Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські вироби
Очікувана вартість
251 100,00 UAH
UA-2019-08-22-003092-c c4c61ebf344f49ca98b19ef1229bd047
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380442000839 tender@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Богдан Жук
+380442000839
tender@nazk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 14:13
Очікувана вартість: 251 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 255,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 найменувань
Канцелярські вироби (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов договору Розділ ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі XІІІ цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 18:11
ТД Канцелярські вироби.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:47
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, на Ваше запитання повідомляємо. 1. Тендерна документація на закупівлю підготовлена у відповідності до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
діркопробивачі п. 21 та 22
Дата подання: 30 серпня 2019 08:52
Дата відповіді: 02 вересня 2019 12:44
Доброго дня. У вас в позиції 21 та 22 опис діркопробивача абсолютно однаковий, проте в назві вони відрізняються "Діркопробивач" та "Діркопробивач потужний". Просимо уточнити правильність технічного завдання по п. 21 та п. 22.
Відповідь: Шановний запитувачу, з метою уточнення технічного завдання повідомляємо.
У пункті 21 передбачено кількість аркушів, які пробиває діркопробивач - до 30 шт. щільністю 70-80 г/м2,
а у пункті 22 передбачено кількість аркушів, які пробиває діркопробивач потужний до 30 шт. щільністю від 160 г/м2 (або до 100 аркушів щільністю 70-80 г/м2).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 116 719,38
UAH з ПДВ
116 719,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 121 788,66
UAH з ПДВ
121 788,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 130 740,12
UAH з ПДВ
130 740,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 138 536,58
UAH з ПДВ
138 536,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 138 784,50
UAH з ПДВ
138 784,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 156 752,22
UAH з ПДВ
156 752,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 17:09
Документи переможця.pdf
04 вересня 2019 14:55
Електронний підпис
04 вересня 2019 14:53
Статут та опис завірені.pdf
04 вересня 2019 14:53
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 14:53
Лист-гарантія ст. 17.pdf
04 вересня 2019 14:53
Захист довкилля.pdf
04 вересня 2019 14:53
Довідка про санкції.pdf
04 вересня 2019 14:53
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 17:09
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:06
Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2019 17:06
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
10 вересня 2019 17:06
Техн.характеристики.pdf
10 вересня 2019 17:06
договір.pdf
10 вересня 2019 17:06
ДовідкаНЗК_БРАВО.zip
10 вересня 2019 17:06
ВІДГУКИ_БРАВО.rar

Публічні документи

10 вересня 2019 17:45
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:21
Паспорт.pdf
10 вересня 2019 17:21
Лист про неліцензування.pdf
10 вересня 2019 17:21
ІПН.pdf
10 вересня 2019 17:21
згода з договором.pdf
10 вересня 2019 17:21
ЕКО3550_Проект Договору.pdf
10 вересня 2019 17:21
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:47
Статут_копія-06.06.PDF
10 вересня 2019 17:47
Статут в_д 06.06.2019р..pdf
10 вересня 2019 17:47
Свідоцтво_ПДВ_КОпія.PDF
10 вересня 2019 17:47
Протокол _ 26 в_д 06.06.2019р..pdf
10 вересня 2019 17:47
Проект_договору.PDF
10 вересня 2019 17:47
ППротокол_26_Копія.PDF
10 вересня 2019 17:47
Лист_гарантія_ст17.PDF
10 вересня 2019 17:47
Інформаційна_довідка.PDF
10 вересня 2019 17:47
Довідки_субпідрядники.PDF
10 вересня 2019 17:47
Довідки_керівництво.PDF
10 вересня 2019 17:47
Довідка-АНАЛ_ДОГ.PDF
10 вересня 2019 17:47
Довідка_чисті_активи.PDF
10 вересня 2019 17:47
Довідка_ч1,2_ст17.PDF
10 вересня 2019 17:47
Довідка_ст-17-заган.PDF
10 вересня 2019 17:47
Довідка_реєстратор.PDF
10 вересня 2019 17:47
Довідка_проект_договору.PDF
10 вересня 2019 17:47
Довідка_істотні_умови.PDF
10 вересня 2019 17:47
Довідка_забруднення.PDF
10 вересня 2019 17:47
Видаткова накладна.pdf
10 вересня 2019 17:47
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

10 вересня 2019 12:48
Договір Обухів.pdf
10 вересня 2019 12:48
Накладна_Обухов_05.08.19.PDF
10 вересня 2019 12:48
Відомості про учасника.PDF
10 вересня 2019 12:48
Довідка аналог.договори.PDF
10 вересня 2019 12:48
Лист-відгук обухов.PDF
10 вересня 2019 12:48
Обробка персон.даних.PDF
10 вересня 2019 12:48
Тендерна пропозиція.PDF
10 вересня 2019 12:48
Інфо. про тех. хар-ки.PDF
10 вересня 2019 12:48
Установчі документи.rar
10 вересня 2019 12:48
паспорт+инн.PDF
10 вересня 2019 12:48
Відповідність ст.17.PDF
10 вересня 2019 12:48
Відгук Донецька ОДА.pdf
10 вересня 2019 12:48
Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Переможець 116 719,38
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 18:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
116 719,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 17:37
Договір 63_19.pdf укладений
01 жовтня 2019 17:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 116 719,38
UAH (в тому числі ПДВ 19 453,23 UAH)