Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (картриджі і комплектуючі до комп'ютерної техніки)_8749489
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002986-c ● 9615b6108fbb40b0a3161ad9d6837166
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі чернігівської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 25572588 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, пр-т Миру, 28 |
Контактна особа: |
Анатолій Петрович Чуприна +380674077298 chupryna-ap@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 19 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
546 одиниця
Картриджі і комплектуючі до комп'ютерної техніки (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, пр-т Миру,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації (впродовж 30 календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), а також реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (ця умова не застосовується якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 17:24 |
Проект договору картриджі 19.doc | |
22 серпня 2019 17:24 |
ТД картриджі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:50
Дата відповіді: 23 серпня 2019 16:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. До участі в аукціоні допускається товар любої торгової марки, технічні характеристики якого відповідають вимогам у тендерній документації (Додаток №3). 2.Умовами тендерної документації встановлені вимоги щодо постачання товару, який може бути використаний для обслуговування зазначеної в специфікації комп'ютерної техніки, незалежно від конкретної торгової марки чи моделі. У зв"язку з тим, що закупівля оприлюднена на сайті "Прозорро", будова якої передбачає відкритий доступ на усіх стадіях процедури для усіх учасників, принцип відкритості буде забезпечений автоматично. 3.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється Системою автоматично на основі критерію "найменша ціна" з урахуванням усіх податків та зборів. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Для уникнення помилок при оцінюванні пропозицій, нами такі умови включені до Тендерної документації, а саме очікувана вартість закупівлі з ПДВ. Отже, учасники повинні будуть враховувати такі умови. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг відображає всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" |
15 594,84
UAH з ПДВ
|
15 594,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" |
16 905,24
UAH з ПДВ
|
16 715,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
16 996,32
UAH з ПДВ
|
16 806,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" #37105383 |
Переможець |
15 594,84
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 18:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 15:19
|
Договір Суми Транс Лоджистік.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 15:17
|