Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактор Білорус-82.1 (МТЗ-82.1) з низькою кабіною або еквівалент (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
492 000,00 UAH
UA-2019-08-21-003182-c 900ceb7210ba4858ba986fc39df258e1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балко Сергій Олександрович

+380536177364 ukmsvlubny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37504366
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 33
Контактна особа: Балко Сергій Олександрович
+380536177364
ukmsvlubny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 492 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Трактор Білорус-82.1 (МТЗ-82.1) з низькою кабіною або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Березова, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки Товару Продавцем на підставі рахунку фактури, видаткової накладної, оформлених належним чином. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:00
ТД Трактор Білорус-82.1 або екв..docx
21 серпня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:00
ТД Трактор Білорус-82.1 або екв..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-02-000020 ● 83e1db9e7d40429a8057b6bc78277b10
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019 14:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.09.2019 № 46
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 02.09.2019 № 46

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-08-21-003182-c 21.08.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фотон-Україна" 491 820,00
UAH з ПДВ
491 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 10:14
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:13
Цiнова пропозицiя.pdf
06 вересня 2019 10:13
Технiчна вiдповiднiсть.pdf
06 вересня 2019 10:13
Ст. 17.pdf
06 вересня 2019 10:13
повноваження на пiдпис.pdf
06 вересня 2019 10:13
Лист-вiдгук_ЛIЗIНГКОМ_2019.pdf
06 вересня 2019 10:13
лист-вiдгук_ВЖРЕП_15.pdf
06 вересня 2019 10:13
Копiя Статуту з описом.pdf
06 вересня 2019 10:13
Копiя ПДВ.pdf
06 вересня 2019 10:13
Копiя договору ВЖРЕП 15.pdf
06 вересня 2019 10:13
Довiдки квалiфiкацiї.pdf
06 вересня 2019 10:13
Довiдки вiдповiдностi.pdf
06 вересня 2019 10:13
Дилерський договiр_копiя.pdf
06 вересня 2019 10:13
Витяг ЄДР_копiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фотон-Україна"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій