Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (кольоровий лазерний мультифункціональний пристрій (БФП))
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-08-21-003401-c b86a803995f44f2e98bcd400ffca938a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 23:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування -субвенція з обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
кольоровий лазерний мультифункціональний пристрій (БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Нахімова, 57 (КЗО «ССЗШ № 22» ДМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару але з урахуванням - оплата здійснюється відповідно до статті 23 та 49 Бюджетного кодексу України, та відповідно до п.3.3 розділу 3 Проекту Договору де зазначено "Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений Товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії Товару" Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 13:29
Проект Договору Нова редакція.docx
13 вересня 2019 13:29
Перелік змін.docx
21 серпня 2019 18:00
Додаток 4 - Технічні,якісні та ількісні вимоги.docx
21 серпня 2019 18:00
Тендерна документація.docx
13 вересня 2019 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 13:29
Проект Договору Нова редакція.docx
13 вересня 2019 13:27
Проект Договору.docx
21 серпня 2019 18:00
Додаток 6 - Проект договору.docx
13 вересня 2019 13:29
Перелік змін.docx
21 серпня 2019 18:00
Додаток 4 - Технічні,якісні та ількісні вимоги.docx
21 серпня 2019 18:00
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 09:15
Дата відповіді: 09 вересня 2019 09:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.

Інформація про відміну

Дата відміни
20 вересня 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій