Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення містобудівної документації (топографічної зйомки та генеральних планів ) с. Тернівка, с. Сердюківка, с. Мала Смілянка с. Миколаївка, с-ще Холоднянське, с. Попівка Тернівської ОТГ Смілянського району Черкаської області
Очікувана вартість
995 827,00 UAH
UA-2019-08-22-000622-b 3bb5987fea77410ca4d320de3d439daf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаренко Тетяна Віталіївна

380964088727 terniwka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26358259
Місцезнаходження: 20733, Україна , Черкаська обл., село Тернівка, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 35
Контактна особа: Гончаренко Тетяна Віталіївна
380964088727
terniwka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:06
Очікувана вартість: 995 827,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 958,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Вимоги до предмету закупівлі згідно додатку №5 до тендерної документації - Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення містобудівної документації (топографічної зйомки та генеральних планів ) с. Тернівка, с. Сердюківка, с. Мала Смілянка с. Миколаївка, с-ще Холоднянське, с. Попівка Тернівської ОТГ Смілянського району Черкаської області. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20733, Україна, Черкаська область, Смілянський район, Надання послуги згідно об’єктів визначених тендерною документацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуги здійснюється Замовником поетапно (по кожній частині певного етапу) згідно Календарного плану надання послуги, на підставі Акту приймання-передачі наданої Послуги, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданої Послуги. Надання Послуги по наступних частинах певного етапу розпочинаються лише після повної оплати попередніх. Кінцева оплата Послуги здійснюється Замовником згідно Акту приймання-передачі наданої Послуги по останньому етапу протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданої Послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 17:11
Перелік змін.docx
29 серпня 2019 17:11
ТД_ГЕНПЛАНИ зі змінами.doc
29 серпня 2019 17:11
Проект договору зі змінами.doc
29 серпня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 17:11
Перелік змін.docx
29 серпня 2019 17:11
ТД_ГЕНПЛАНИ зі змінами.doc
22 серпня 2019 16:32
ТД_ГЕНПЛАНИ.doc
29 серпня 2019 17:11
Проект договору зі змінами.doc
22 серпня 2019 16:32
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна умова
Дата подання: 23 серпня 2019 16:45
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:00
Шановний замовник! Просимо внести зміни до тендерної документації в частині кількості наявного обладнання ,зокрема щодо наявності в учасника: принтери А4 ; - кольоровий принтер з можливістю друку формату А1 і А3 – по 1 одиниці; - кольоровий копіювальний апарат з можливістю друку форматів А1 і А3 – по 1 одиниці; - сканер формату А0+ - 1 одиниця; - широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку матеріалів відповідної документації формату А-0 або А-0+ - 1 одиниця; кількість яких не впливає на якість та терміни виконання закупівлі та суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку, зазначена вимога щодо кваліфікаційних критеріїв закупівлі наявності обладнання та матеріально-технічної бази з вимогою кількості обладнання буде оцінюватись як дискримінаційна умова та антиконкурентні узгоджені дії та буде підставою для подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваші пропозиції враховані, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Інші умови
Дата подання: 23 серпня 2019 16:49
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:00
Просимо внести зміни тендерної документації, у додатку 1 п.12 вказано Вимоги щодо врахування державних інтересів: "Згідно з листом Київської обласної державної адміністрації (ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»)", змініть на Черкаську обласну державну адміністрацію.
Відповідь: Доброго дня. Ваші пропозиції враховані, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
запитання
Дата подання: 28 серпня 2019 16:19
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:41
на сторінці 31 Тендереної документаціїї (Додаток № 5 до тендерної документації Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі) зазначено: "При розробленні проекту внесення змін до Генерального плану врахувати: а) Генеральну схему планування території України; б) схеми планування окремих частин території України, Схему планування території Київської області, Схему планування території Бориспільського району Київської області; в) стратегії, прогнози і програми економічного, демографічного, екологічного, соціального розвитку села Гора; " пункти б) та в) враховувати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваші пропозиції враховані, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 28 серпня 2019 17:00
Дата відповіді: 29 серпня 2019 17:07
в Технічних, якісних, кількісних та інших вимогах щодо закупівлі (додаток 5 до ТД) зазначено: "Обсяг надання послуг: створення інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000 загальною площею 809,2 га." Зазначте населені пункти в яких необхідно здійснювати топографічну зйомку, адже загальна площа с. Тернівка, с.Сердюківка, Мала Смілянка, с. Миколаївка, с. Холоднянське, с. Попівка відповідно до Вашої документації, складає приблизно 1531,08 га (існуюча площа) - 1816,14 га (проектна площа)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Всі послуги повинні надаватися на площі 1816.14 га. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-000622-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Говоруха О.В., Код ЄДРПОУ:3120120917
Дата подання: 28 серпня 2019 16:04
вимога
Просимо виключити з тендерної документаціїї необгрунтовані вимоги, зокрема:
1. наявність сертифікату 9001, який є абсолютно добровільним і не вимагається жодним чинним нормативним документом в Україні.
2. позитивний відгук за виконаним договором. Підтвердженням виконання обов'язків за договором є підписаний Акт виконаних робіт (наданих послуг).
3. наявність необгрунтованого переліку оргтехніки, в якому відбувається дублювання. За наявності принтера/сканера більшого формату, які підстави вимагати ще аналогічну техніку меншого формату?
4. предметом закупівлі є виготовлення містобудівної документації та топографічної зйомки, ці види робіт виконують відповідно сертифіковані архітектори та геодезисти. На підставі яких нормативних документів ви вимагаєте наявність 3-х !!! сертифікованих архітекторів? землевпорядника, економіста, 3-х !!! інженерів проектувальників ? уточніть в будь-ласка спеціалізацію цих інженерів підрядників?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2019 17:04
По пунктах: 1). Зміни будуть внесені до тендерної документації; 2) Акт приймання- передачі виконаних робіт (надання послуг) підтверджує факт приймання виконаних робіт чи наданих послуг, але ніяким чином не підтверджує своєчасності, якості наданих послуг; 3) Зміни будуть внесені до тендерної документації; 4)Зміни будуть внесені до тендерної документації;

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ" 992 681,65
UAH з ПДВ
992 681,65
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Степанов Андрій Павлович 994 821,75
UAH з ПДВ
994 821,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 16:36
Електронний підпис
08 вересня 2019 14:34
Електронний підпис
08 вересня 2019 14:34
Зведений кошторис.pdf
08 вересня 2019 13:38
Електронний підпис
08 вересня 2019 13:38
Витяг з ЄДР завірений.pdf
08 вересня 2019 13:38
Довідки з ЕЦП.rar
08 вересня 2019 13:38
Виписка з балансу.pdf
08 вересня 2019 13:38
Кошторис.pdf
06 вересня 2019 21:57
Електронний підпис
06 вересня 2019 21:57
Протоко№5.pdf
06 вересня 2019 21:57
Виписка з балансу.pdf
06 вересня 2019 21:11
Електронний підпис
06 вересня 2019 21:10
Підписаний_Лицензия.pdf
06 вересня 2019 21:10
Довіреність1.pdf
06 вересня 2019 21:10
Довіреність.pdf
06 вересня 2019 21:10
Банківська ліцензія.pdf
06 вересня 2019 21:10
Банківська гарантія.pdf
06 вересня 2019 21:10
Скан оригінал виписка.pdf
06 вересня 2019 21:10
Кошторис.pdf
06 вересня 2019 21:10
Пояснювальна записка.pdf
06 вересня 2019 21:10
витяг з ЄДР.pdf
06 вересня 2019 21:10
Перелік субпідрядників.pdf
06 вересня 2019 21:09
Довідка ст.236 ГКУ.pdf
06 вересня 2019 21:09
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 21:09
2 Статут.pdf
06 вересня 2019 21:09
ст 17.pdf
06 вересня 2019 21:09
Договір ЦПД Тикви.pdf
06 вересня 2019 21:09
Договір ЦПД Примака.pdf
06 вересня 2019 21:09
Договір ЦПД Плиски.pdf
06 вересня 2019 21:09
Договір ЦПД Горового.pdf
06 вересня 2019 21:09
Свідоцтва про повірку.pdf
06 вересня 2019 21:09
Дог. оренди приладів.pdf
06 вересня 2019 21:09
1 ArcGIS.pdf
06 вересня 2019 21:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 вересня 2019 20:18
Тендерна пропозиція.pdf
08 вересня 2019 13:57
Тендерні пропозиції .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ"

ФОП Степанов Андрій Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ"
#34927304
Переможець 992 681,65
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ"
#34927304
992 681,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 12:15
дод. угода № 1 до договору № 130 від 01.10.2019.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 12:12
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 09:41
Підписаний договір.pdf укладений
01 жовтня 2019 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №1 від 08.11.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін - 992 681,65 (дев'ятсот дев'яносто дві тисячі шістсот вісімдеся одна гривня шістдесят п'ять копійок) в т.ч. ПДВ 165446,91 (сто шістдесят п'ять тисяч чотириста сорок шість гривень дев'яносто одна копійка). 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) послуга.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 992 681,65
UAH (в тому числі ПДВ 165 446,94 UAH)