Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (картриджі і комплектуючі до комп'ютерної техніки)_8749489
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002986-c 9615b6108fbb40b0a3161ad9d6837166
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Петрович Чуприна

+380674077298 chupryna-ap@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі чернігівської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25572588
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, пр-т Миру, 28
Контактна особа: Анатолій Петрович Чуприна
+380674077298
chupryna-ap@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 12:29
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
546 одиниця
Картриджі і комплектуючі до комп'ютерної техніки (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, пр-т Миру,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації (впродовж 30 календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), а також реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (ця умова не застосовується якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:24
Проект договору картриджі 19.doc
22 серпня 2019 17:24
ТД картриджі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:50
Дата відповіді: 23 серпня 2019 16:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. До участі в аукціоні допускається товар любої торгової марки, технічні характеристики якого відповідають вимогам у тендерній документації (Додаток №3). 2.Умовами тендерної документації встановлені вимоги щодо постачання товару, який може бути використаний для обслуговування зазначеної в специфікації комп'ютерної техніки, незалежно від конкретної торгової марки чи моделі. У зв"язку з тим, що закупівля оприлюднена на сайті "Прозорро", будова якої передбачає відкритий доступ на усіх стадіях процедури для усіх учасників, принцип відкритості буде забезпечений автоматично. 3.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється Системою автоматично на основі критерію "найменша ціна" з урахуванням усіх податків та зборів. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Для уникнення помилок при оцінюванні пропозицій, нами такі умови включені до Тендерної документації, а саме очікувана вартість закупівлі з ПДВ. Отже, учасники повинні будуть враховувати такі умови. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг відображає всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 15 594,84
UAH з ПДВ
15 594,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 16 905,24
UAH з ПДВ
16 715,22
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 16 996,32
UAH з ПДВ
16 806,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 13:57
Кінцева пропозиція.pdf
20 вересня 2019 13:57
Стаття 17.pdf
20 вересня 2019 09:21
довідка.pdf
20 вересня 2019 09:21
Довідка Бойко А.О.pdf
06 вересня 2019 17:12
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:04
Рішення 1.jpg
06 вересня 2019 17:04
Наказ на призначення.jpg
06 вересня 2019 17:04
дов статистика2.jpg
06 вересня 2019 17:04
дов статистика.jpg
06 вересня 2019 17:04
дов дпі.jpg
06 вересня 2019 17:04
витяг СТЛ.pdf
06 вересня 2019 17:04
Статут.pdf
06 вересня 2019 17:04
Рішення 2.jpg
06 вересня 2019 17:04
Рішення 1.pdf
06 вересня 2019 17:04
виписка 2.jpg
06 вересня 2019 17:04
cвид реестр СТЛ.pdf
06 вересня 2019 17:04
cвид НДС СТЛ.pdf
06 вересня 2019 17:04
IMG_0001 10.06.19.jpg
06 вересня 2019 17:04
1 (2).jpg
06 вересня 2019 17:04
IMG_0004.jpg
06 вересня 2019 17:04
IMG_0003.jpg
06 вересня 2019 17:04
1.jpg
06 вересня 2019 17:04
Лист-відгук.pdf
06 вересня 2019 17:04
p.pdf
06 вересня 2019 17:04
Тех. Спец. Укрпошта.pdf
06 вересня 2019 17:04
Пропозиція Укрпошта.pdf
06 вересня 2019 17:04
Догов. Укрпошта.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 11:49
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:37
Cтатут оригінал.pdf
30 серпня 2019 10:37
ТЗ.PDF
30 серпня 2019 10:37
Субпідряд.PDF
30 серпня 2019 10:37
статут.PDF
30 серпня 2019 10:37
статистика.PDF
30 серпня 2019 10:37
статистика оригінал.pdf
30 серпня 2019 10:37
Ст 17.PDF
30 серпня 2019 10:37
протокол.PDF
30 серпня 2019 10:37
пропозиція.PDF
30 серпня 2019 10:37
проект договору.PDF
30 серпня 2019 10:37
паспрот оригинал.pdf
30 серпня 2019 10:37
опис.PDF
30 серпня 2019 10:37
Опис оригінал.pdf
30 серпня 2019 10:37
наказ.PDF
30 серпня 2019 10:37
наказ оригінал.PDF
30 серпня 2019 10:37
Довідка довкілля.PDF
30 серпня 2019 10:37
Гарантія.PDF
30 серпня 2019 10:37
Відповідність вимогам.PDF
30 серпня 2019 10:37
витяг пдв тов.pdf
30 серпня 2019 10:37
витяг ПДВ оригінал.PDF
30 серпня 2019 10:37
виписка.PDF
30 серпня 2019 10:37
виписка оригінал.pdf
30 серпня 2019 10:37
актуальний витяг.PDF

Публічні документи

06 вересня 2019 16:02
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Переможець 15 594,84
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
15 594,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 15:19
Договір Суми Транс Лоджистік.pdf укладений
04 жовтня 2019 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 594,84
UAH (в тому числі ПДВ 2 599,14 UAH)