Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання шкільної форми
Очікувана вартість
202 500,00 UAH
UA-2019-08-22-000262-c d738b4b782ef46a1b96ef19872627719
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:34
Очікувана вартість: 202 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 013,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18230000-0: Верхній одяг різний


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 18230000-0 "Верхній одяг різний"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 штуки
Придбання шкільної форми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання шкільної форми Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 09:32
Тендерна документація Пр 160 від 06.08.19..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-000262-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВЕЛМА", Код ЄДРПОУ:25638413
Дата подання: 09 вересня 2019 14:20
Скарга - тендерные требования прописаны для одного конкретного поставщика
В тендерном документации была заявлена ткань - плотность 350 гр на метр кв., и составом не менее 70% шерсти. Заявленная ткань может быть изготовлена одним производителем в Укранине. Кроме того, стоимость ткани с несколько ниже характеристиками (335 гр на метр квадратный, 67% шерсти) составляет 330 грн за метр при условии заказ не менее 1000 метров(срок изготовления такой ткани составляет не менее 3-х месяце). Используется такая ткань в отдельных подрозделениях Минообороны и никак не может быть использована для пошива школьной формы. Такие требования и сроки выполнения явно прописаны для одного конкретного поставщика.
Хотели бы увидеть образцы издлеий которые планируются быть изготовленными, в тендерном предложении нет фотографи изделий.
А также образцы ткани которая планируется быть изпользована для пошива.
Делаем такое заключение, поскольку имее многолетний опыт производства школьной формы. (с 1998 года)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 14:56
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-08-22-000262-с.а1, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 10.09.2019 № 180 повідомляємо.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Окрім того, згідно статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу № UA-2019-08-22-000262-с.а1
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000262-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВЕЛМА", Код ЄДРПОУ:25638413
Дата подання: 12 вересня 2019 09:27
Відсутні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасником якісним вимогам
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією переможця, зазначаємо, що в її складі відсутні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасником якісним вимогам, які передбачені у технічній специфікації (Додаток № 2 ТД), а саме документ який підтверджує склад тканини (не менше 70% вовни у складі) з якого повинен бути виготовлений товар. У документації є протокол випробувань на щільність костюмної тканини з артикулом №36436, але намає документу який підтверджує склад випробувальної тканини.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:08
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-08-22-000262-с.с2, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 13.09.2019 № 182 повідомляємо.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Окрім того, тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 18230000-0 «Верхній одяг різний» (Придбання шкільної форми) не містить вимоги щодо надання документів, які підтверджують склад тканини, а саме: склад тканини, з якої повинен бути виготовлений товар – напіввовна (не менше 70% вовни).
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу № UA-2019-08-22-000262-с.с2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Загоняєв Вячеслав Михайлович" 199 260,00
UAH з ПДВ
194 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯРМОЛЕНКО МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" 201 390,00
UAH з ПДВ
195 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВЕЛМА" 202 372,00
UAH з ПДВ
195 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 15:42
Довідки ст17.pdf
10 вересня 2019 12:55
Пропозиція оновлена.pdf
06 вересня 2019 09:27
Лист стосовно ціни.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 17:31
Тендерна пропозиція.PDF
30 серпня 2019 17:31
Фото продукції.pdf
30 серпня 2019 17:31
Контактні дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Загоняєв Вячеслав Михайлович"

ФОП "ЯРМОЛЕНКО МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВЕЛМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Загоняєв Вячеслав Михайлович"
#2188912491
Переможець 194 930,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Загоняєв Вячеслав Михайлович"
#2188912491
194 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 15:41
Договір 374.PDF укладений
24 вересня 2019 15:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 194 930,00
UAH