Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення містобудівної документації (топографічної зйомки та генеральних планів ) с. Тернівка, с. Сердюківка, с. Мала Смілянка с. Миколаївка, с-ще Холоднянське, с. Попівка Тернівської ОТГ Смілянського району Черкаської області
Очікувана вартість
995 827,00 UAH
UA-2019-08-22-000622-b ● 3bb5987fea77410ca4d320de3d439daf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 26358259 |
Місцезнаходження: | 20733, Україна , Черкаська обл., село Тернівка, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Гончаренко Тетяна Віталіївна 380964088727 terniwka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 995 827,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 958,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Вимоги до предмету закупівлі згідно додатку №5 до тендерної документації - Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення містобудівної документації (топографічної зйомки та генеральних планів ) с. Тернівка, с. Сердюківка, с. Мала Смілянка с. Миколаївка, с-ще Холоднянське, с. Попівка Тернівської ОТГ Смілянського району Черкаської області. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20733, Україна, Черкаська область, Смілянський район, Надання послуги згідно об’єктів визначених тендерною документацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуги здійснюється Замовником поетапно (по кожній частині певного етапу) згідно Календарного плану надання послуги, на підставі Акту приймання-передачі наданої Послуги, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданої Послуги. Надання Послуги по наступних частинах певного етапу розпочинаються лише після повної оплати попередніх. Кінцева оплата Послуги здійснюється Замовником згідно Акту приймання-передачі наданої Послуги по останньому етапу протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданої Послуги. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 17:11 |
Перелік змін.docx | |
29 серпня 2019 17:11 |
ТД_ГЕНПЛАНИ зі змінами.doc | |
29 серпня 2019 17:11 |
Проект договору зі змінами.doc |
29 серпня 2019 17:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2019 17:11 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 серпня 2019 17:11 |
ТД_ГЕНПЛАНИ зі змінами.doc
|
|||
29 серпня 2019 17:11 |
Проект договору зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна умова
Дата подання: 23 серпня 2019 16:45
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:00
Шановний замовник! Просимо внести зміни до тендерної документації в частині кількості наявного обладнання ,зокрема щодо наявності в учасника: принтери А4 ; - кольоровий принтер з можливістю друку формату А1 і А3 – по 1 одиниці; - кольоровий копіювальний апарат з можливістю друку форматів А1 і А3 – по 1 одиниці; - сканер формату А0+ - 1 одиниця; - широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку матеріалів відповідної документації формату А-0 або А-0+ - 1 одиниця; кількість яких не впливає на якість та терміни виконання закупівлі та суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку, зазначена вимога щодо кваліфікаційних критеріїв закупівлі наявності обладнання та матеріально-технічної бази з вимогою кількості обладнання буде оцінюватись як дискримінаційна умова та антиконкурентні узгоджені дії та буде підставою для подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваші пропозиції враховані, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Інші умови
Дата подання: 23 серпня 2019 16:49
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:00
Просимо внести зміни тендерної документації, у додатку 1 п.12 вказано Вимоги щодо врахування державних інтересів: "Згідно з листом Київської обласної державної адміністрації (ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»)", змініть на Черкаську обласну державну адміністрацію.
Відповідь: Доброго дня. Ваші пропозиції враховані, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
запитання
Дата подання: 28 серпня 2019 16:19
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:41
на сторінці 31 Тендереної документаціїї (Додаток № 5
до тендерної документації Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі) зазначено:
"При розробленні проекту внесення змін до Генерального плану врахувати:
а) Генеральну схему планування території України;
б) схеми планування окремих частин території України, Схему планування території Київської області, Схему планування території Бориспільського району Київської області;
в) стратегії, прогнози і програми економічного, демографічного, екологічного, соціального розвитку села Гора; "
пункти б) та в) враховувати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваші пропозиції враховані, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 28 серпня 2019 17:00
Дата відповіді: 29 серпня 2019 17:07
в Технічних, якісних, кількісних та інших вимогах щодо закупівлі (додаток 5 до ТД) зазначено: "Обсяг надання послуг: створення інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000 загальною площею 809,2 га." Зазначте населені пункти в яких необхідно здійснювати топографічну зйомку, адже загальна площа с. Тернівка, с.Сердюківка, Мала Смілянка, с. Миколаївка, с. Холоднянське, с. Попівка відповідно до Вашої документації, складає приблизно 1531,08 га (існуюча площа) - 1816,14 га (проектна площа)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Всі послуги повинні надаватися на площі 1816.14 га. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000622-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Говоруха О.В., Код ЄДРПОУ:3120120917
Дата подання: 28 серпня 2019 16:04
вимога
Просимо виключити з тендерної документаціїї необгрунтовані вимоги, зокрема:
1. наявність сертифікату 9001, який є абсолютно добровільним і не вимагається жодним чинним нормативним документом в Україні.
2. позитивний відгук за виконаним договором. Підтвердженням виконання обов'язків за договором є підписаний Акт виконаних робіт (наданих послуг).
3. наявність необгрунтованого переліку оргтехніки, в якому відбувається дублювання. За наявності принтера/сканера більшого формату, які підстави вимагати ще аналогічну техніку меншого формату?
4. предметом закупівлі є виготовлення містобудівної документації та топографічної зйомки, ці види робіт виконують відповідно сертифіковані архітектори та геодезисти. На підставі яких нормативних документів ви вимагаєте наявність 3-х !!! сертифікованих архітекторів? землевпорядника, економіста, 3-х !!! інженерів проектувальників ? уточніть в будь-ласка спеціалізацію цих інженерів підрядників?
Розгорнути
Згорнути
1. наявність сертифікату 9001, який є абсолютно добровільним і не вимагається жодним чинним нормативним документом в Україні.
2. позитивний відгук за виконаним договором. Підтвердженням виконання обов'язків за договором є підписаний Акт виконаних робіт (наданих послуг).
3. наявність необгрунтованого переліку оргтехніки, в якому відбувається дублювання. За наявності принтера/сканера більшого формату, які підстави вимагати ще аналогічну техніку меншого формату?
4. предметом закупівлі є виготовлення містобудівної документації та топографічної зйомки, ці види робіт виконують відповідно сертифіковані архітектори та геодезисти. На підставі яких нормативних документів ви вимагаєте наявність 3-х !!! сертифікованих архітекторів? землевпорядника, економіста, 3-х !!! інженерів проектувальників ? уточніть в будь-ласка спеціалізацію цих інженерів підрядників?
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2019 17:04
По пунктах: 1). Зміни будуть внесені до тендерної документації; 2) Акт приймання- передачі виконаних робіт (надання послуг) підтверджує факт приймання виконаних робіт чи наданих послуг, але ніяким чином не підтверджує своєчасності, якості наданих послуг; 3) Зміни будуть внесені до тендерної документації; 4)Зміни будуть внесені до тендерної документації;
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ" |
992 681,65
UAH з ПДВ
|
992 681,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Степанов Андрій Павлович |
994 821,75
UAH з ПДВ
|
994 821,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ" #34927304 |
Переможець |
992 681,65
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2019 12:15
|
дод. угода № 1 до договору № 130 від 01.10.2019.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 09:41
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №1 від 08.11.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін - 992 681,65 (дев'ятсот дев'яносто дві тисячі шістсот вісімдеся одна гривня шістдесят п'ять копійок) в т.ч. ПДВ 165446,91 (сто шістдесят п'ять тисяч чотириста сорок шість гривень дев'яносто одна копійка). 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |