Трактор Білорус-82.1 (МТЗ-82.1) з низькою кабіною або еквівалент (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
492 000,00 UAH
UA-2019-08-21-003182-c 900ceb7210ba4858ba986fc39df258e1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37504366
Місцезнаходження замовника: 37500, Україна, Полтавська обл., Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 33
Контактна особа замовника: Балко Сергій Олександрович
+380536177364
ukmsvlubny@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 492 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Трактор Білорус-82.1 (МТЗ-82.1) з низькою кабіною або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Березова, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки Товару Продавцем на підставі рахунку фактури, видаткової накладної, оформлених належним чином. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-02-000020 ● 83e1db9e7d40429a8057b6bc78277b10
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-02 14:00:25
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.09.2019 № 46
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 02.09.2019 № 46

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-08-21-003182-c 21.08.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету Лубенської міської ради, 37504366, Україна, Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 33
  2. Інформація про предмет закупівлі: Трактор Білорус-82.1 (МТЗ-82.1) з низькою кабіною або еквівалент, 492000UAH, 99999999-9, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 900ceb7210ba4858ba986fc39df258e1, 2019-08-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 02 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету Лубенської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 21.08.2019 № 13 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації (пункт 1 розділу 5) включено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції без зазначення питомої ваги критерію. Замовником в тендерній документації (додаток 2 до тендерної документації) визначено перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відсутності підстав, зазначених у статті 17 Закону. Так, в зазначеному переліку, серед іншого, Замовником передбачено надання учасником довідки в довільній формі щодо наявності чи відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. При цьому, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, про що свідчить пункт 10 частини першої статті 17 Закону. З урахуванням, що очікувана вартість предмету закупівлі є меншою за вказану вище суму, зокрема складає 0,49 мільйона гривень, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. В ході моніторингу закупівлі установлено, що в пункті 1 розділу 1 тендерної документації Замовником зазначено: «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі». Водночас, Замовником в тендерній документації (додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що «У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону». При цьому, частина третя статті 32 Закону не містить вказаного поняття. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону., 05 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону, абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фотон-Україна" 491 820,00
UAH з ПДВ
491 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 10:14
sign.p7s
06 вересня 2019 10:13
Цiнова пропозицiя.pdf
06 вересня 2019 10:13
Технiчна вiдповiднiсть.pdf
06 вересня 2019 10:13
Ст. 17.pdf
06 вересня 2019 10:13
повноваження на пiдпис.pdf
06 вересня 2019 10:13
Лист-вiдгук_ЛIЗIНГКОМ_2019.pdf
06 вересня 2019 10:13
лист-вiдгук_ВЖРЕП_15.pdf
06 вересня 2019 10:13
Копiя Статуту з описом.pdf
06 вересня 2019 10:13
Копiя ПДВ.pdf
06 вересня 2019 10:13
Копiя договору ВЖРЕП 15.pdf
06 вересня 2019 10:13
Довiдки квалiфiкацiї.pdf
06 вересня 2019 10:13
Довiдки вiдповiдностi.pdf
06 вересня 2019 10:13
Дилерський договiр_копiя.pdf
06 вересня 2019 10:13
Витяг ЄДР_копiя.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку