Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 94, вул. Червоноткацька, 22, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 125, бульвар Перова, 24, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 139, бульвар Перова, 38/1, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 154, вул. Ентузіастів, 11, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 166, пр-т Лісовий, 25, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 218, вул. Радужна, 13, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ)
Очікувана вартість
98 715,60 UAH
UA-2019-08-21-003146-c ● dce6fa90f3494d5680c805c15a6c01f5
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
21 серпня 2019
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 01189979 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Ольга Захарченко +380442300885 tenderkyiv@ukrposhta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Замурування вікон доставки у ВПЗ замовника в м. Києві.
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
Розгорнути
Згорнути
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 94, вул. Червоноткацька, 22, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 125, бульвар Перова, 24, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 139, бульвар Перова, 38/1, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 154, вул. Ентузіастів, 11, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 166, пр-т Лісовий, 25, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 218, вул. Радужна, 13, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Джерело фінансування : кошти товариства. Умови оплати відповідно п.2 договору а саме: Платежі за Договором здійснюються Замовником шляхом переказу коштів у гривнях в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Попередня оплата в розмірі 50 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору. | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Джерело фінансування : кошти товариства. Умови оплати відповідно п.2 договору а саме: Платежі за Договором здійснюються Замовником шляхом переказу коштів у гривнях в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Попередня оплата в розмірі 50 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
21 серпня 2019 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006" #34574357 |
Переможець |
98 715,60
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 17:01
|
дог 61_2317 замурування.pdf | укладений |
21 серпня 2019 17:00
|