Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УОКЧР 19Т-794; 30190000-7 Офісне устаткування (канцелярські товари різні)
Очікувана вартість
64 540,25 UAH
UA-2019-08-22-001485-c ● b1ae51331b694fc09104c245cbc43f63
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута" |
Код ЄДРПОУ: | 37269260 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська обл., Обухівський р-н., смт. Козин, вул. Солов'яненка 475 |
Контактна особа: |
Змієвець Артем +380442516909,+380639878593 artem.zmiievets@ugv.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 64 540,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 936,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7 Офісне устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3410 штука
30190000-7 Офісне устаткування (канцелярські товари різні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Соловяненка 475
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за Товар протягом 60 календарних днів з дати поставки | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 11:20 |
DPZ_ЕТ_19Т-794_Офісне устаткування (канцелярські товари).docx |
22 серпня 2019 13:28 |
Оголошення УОКЧР 19Т-794.xls |
22 серпня 2019 13:28 |
Додаток 6.1 6.2 Розрахунок приведеної вартості_ товари.xlsx |
22 серпня 2019 13:28 |
Додаток 7 Опитувальник (юридичної особи).xls |
22 серпня 2019 13:28 |
Додаток 8 Опитувальник (фіз. особи).xlsx |
23 серпня 2019 11:20 |
DPZ_ЕТ_19Т-794_Офісне устаткування (канцелярські товари).docx
|
||
22 серпня 2019 13:28 |
Оголошення УОКЧР 19Т-794.xls
|
||
22 серпня 2019 13:28 |
Додаток 6.1 6.2 Розрахунок приведеної вартості_ товари.xlsx
|
||
22 серпня 2019 13:28 |
Додаток 7 Опитувальник (юридичної особи).xls
|
||
22 серпня 2019 13:28 |
Додаток 8 Опитувальник (фіз. особи).xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:38
Дата відповіді: 27 серпня 2019 15:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
1.Так ми допускаємо аналоги якщо це передбачено додатком №2 документації процедури закупівлі.
2. Відповідно до додатку №2 документації *Учасник зазначає назву товару (продукції) ту що зазначено в сертифікаті якості або паспорті на предмет закупівлі.
3. Зверніть увагу на розділ №IV пункт 2. "Роз’яснення щодо участі Учасників неплатників ПДВ" Документації допорогової закупівлі.
1.Так ми допускаємо аналоги якщо це передбачено додатком №2 документації процедури закупівлі.
2. Відповідно до додатку №2 документації *Учасник зазначає назву товару (продукції) ту що зазначено в сертифікаті якості або паспорті на предмет закупівлі.
3. Зверніть увагу на розділ №IV пункт 2. "Роз’яснення щодо участі Учасників неплатників ПДВ" Документації допорогової закупівлі.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій