Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські вироби
Очікувана вартість
251 100,00 UAH
UA-2019-08-22-003092-c ● c4c61ebf344f49ca98b19ef1229bd047
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Богдан Жук +380442000839 tender@nazk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2019 14:13 |
Очікувана вартість: | 251 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 255,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 найменувань
Канцелярські вироби (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов договору Розділ ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі XІІІ цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 18:11 |
ТД Канцелярські вироби.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:47
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, на Ваше запитання повідомляємо. 1. Тендерна документація на закупівлю підготовлена у відповідності до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
діркопробивачі п. 21 та 22
Дата подання: 30 серпня 2019 08:52
Дата відповіді: 02 вересня 2019 12:44
Доброго дня.
У вас в позиції 21 та 22 опис діркопробивача абсолютно однаковий, проте в назві вони відрізняються "Діркопробивач" та "Діркопробивач потужний".
Просимо уточнити правильність технічного завдання по п. 21 та п. 22.
Відповідь: Шановний запитувачу, з метою уточнення технічного завдання повідомляємо.
У пункті 21 передбачено кількість аркушів, які пробиває діркопробивач - до 30 шт. щільністю 70-80 г/м2,
а у пункті 22 передбачено кількість аркушів, які пробиває діркопробивач потужний до 30 шт. щільністю від 160 г/м2 (або до 100 аркушів щільністю 70-80 г/м2).
У пункті 21 передбачено кількість аркушів, які пробиває діркопробивач - до 30 шт. щільністю 70-80 г/м2,
а у пункті 22 передбачено кількість аркушів, які пробиває діркопробивач потужний до 30 шт. щільністю від 160 г/м2 (або до 100 аркушів щільністю 70-80 г/м2).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
116 719,38
UAH з ПДВ
|
116 719,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
121 788,66
UAH з ПДВ
|
121 788,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
130 740,12
UAH з ПДВ
|
130 740,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
138 536,58
UAH з ПДВ
|
138 536,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
138 784,50
UAH з ПДВ
|
138 784,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
156 752,22
UAH з ПДВ
|
156 752,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Переможець |
116 719,38
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 18:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 17:37
|
Договір 63_19.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 17:34
|