Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УОКЧР 19Т-794; 30190000-7 Офісне устаткування (канцелярські товари різні)
Очікувана вартість
64 540,25 UAH
UA-2019-08-22-001485-c b1ae51331b694fc09104c245cbc43f63
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Змієвець Артем

+380442516909
+380639878593
artem.zmiievets@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Код ЄДРПОУ: 37269260
Вебсайт: http://ugv.com.ua
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська обл., Обухівський р-н., смт. Козин, вул. Солов'яненка 475
Контактна особа: Змієвець Артем
+380442516909,+380639878593
artem.zmiievets@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 64 540,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 936,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3410 штука
30190000-7 Офісне устаткування (канцелярські товари різні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Соловяненка 475
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за Товар протягом 60 календарних днів з дати поставки Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:38
Дата відповіді: 27 серпня 2019 15:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
1.Так ми допускаємо аналоги якщо це передбачено додатком №2 документації процедури закупівлі.
2. Відповідно до додатку №2 документації *Учасник зазначає назву товару (продукції) ту що зазначено в сертифікаті якості або паспорті на предмет закупівлі.
3. Зверніть увагу на розділ №IV пункт 2. "Роз’яснення щодо участі Учасників неплатників ПДВ" Документації допорогової закупівлі.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій