Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (бокси для архівації документів та папір А4)
Очікувана вартість
8 187,04 UAH
UA-2019-08-23-000025-b 74bbd75532714ac786fe4942db7271c0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтушенко Ярослава

+380444066346 LAVRATENDERCOM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник
Код ЄДРПОУ: 20073260
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Лаврська, 9, корпус №8
Контактна особа: Євтушенко Ярослава
+380444066346
LAVRATENDERCOM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Бокси для архівації документів в асортименті (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 шт
Папір А4 (250 аркушів в пачці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

23 серпня 2019 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Канцлер-2008"
#35783958
Переможець 8 187,04
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 08:40

Документи

23 серпня 2019 08:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 08:42