Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери, Ноутбуки, принтери, багатофункційні пристрої
Очікувана вартість
474 900,00 UAH
UA-2019-08-22-000367-b acd059663b8249518c4ba4e0950ed7bb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Царик Людмила Василівна

0953567218 TSARYK.LYUD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КІЦМАНСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062127
Вебсайт: http://www.kitsman-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 57
Контактна особа: Царик Людмила Василівна
0953567218
TSARYK.LYUD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 474 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Комп’ютери – 17 шт., Ноутбуки – 12 шт., принтери – 9 шт, багатофункційні пристрої – 9 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 шт
Комп’ютери, Ноутбуки, принтери, багатофункційні пристрої. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька обл., Кіцмань, Незалежності, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору протягом 10 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна). Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:26
проект договору.docx
22 серпня 2019 14:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:33
Дата відповіді: 27 серпня 2019 11:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічному завданні, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання або обладнання, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими.
В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару.
Ціна пропозиції учасника визначається відповідно до його системи оподаткування (з ПДВ або без ПДВ)
Документація
Дата подання: 23 серпня 2019 10:41
Дата відповіді: 27 серпня 2019 11:06
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічному завданні, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання або обладнання, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими.
В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 464 790,00
UAH з ПДВ
464 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 15:53
Лист №534 01-26.pdf
05 вересня 2019 15:53
аналог дог 2018 (оригінал).PDF
05 вересня 2019 15:53
довідка про аналог.PDF
05 вересня 2019 14:38
протокол зборів.pdf
05 вересня 2019 14:38
наказ(ориг).pdf
05 вересня 2019 14:38
тех2.PDF
05 вересня 2019 14:38
тех1.PDF
05 вересня 2019 14:38
Статут.pdf
05 вересня 2019 14:38
свідоцтво ПДВ.PDF
05 вересня 2019 14:38
Свідоцтво БРЕІН.jpg
05 вересня 2019 14:38
протокол зборів.PDF
05 вересня 2019 14:38
пропозиція.PDF
05 вересня 2019 14:38
проект.PDF
05 вересня 2019 14:38
паспорт.PDF
05 вересня 2019 14:38
наказ.PDF
05 вересня 2019 14:38
Ліцензійна угода.jpg
05 вересня 2019 14:38
листи.PDF
05 вересня 2019 14:38
лист відгук Медіа Вест.pdf
05 вересня 2019 14:38
копії трудових книжок.pdf
05 вересня 2019 14:38
копії сертиф ISO 9001 та 14001.PDF
05 вересня 2019 14:38
доручення.PDF
05 вересня 2019 14:38
договір Мамаївці 2019.pdf
05 вересня 2019 14:38
договір 199.pdf
05 вересня 2019 14:38
довідкка про аналог дог.PDF
05 вересня 2019 14:38
довідки та листи.PDF
05 вересня 2019 14:38
довідки і листи (2).pdf
05 вересня 2019 14:38
довідка приватбанк.pdf
05 вересня 2019 14:38
гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медіа-Вест"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій