Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

частини до світильників та освітлювального обладнання
Очікувана вартість
3 100,00 UAH
UA-2019-08-22-001768-c 148cd55f53444d918a0c7ccf0fa5ea74
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кияницька

+380508892723 trk.if.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" (Філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Івано-Франківська регіональна дирекція "КАРПАТИ")
Код ЄДРПОУ: 40020572
Вебсайт: http://trk.if.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців 30а
Контактна особа: Наталія Кияницька
+380508892723
trk.if.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 3 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


лампи світлодіодні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
лампи світлодіодні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Січових Стрільців,30А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:20
Типовий договір поставки.doc
22 серпня 2019 14:20
Документація _ лампи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:34
Дата відповіді: 23 серпня 2019 14:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Розглядаються моделі інших виробників, з аналогічними або кращими технічними характеристиками. 2. Учасники обов'язково повинні вказати конкретні марку, назву чи модель для порівняння цін на ринку, в іншому випадку пропозиція розглядатись не буде. Лампи необхідні для телевиробництва і не всі марки та моделі підходять. 3. Основним критерієм вибору є ціна, тому розглядатимуться всі пропозиції, незалежно від статусу платника чи не платника ПДВ, перевага надається нижцій ціні без втрати якості товару, крім того, слід зауважити, що Замовник є платником ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій