Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (джерело фінансування: кошти з місцевого бюджету)
Очікувана вартість
893 773,00 UAH
UA-2019-08-22-000668-a eb8b20533c74464c97045f61eefb8232
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:42
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:42
Очікувана вартість: 893 773,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 468,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комп’ютер у комплекті (ноутбук, маніпулятор миша), Багатофункціональний пристрій

Комп’ютер у комплекті (ноутбук, маніпулятор миша), Багатофункціональний пристрій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 штуки
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (джерело фінансування: кошти з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 10:16
Перелік змін.docx
30 серпня 2019 10:15
ТД нова редакція.docx
30 серпня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 10:16
Перелік змін.docx
30 серпня 2019 10:15
ТД нова редакція.docx
22 серпня 2019 16:23
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:17
Дата відповіді: 27 серпня 2019 15:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо Вашого першого питання, повідомляємо наступне:
Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. У разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника (що є вказано в додатку 3 до ТД).
Щодо Вашого другого питання, повідомляємо наступне:
Вимоги до обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблицях Додатку 3 та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції. Товар, який постачається, повинен бути новим та таким, що не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені, товар повинен мати заводську упаковку та відповідне маркування. Товар повинен супроводжуватися інструкцією з використання українською мовою. Товар повинен бути з сертифікатом якості.
Щодо Вашого третього питання повідомляємо наступне:
У п. 5 розділу Загальні положення Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах»
Також, відповідно до п. 1 розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено:
«Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціни.
Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у т.ч., що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Також ціна включає в себе всі витрати на доставку обладнання на місце встановлення, монтажу обладнання по місцю використання; прокладки і монтаж кабелів, налагодження устаткування, а також первинний інструктаж персоналу по використанню обладнання тощо.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. »

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 760 155,00
UAH з ПДВ
760 155,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 809 833,20
UAH з ПДВ
809 833,20
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" 839 025,00
UAH з ПДВ
839 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 14:50
Сертифікати додаткові
06 вересня 2019 11:57
Електронний підпис
06 вересня 2019 11:16
Пропозиція.rar

Публічні документи

20 вересня 2019 09:34
Податкова.pdf
20 вересня 2019 09:34
МВС.pdf
06 вересня 2019 14:23
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:16
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 14:16
Технічні хар-ки.pdf
06 вересня 2019 14:16
Статут.pdf
06 вересня 2019 14:16
Ст.17.pdf
06 вересня 2019 14:16
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
06 вересня 2019 14:16
Санкції.pdf
06 вересня 2019 14:16
Про захист довкілля.pdf
06 вересня 2019 14:16
Повноваження директора.pdf
06 вересня 2019 14:16
Лист-роз`яснення.pdf
06 вересня 2019 14:16
Лист -гарантія.pdf
06 вересня 2019 14:16
Довідка про ISO.pdf
06 вересня 2019 14:16
Декларації.pdf
06 вересня 2019 14:16
Відомості учасника.pdf
06 вересня 2019 14:16
Авторизація.pdf
06 вересня 2019 14:16
ISO 9001;14001.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 20:18
Електронний підпис
05 вересня 2019 20:12
пропозиція.pdf
05 вересня 2019 20:12
технічні вимоги.pdf
05 вересня 2019 20:12
сертифікати.pdf
05 вересня 2019 20:12
проект договору.pdf
05 вересня 2019 20:12
Повноваження керівника.pdf
05 вересня 2019 20:12
лист гарантія.pdf
05 вересня 2019 20:12
3 відомості про учасника.pdf
05 вересня 2019 20:12
10 щодо захисту довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Відхилено 760 155,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:19
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 809 833,20
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
809 833,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:45
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 14:31
SCAN0033.PDF зміни до договору
11 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 13:10
SCAN0025.PDF зміни до договору
07 жовтня 2019 13:10
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 12:52
SCAN0024.PDF укладений
07 жовтня 2019 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися Додаток № 1 "Специфікація" до Договору № К-809 від 07.10. 2019 р. викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: К-809
Договір:
Номер додаткової угоди: К-809
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до порозуміння зниження загальної вартості Договору № К-809 від 07.10.2019 р. на суму 5,28 грн. (п'ять гривень 28 копійок) та пункт 3.1 розділу ІІІ. Ціна договору викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 3110 – 809 827,92 грн. (вісімсот дев`ять тисяч вісімсот двадцять сім грн. 92 коп.) в тому числі ПДВ., 134 971,32 грн. (сто тридцять чотири тисячі дев`ятсот сімдесят одна грн. 32 коп.). Ціна на Товар встановлюються в національній валюті України. Ціна включає в себе всі витрати на транспортування до місця призначення, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів. Додаток № 1 «Специфікація» до Договору К-809 від 07.10.2019 р. викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: К-809
Договір:
Номер додаткової угоди: К-809
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 809 827,92
UAH (в тому числі ПДВ 134 971,32 UAH)