Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення бурових робіт
Очікувана вартість
3 000 400,00 UAH
UA-2019-08-22-000466-a ae156a8ae20c480ab1b1af95ce49d1e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецов Володимир Євгенович

(044) 309-69-88 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Контактна особа: Кузнецов Володимир Євгенович
(044) 309-69-88
TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:55
Очікувана вартість: 3 000 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 004,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90012 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Послуги з проведення бурових робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення бурових робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проекту Договору (Додаток № 5 до тендерної документації) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:37
Додаток № 5 до ТД Проект Договору бурові ред.docx
22 серпня 2019 14:37
ТД (Послуги з проведення бурових робіт)_2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-10-000014 ● 440a4628f56c426ca6fd62c6c7b1843a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020 09:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 459

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 459
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
8. UA-2019-08-22-000466-a 22.08.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-14 12:31:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно підпункту 11.1 пункту 11 договору про надання послуг з проведення бурових робіт від 26.09.2019 № ЦУП-02/0078/19 зазначено, що договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2019, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором про надання послуг з проведення бурових робіт від 26.09.2019 № ЦУП- 02/0078/19?
У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього (у разі наявності).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-17 18:35:27

Відповідь на запит від 14.12.2020

На запит від 14.12.2020 філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" повідомляє що здійсненно розрахунки в повному обсязі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гранрозробка 2 984 608,42
UAH з ПДВ
2 984 608,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЄМАТ" 3 000 400,00
UAH з ПДВ
3 000 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 12:44
Електронний підпис
06 вересня 2019 12:41
Цінова пропозиція.PDF
06 вересня 2019 12:41
Форма 3.PDF
06 вересня 2019 12:41
Форма 1.PDF
06 вересня 2019 12:41
Форма 2.PDF
06 вересня 2019 12:41
Фінзвітність.PDF
06 вересня 2019 12:41
Техспец.PDF
06 вересня 2019 12:41
Техбур.PDF
06 вересня 2019 12:41
Тех флекси.PDF
06 вересня 2019 12:41
Тех смарт.PDF
06 вересня 2019 12:41
Тех бур.PDF
06 вересня 2019 12:41
Статут.PDF
06 вересня 2019 12:41
Підписаний_G0919-6665-GL_tender.pdf
06 вересня 2019 12:41
Наявність спецтех.PDF
06 вересня 2019 12:41
Наказ на призначення.PDF
06 вересня 2019 12:41
Лист відгук.jpg
06 вересня 2019 12:41
Калькуляція.PDF
06 вересня 2019 12:41
Дозвіл буріння.PDF
06 вересня 2019 12:41
Додаток 5 договір.PDF
06 вересня 2019 12:41
Довідки ст17.PDF
06 вересня 2019 12:41
Витяг.PDF

Публічні документи

06 вересня 2019 13:14
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:15
Статистика.pdf
06 вересня 2019 10:15
Статут.pdf
06 вересня 2019 10:15
Довідка.jpg
06 вересня 2019 10:15
до ст17 Закону.pdf
06 вересня 2019 10:15
свідотство ПДВ.jpg
06 вересня 2019 10:15
Свідотство.pdf
06 вересня 2019 10:15
Наказ директор.pdf
06 вересня 2019 10:15
Витяг.rtf
06 вересня 2019 10:15
Мотор Банк.jpg
06 вересня 2019 10:15
Мета Банк.jpg
06 вересня 2019 10:15
Баланс, фінзвіт.pdf
06 вересня 2019 10:15
Форма 3.jpg
06 вересня 2019 10:15
Декларація.pdf
06 вересня 2019 10:15
Дозвіл.jpg
06 вересня 2019 10:15
тралл 2.jpg
06 вересня 2019 10:15
тралл 1.jpg
06 вересня 2019 10:15
ДАФ02.jpg
06 вересня 2019 10:15
ДАФ 01.jpg
06 вересня 2019 10:15
техпаспорт леопард.pdf
06 вересня 2019 10:15
Форма 2.jpg
06 вересня 2019 10:15
Акти Янцевський.pdf
06 вересня 2019 10:15
Договір Янцевський.pdf
06 вересня 2019 10:15
Акти Токмакцький.jpg
06 вересня 2019 10:15
Договір Токмакцький.pdf
06 вересня 2019 10:15
Акти Мокрянський.jpg
06 вересня 2019 10:15
Договір Мокрянський.pdf
06 вересня 2019 10:15
форма 1.jpg
06 вересня 2019 10:15
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гранрозробка

ТОВ "СЄМАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гранрозробка
#39215133
Переможець 2 984 608,42
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гранрозробка
#39215133
2 984 608,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 15:15
ДУ№ 1 Гранрозробка 02-0078-19 (2) (1).pdf зміни до договору
27 вересня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 14:52
Гранрозробка 02-0078-19.pdf укладений
27 вересня 2019 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ЦУП-02/0078/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML