Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного майданчика зі встановленням штучного покриття на території опорного закладу «Вікнянський ЗЗСО І-ІІІ ст.» в с.Вікно Заставнівського району Чернівецької області» (з дотриманням вимог щодо безперешкодного доступу маломобільних груп населення)
Очікувана вартість
773 245,18 UAH
UA-2019-08-22-000284-c 7395266e44ed47ad8742207279c075ab
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікнянська сільська рада

380955944196 wiknorada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вікнянська сільська рада Заставнівського району Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 04418570
Місцезнаходження: 59433, Україна , Чернівецька обл., село Вікно, Головна,№80
Контактна особа: Вікнянська сільська рада
380955944196
wiknorada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 13:14
Очікувана вартість: 773 245,18 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,65%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт спортивного майданчика зі встановленням штучного покриття на території опорного закладу «Вікнянський ЗЗСО І-ІІІ ст.» в с.Вікно Заставнівського району Чернівецької області» (з дотриманням вимог щодо безперешкодного доступу маломобільних груп населення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт спортивного майданчика зі встановленням штучного покриття на території опорного закладу «Вікнянський ЗЗСО І-ІІІ ст.» в с.Вікно Заставнівського району Чернівецької області» (з дотриманням вимог щодо безперешкодного доступу маломобільних груп населення) (Лот №1 – Загально-будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59433, Україна, Чернівецька область, Вікно, Головна 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерела фінансування- власні кошти і виділена субвенція Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 07:54
ТД_Вікно спорт майданчик.docx
02 вересня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 07:54
ТД_Вікно спорт майданчик.docx
22 серпня 2019 09:36
ТД_Вікно спорт майданчик.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вивезення сміття
Дата подання: 22 серпня 2019 14:09
Дата відповіді: 02 вересня 2019 07:58
Шановні панове. у відомості обсягів робіт (ДОдаток 2) у Вас зазначено виконання 2 пунктів: 6. Навантаження сміття вручну - 25 тон 7. вивезення сміття - 25 тон. Про яке сміття (25 тон) йдеться розмова? Чи існують ще якісь додаткові роботи (не вказані у відомості робіт), внаслідок яких утворитсья 25 тон сміття? заздалегідь дякуємо за відповідь
Відповідь: Дякуємо за Вашу зацікавленість нашим тендером.
Внесено зміни в технічне завдання. Була технічна помилка по лоту №1.
Сподіваємось на Вашу зацікавлність і майбутню участь у тендері.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-18-000003 ● 1f2f1211ff9d445aae83a4b41b494014
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019 09:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2019 №38

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 16.09.2019 року № 38
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-08-22-000284-с-a від 22.08.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК 

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації оприлюднив роз’яснення в термін, що перевищує три робочих дні, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ" 639 552,00
UAH
639 552,00
UAH
Документи
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" 689 827,00
UAH
689 827,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 18:17
Довідка.rar
09 вересня 2019 08:39
lot 1 cina.pdf
09 вересня 2019 08:39
doc na tender.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 20:27
Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2019 20:27
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ"

ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ"
#3217218152
Переможець 639 552,00
UAH
10 вересня 2019 18:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 18:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ"
#3217218152
639 552,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2019 15:35
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 вересня 2019 15:32
IMG_0001.jpg
27 вересня 2019 15:32
IMG_0002.jpg