Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 71900000-7 Лабораторні послуги (Проведення лабораторних досліджень, випробувань, експертизи під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-22-001837-c ● 54ca355eb12e40dfaf319ab54def9cb5
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 40310334 |
Вебсайт: | http://dpsscn.gov.ua |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 1 травня, 180 |
Контактна особа: |
Альона Мартиросян +38046237142 post@dpsscn.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Prozzoro індифікатор закупівлі ID: UA-2019-07-17-001205-b від 17.07.19р та
UA-2019-08-02-002307-b від 02.08.19, Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернігівській області було оголошено процедури закупівлі, предметом яких є ДК 021:2015 - 71900000-7 Лабораторні послуги (Проведення лабораторних досліджень, випробувань, експертизи під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення)
На очікувану вартість 300000,00грн з ПДВ
У зв’язку з тим, що для участі у вказаних торгах подано менше двох тендерних пропозицій 02.08.2019 та 19.08.2019 тендерним комітетом було прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю ДК 021:2015 71900000-7 Лабораторні послуги (Проведення лабораторних досліджень, випробувань, експертизи під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення)
Так, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Ураховуючи викладене, зазначену закупівлю Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області може здійснити, застосувавши переговорну процедуру закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 14:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 вересня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71900000-7: Лабораторні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2640 послуга
71900000-7 Лабораторні послуги (Проведення лабораторних досліджень, випробувань, експертизи під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення); Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14034, Україна, Чернігівська область, відбір зразків по Чернігівській області, місце надання послуг -за місцезнаходженням лабораторії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги на умовах відстрочки платежу на термін не більше 15 календарних днів з моменту факту надання послуги, в розмірі 100% (згідно умов договору - розділ 4. Ціна і порядок розрахунків) | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
22 серпня 2019 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 14:29 |
Протокол.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
НІЖИНСЬКА МІЖРАЙОННА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ #00720941 |
Переможець |
249 816,72
UAH
|
22 серпня 2019 14:46
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:46
Учасник | Пропозиція | Документи |
НІЖИНСЬКА МІЖРАЙОННА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ #00720941 |
249 816,72
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:22
|
звіт про виконання договору .doc | укладений |
02 січня 2020 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:56
|
повідомлення.doc | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:52
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 09:04
|
договір.PDF | укладений |
06 вересня 2019 08:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загального обсягу лабораторних послуг на 15 (п’ятнадцять) послуг (досліджень) та зменшення ціни договору на суму 896,70 грн (Вісімсот дев’яносто шість грн., 70 коп) Внесено зміни: пункт 1.3. Договору викласти в наступній редакції: 3aгaльний обсяг послуг складає : 2625 послуг (досліджень). пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору становить 248920,02 грн. (Двісті сорок вісім тисяч дев’ятсот двадцять грн., 02 коп.) без ПДВ. Сума договору після внесення змін: 248920,02 грн Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 2625 послуг (досліджень). |
Номер договору про закупівлю: | 05-09/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |