Трактор Білорус-82.1 (МТЗ-82.1) з низькою кабіною або еквівалент (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
492 000,00 UAH
UA-2019-08-21-003182-c 900ceb7210ba4858ba986fc39df258e1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37504366
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 33
Контактна особа: Балко Сергій Олександрович
+380536177364
ukmsvlubny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 492 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Трактор Білорус-82.1 (МТЗ-82.1) з низькою кабіною або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Березова, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки Товару Продавцем на підставі рахунку фактури, видаткової накладної, оформлених належним чином. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-02-000020 ● 83e1db9e7d40429a8057b6bc78277b10
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-02 14:00:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.09.2019 № 46
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 02.09.2019 № 46

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-08-21-003182-c 21.08.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету Лубенської міської ради, 37504366, Україна, Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 33
  2. Інформація про предмет закупівлі: Трактор Білорус-82.1 (МТЗ-82.1) з низькою кабіною або еквівалент, 492000UAH, 99999999-9, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 900ceb7210ba4858ba986fc39df258e1, 2019-08-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 02 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету Лубенської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 21.08.2019 № 13 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації (пункт 1 розділу 5) включено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції без зазначення питомої ваги критерію. Замовником в тендерній документації (додаток 2 до тендерної документації) визначено перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відсутності підстав, зазначених у статті 17 Закону. Так, в зазначеному переліку, серед іншого, Замовником передбачено надання учасником довідки в довільній формі щодо наявності чи відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. При цьому, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, про що свідчить пункт 10 частини першої статті 17 Закону. З урахуванням, що очікувана вартість предмету закупівлі є меншою за вказану вище суму, зокрема складає 0,49 мільйона гривень, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. В ході моніторингу закупівлі установлено, що в пункті 1 розділу 1 тендерної документації Замовником зазначено: «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі». Водночас, Замовником в тендерній документації (додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що «У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону». При цьому, частина третя статті 32 Закону не містить вказаного поняття. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону, абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фотон-Україна" 491 820,00
UAH з ПДВ
491 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 10:14
sign.p7s
06 вересня 2019 10:13
Цiнова пропозицiя.pdf
06 вересня 2019 10:13
Технiчна вiдповiднiсть.pdf
06 вересня 2019 10:13
Ст. 17.pdf
06 вересня 2019 10:13
повноваження на пiдпис.pdf
06 вересня 2019 10:13
Лист-вiдгук_ЛIЗIНГКОМ_2019.pdf
06 вересня 2019 10:13
лист-вiдгук_ВЖРЕП_15.pdf
06 вересня 2019 10:13
Копiя Статуту з описом.pdf
06 вересня 2019 10:13
Копiя ПДВ.pdf
06 вересня 2019 10:13
Копiя договору ВЖРЕП 15.pdf
06 вересня 2019 10:13
Довiдки квалiфiкацiї.pdf
06 вересня 2019 10:13
Довiдки вiдповiдностi.pdf
06 вересня 2019 10:13
Дилерський договiр_копiя.pdf
06 вересня 2019 10:13
Витяг ЄДР_копiя.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку