Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Локальні мережі (джерело фінансування - кошти субвенції)
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002789-c 822b1b74f7c84f0faf79a3e1bb2d7c2f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисюк Юлія Юріївна

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Лисюк Юлія Юріївна
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,94%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі


Мережевий комутатор Ethernet (комутатор)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт.
Мережевий комутатор Ethernet (комутатор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ЗО Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 16:37
Проект Договору.docx
22 серпня 2019 16:37
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:07
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції лише у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених в тендерній документації. В іншому випадку, тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена. Просимо звернути на це Вашу увагу! Торгова марка товару може бути яка завгодно (аналог) , але технічні вимоги предмета закупівлі повині відповідати тендерній документації. Згідно тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.
Сервісний центр.
Дата подання: 28 серпня 2019 12:45
Дата відповіді: 29 серпня 2019 14:59
В тендерній документації в додатку №5 в п 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: Довідка учасника в довільній формі про наявність сервісного центру в місті Кривому Розі та документальне підтвердження інформації, викладеній в довідці (копія договору оренди або документів про власність на приміщення яке використовується як сервісний центр). Цє в свою чергу обмежує права учасників. Просимо внести зміни на наявність сервісного центру в Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога обгрунтована необхідністю здійснення гарантійного та сервісного обслуговування поставленої техніки та не впливає на можливість участі в закупівлі суб'єктів господарювання, територіально розташованих поза межами міста Кривий Ріг. Звертаємо увагу заявника на те, що замовником не вимагається підтвердження реєстрації чи провадження діяльності учасниками в конкретно визначеному місці, офісне (сервісне) приміщення може використовуватись учасниками як безпосередньо так і за договорами про надання послуг з гарантійного (сервісного) обслуговування тощо.
Підстави для внесення змін в цій частині відсутні.
Технічні характеристики:
Дата подання: 28 серпня 2019 12:58
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:04
В тендерній документації в додатку №3 в Загальні характеристики: Керований комутатор: не нижче 2 рівневого на 48 портів 10/100Base-TX та 4 комбо-портами 1000Base-T/SFP. Прохання роз'яснити комплектацію комутаторів? Штатна комплектація коммутаторів не включає в себе модулі SFP. Дякую!
Відповідь: Ваше питання буде розглянуто та прийнято до уваги, у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Поставка товару
Дата подання: 28 серпня 2019 13:07
Дата відповіді: 29 серпня 2019 10:50
Згідно додатку №4 Доставка Товару, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, забезпечується Постачальником власними силами. Постачальник гарантує Замовнику беззаперечну доставку Товару до закладу Замовника в певний час, необхідній кількості, без пошкоджень, з підйомом на необхідний поверх, до певного кабінету, безпосередньо та відповідно до вимог Замовника. Яким чином планується документальне оформлення факту передачі, та на кого будуть виписуваться видаткові накладні? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо документального оформлення, факт передачі оформлюється актом приймання – передачі товару.
Видаткові накладні повинні бути виписані на Замовника.
Технічне завдання
Дата подання: 28 серпня 2019 13:15
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:00
Вартість поставки на адреси Замовника (доставка до кожного закладу освіти – згідно дислокації додаток 4), розвантаження, підключення та первинне налаштування входить до ціни товару. Прохання уточнити що ви розумієте під первинне налаштування? Чи є понняття, схема та основні первинні налаштування? Прохання внести зміни та додати дану інформацію до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуто та прийнято до уваги.
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
Дата подання: 28 серпня 2019 16:17
Дата відповіді: 29 серпня 2019 10:40
Додаток 5 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Даний пункт суперечить положенням про захист комерційної таємниці. Згідно підписаних угод про нерозголошення комерційної таємниці ми не маємо права розголошувати договір та комерціну таємницю. Просимо внести зміни до ТД.
Відповідь: Для проведення закупівлі за державні кошти, відповідно до ст. 16. Кваліфікаційні критерії Законом України від 25.12.2015 року № 922-VIII "Про публічні закупівлі", Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в т.ч.: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Якщо Вами не буде виконана данна вимога, Ваша тендерна пропозиція буде відхилена. (Конфідеційною не може бути визначена інформація та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16, ст.27 Законом України від 25.12.2015 року № 922-VIII "Про публічні закупівлі").
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМ" 292 258,56
UAH з ПДВ
292 258,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 17:00
Райзеком Сертификат.pdf
06 вересня 2019 17:00
Протокол 64.pdf
06 вересня 2019 17:00
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 вересня 2019 17:00
Проект Договору.pdf
06 вересня 2019 17:00
ОПИС статуту.pdf
06 вересня 2019 17:00
Довідка про компанію.pdf
06 вересня 2019 16:59
Гарантійний сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій