Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт ганків будівлі, будиночку охорони та частковий ремонт огорожі за адресою: м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
716 000,00 UAH
UA-2019-08-23-000597-c a932e55793c7457d832af6c773626d9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Віталіївна Воронцова

+380996480216 ftzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа: Олена Віталіївна Воронцова
+380996480216
ftzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 14:40
Очікувана вартість: 716 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт ганків будівлі, будиночку охорони та частковий ремонт огорожі за адресою: м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бехтерева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - місцевий (обласний) бюджет. Взаєморозрахунки за виконані послуги проводяться згідно акту приймання виконаних послуг (ф. № КБ-2в), та довідки про вартість виконаних послуг (ф. № КБ-3), які готує ПІДРЯДНИК. ЗАМОВНИК перевіряє акти та оплачує виконані роботи після їх повного завершення. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватись з урахуванням технічного завдання ЗАМОВНИКА на підставі актів наданих послуг, при наявності цільового бюджетного фінансування, після складання актів виконаних послуг протягом 5-ти банківських днів на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 10-ти банківських днів, з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Можливе зменшення з боку ЗАМОВНИКА обсягів закупівлі залежно від реального фінансування бюджетних коштів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 11:15
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ" 715 666,20
UAH з ПДВ
715 666,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-17" 716 000,00
UAH з ПДВ
716 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 16:08
цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2019 16:08
Технічні вимоги.pdf
09 вересня 2019 16:08
статут.pdf
09 вересня 2019 16:08
стаття 17.pdf
09 вересня 2019 16:08
проект договору.pdf
09 вересня 2019 16:08
наявність працівників.pdf
09 вересня 2019 16:08
наявність обладнання.pdf
09 вересня 2019 16:08
договір №131- респіратор.pdf
09 вересня 2019 16:08
Довідки.pdf
09 вересня 2019 16:08
Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 16:08
41_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
09 вересня 2019 16:08
41_ДЦ_ИВР.rtf
09 вересня 2019 16:08
41_ДЦ_ДЦ_3 (2).rtf

Публічні документи

10 вересня 2019 08:07
3 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАНДШАФТ"

ТОВ "ПМК-17"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
Переможець 715 666,20
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 09:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАНДШАФТ" #31497254

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
715 666,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 16:29
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 16:28
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 10:06
договір 216.pdf укладений
30 вересня 2019 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 715 666,20
UAH (в тому числі ПДВ 119 277,70 UAH)