Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 94, вул. Червоноткацька, 22, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 125, бульвар Перова, 24, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 139, бульвар Перова, 38/1, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 154, вул. Ентузіастів, 11, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 166, пр-т Лісовий, 25, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 218, вул. Радужна, 13, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ)
Очікувана вартість
98 715,60 UAH
UA-2019-08-21-003146-c dce6fa90f3494d5680c805c15a6c01f5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Захарченко

+380442300885 tenderkyiv@ukrposhta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Ольга Захарченко
+380442300885
tenderkyiv@ukrposhta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Замурування вікон доставки у ВПЗ замовника в м. Києві.
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 94, вул. Червоноткацька, 22, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 125, бульвар Перова, 24, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 139, бульвар Перова, 38/1, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 154, вул. Ентузіастів, 11, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 166, пр-т Лісовий, 25, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 218, вул. Радужна, 13, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерело фінансування : кошти товариства. Умови оплати відповідно п.2 договору а саме: Платежі за Договором здійснюються Замовником шляхом переказу коштів у гривнях в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Попередня оплата в розмірі 50 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору. Аванс 15 Банківські 30
Надання послуг Джерело фінансування : кошти товариства. Умови оплати відповідно п.2 договору а саме: Платежі за Договором здійснюються Замовником шляхом переказу коштів у гривнях в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Попередня оплата в розмірі 50 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

21 серпня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006"
#34574357
Переможець 98 715,60
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 16:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 17:01
дог 61_2317 замурування.pdf укладений
21 серпня 2019 17:00