Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002544-c e063f5533b424b35ac920b06e4e1f3fb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Власенко Григорій

+380986103878 vlasenkogs66@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Код ЄДРПОУ: 08571794
Вебсайт: https://vvpu.com.ua
Місцезнаходження: 21020, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Вінницька область, м. Вінниця, вул.Генерала Арабея, будинок 11
Контактна особа: Власенко Григорій
+380986103878
vlasenkogs66@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Власні кошти державної установи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Генерала Арабея,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Власні кошти державної установи Аванс 1 Робочі 100

Тендерна документація

22 серпня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 40 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 15:58

Документи

22 серпня 2019 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 09:37
Додаткова угода №3 ТОВ Епіцентр до договору № 15_К-26 від 03.01.191071 (1).jpg зміни до договору
18 грудня 2019 09:37
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 09:34
Додаткова угода №2 ТОВ Епіцентр до договору № 15_К-26 від 03.01.191070 (1).jpg зміни до договору
18 грудня 2019 09:33
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 16:12
Додаткова угода №1 ТОВ Епіцентр до договору від 03.01.19 № 15 850 (1).jpg зміни до договору
22 серпня 2019 16:12
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 16:02
До ТОВ Епіцентр від 03.01.19 № 15 849.jpg укладений
22 серпня 2019 16:01
До ТОВ Епіцентр від 03.01.19 № 15 848.jpg укладений
22 серпня 2019 16:01
До ТОВ Епіцентр від 03.01.19 № 15 847.jpg укладений
22 серпня 2019 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору у зв'язку з виникненням додаткової потреби у товарах
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/254
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору у зв'язку з виникненням додаткової потреби у придбанні товарів
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/406
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору у зв'язку з виникненням додаткової потреби у придбання товарів
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/407
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 99 391,77
UAH (в тому числі ПДВ 16 565,29 UAH)