2020

Cargo handling services (Services in forwarding servicing of imported coal)
CPV: 63110000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детальна інформація зазначена в частині 3 Додатку №5 до Тендерної документації Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 жовтня 2019
UA-2019-08-23-000605-ba27f6444f4354205aaac05590dd40855
Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Місцезнаходження: 03022, Україна, Київська обл., Київ, вул. Козацька, 120/4, (літ. «Є»)
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Компанiя "Мар Шiппiнг" Документи
Відхилено
Документи
ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 вересня 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 вересня 2019 11:36
Електронний підпис
26 вересня 2019 10:08
Наказ.pdf
26 вересня 2019 10:08
Додаток 7 до ТД.pdf
26 вересня 2019 10:08
Додаток 3 до ТД.pdf
26 вересня 2019 10:08
Додаток 2 до ТД.pdf
26 вересня 2019 10:08
Антикорупцiйна програма.pdf
26 вересня 2019 10:08
37.pdf

Документи

27 вересня 2019 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 вересня 2019 12:48
Інформація по Додатку 3.pdf
27 вересня 2019 12:48
Інформація по Додатку 7.pdf
27 вересня 2019 12:48
Інформація по Додатку 5.pdf
27 вересня 2019 12:48
Інформація по Додатку 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанiя "Мар Шiппiнг"

ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ""

Інформація про відміну

Дата відміни
01 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій