Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Етикетки та стрічки
Очікувана вартість
16 825,96 UAH
UA-2019-08-22-002958-c a8f4a3df3eb24c23946d4a796bb85875
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Співак

+380442540108 kateryna.spivak@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Катерина Співак
+380442540108
kateryna.spivak@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 11:08
Очікувана вартість: 16 825,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,19%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місце поставки товару – склад, м. Київ, вул. Пухівська, 7, корпус 63.
Обсяги поставки товару та інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі зазначено у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товару”.
Строк поставки товарів: поставка товарів в повному обсязі здійснюється протягом 15 робочих днів з дати підписання Договору
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Етикетки та стрічки
(Джерело фінансування: кошти Національного Банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, корпус 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 10 робочих днів з дати підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні на товар) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:14
Додаток 4_проект Договору.docx
22 серпня 2019 17:14
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 09:51
Дата відповіді: 23 серпня 2019 10:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, у тендерній документації на закупівлю етикеток та стрічок у Додатку 1 до тендерної документації "Специфікація та опис товару" не зазначено торгову марку. 2) В складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати (завантажити) документ “Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації”, складений і заповнений за формою, наведеною у Додатку 3 до тендерної документації, у якому зазначаються Найменування та опис товарів, технічні, якісні характеристики, що пропонуються учасником. 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? - так. Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?- Остаточна ціна учасника - остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 16 072,00
UAH з ПДВ
10 195,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 12 941,04
UAH з ПДВ
11 995,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Імпортерра" 14 784,00
UAH з ПДВ
12 012,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 16 253,32
UAH з ПДВ
16 253,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 18:00
ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ.pdf
06 вересня 2019 18:00
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 вересня 2019 18:00
Документи.rar

Публічні документи

09 вересня 2019 09:28
Електронний підпис
09 вересня 2019 09:27
Паспорт.pdf
09 вересня 2019 09:27
Лист про неліцензування.pdf
09 вересня 2019 09:27
ІПН.pdf
09 вересня 2019 09:27
згода з договором.pdf
09 вересня 2019 09:27
Відомості про учасника.pdf
09 вересня 2019 09:27
ЕКО3795_Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2019 09:27
ЕКО3795_Проект Договору.pdf
09 вересня 2019 09:27
ЕКО3795_Лист ст. 236 ГКУ.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 10:24
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 вересня 2019 10:24
Таблиця відповідності.pdf
09 вересня 2019 10:24
Наявність досвіду.pdf
09 вересня 2019 10:24
Модельний Статут.pdf
09 вересня 2019 10:24
Лист-гарантія.pdf
09 вересня 2019 10:24
Єдрпоу.rar
09 вересня 2019 10:24
Витяг.rar
09 вересня 2019 10:24
Висновок експертизи.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 09:59
ДОВІДКА документи.pdf
09 вересня 2019 09:59
Pasport 1ST.PDF
09 вересня 2019 09:59
Vityag.PDF
09 вересня 2019 09:59
Dovidka SCHET.PDF
09 вересня 2019 09:59
Pasport 2ST.PDF
09 вересня 2019 09:59
Vipiska2.PDF
09 вересня 2019 09:59
Витяг розширений.pdf
09 вересня 2019 09:59
Гарантія на документи.pdf
09 вересня 2019 09:59
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
09 вересня 2019 09:59
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
09 вересня 2019 09:59
Vipiska.PDF
09 вересня 2019 09:59
ID KOD.PDF
09 вересня 2019 09:59
Pasport 12-13ST.PDF
09 вересня 2019 09:59
якісні характеристики .pdf
09 вересня 2019 09:59
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "Імпортерра"

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 10 195,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 11:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 11 995,20
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 11:30
ТОВ "Імпортерра"
#39286204
Відхилено 12 012,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 11:32
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Відхилено 16 253,32
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 11:34

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

19 вересня 2019 11:28
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:27
Протокол розгляду.pdf
11 вересня 2019 16:30
Електронний підпис
10 вересня 2019 11:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 вересня 2019 11:30
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:29
Протокол розгляду.pdf

Документи

19 вересня 2019 11:32
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:31
Протокол розгляду.pdf

Документи

19 вересня 2019 11:34
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:33
Протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
19 вересня 2019 11:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі