Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2019-08-22-002196-c 128cdb3fa4674c1286e613b0f638d281
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Сергійович Атаманенко

+380976886331 torgi-vinmedrc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37489689
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., с. Бохоники, вул. Гагаріна, буд. 46
Контактна особа: Борис Сергійович Атаманенко
+380976886331
torgi-vinmedrc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Лавка 1400*400 (НЦЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 штука
Стіл кутовий 1800*1100 (НЦЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 штука
Лавка 1250*400 (НЦЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штука
Стіл кутовий 1600*1600 (НЦЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штука
Стіл однотумбовий (НЦЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штука
Шафа з антресолями (НЦЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штука
Стіл двотумбовий (НЦЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штука
Шафа для медикаментів (НЦЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 серпня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мазуренко Олександр Олександрович
#2772314196
Переможець 44 000,00
UAH
22 серпня 2019 15:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:26
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 15:30
Дог7 ФОП МазуренкоОО 44000 Столи 22-08-19.pdf укладений
22 серпня 2019 15:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 000,00
UAH