Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71900000-7 Лабораторні послуги (Проведення лабораторних досліджень, випробувань, експертизи під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-22-001837-c 54ca355eb12e40dfaf319ab54def9cb5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Мартиросян

+38046237142 post@dpsscn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 40310334
Вебсайт: http://dpsscn.gov.ua
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 1 травня, 180
Контактна особа: Альона Мартиросян
+38046237142
post@dpsscn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування

Prozzoro індифікатор закупівлі ID: UA-2019-07-17-001205-b від 17.07.19р та
UA-2019-08-02-002307-b від 02.08.19, Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернігівській області було оголошено процедури закупівлі, предметом яких є ДК 021:2015 - 71900000-7 Лабораторні послуги (Проведення лабораторних досліджень, випробувань, експертизи під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення)
На очікувану вартість 300000,00грн з ПДВ

У зв’язку з тим, що для участі у вказаних торгах подано менше двох тендерних пропозицій 02.08.2019 та 19.08.2019 тендерним комітетом було прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю ДК 021:2015 71900000-7 Лабораторні послуги (Проведення лабораторних досліджень, випробувань, експертизи під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення)
Так, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Ураховуючи викладене, зазначену закупівлю Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області може здійснити, застосувавши переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 14:46
Оскарження наміру укласти договір: 02 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71900000-7: Лабораторні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2640 послуга
71900000-7 Лабораторні послуги (Проведення лабораторних досліджень, випробувань, експертизи під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення); Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, відбір зразків по Чернігівській області, місце надання послуг -за місцезнаходженням лабораторії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги на умовах відстрочки платежу на термін не більше 15 календарних днів з моменту факту надання послуги, в розмірі 100% (згідно умов договору - розділ 4. Ціна і порядок розрахунків) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

22 серпня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:29
Протокол.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НІЖИНСЬКА МІЖРАЙОННА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00720941
Переможець 249 816,72
UAH
22 серпня 2019 14:46

Документи

22 серпня 2019 14:46
Електронний підпис
22 серпня 2019 14:44
Протокол.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НІЖИНСЬКА МІЖРАЙОННА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00720941
249 816,72
UAH
Документи

Документи

22 серпня 2019 14:46
Електронний підпис
22 серпня 2019 14:44
Протокол.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:22
звіт про виконання договору .doc укладений
02 січня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:56
повідомлення.doc зміни до договору
26 грудня 2019 16:52
додаткова угода.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 09:04
договір.PDF укладений
06 вересня 2019 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загального обсягу лабораторних послуг на 15 (п’ятнадцять) послуг (досліджень) та зменшення ціни договору на суму 896,70 грн (Вісімсот дев’яносто шість грн., 70 коп) Внесено зміни: пункт 1.3. Договору викласти в наступній редакції: 3aгaльний обсяг послуг складає : 2625 послуг (досліджень). пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору становить 248920,02 грн. (Двісті сорок вісім тисяч дев’ятсот двадцять грн., 02 коп.) без ПДВ. Сума договору після внесення змін: 248920,02 грн Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 2625 послуг (досліджень).
Номер договору про закупівлю: 05-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 248 920,02
UAH