Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 капітальний ремонт міжбудинкових проїздів та прибудинкових територій на вул. Довженка, 4 к.1, 6 к.1, 8 к.2, 10 в м. Івано-Франківськ (CPV ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
5 327 670,00 UAH
UA-2019-08-21-002878-c 1a454b9d6f6147b0bd491171dc9f6552
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:22
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:22
Початок аукціону: 09 вересня 2019 15:03
Очікувана вартість: 5 327 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 639,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ГБН Г.1-218-182:2011 капітальний ремонт міжбудинкових проїздів та прибудинкових територій на вул. Довженка, 4 к.1, 6 к.1, 8 к.2, 10 в м. Івано-Франківськ (CPV ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Довженка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Аванс 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:18
Проект.doc
21 серпня 2019 16:18
Технічні вимоги.doc
21 серпня 2019 16:18
Тендерна документація - капремонт міжбуд.вул.Довженка_ 4 к.1_ 6 к.1_ 8 к.2_ 10.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-10-000010 ● 401a3c02cb5f432982a5592c4fe0f633
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.10.2019 № 52

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.10.2019 № 52

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-21-002878-c 21.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СП "Збруч" 5 096 000,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 4 800 000,00
UAH з ПДВ
4 720 083,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Вік" 4 835 000,00
UAH з ПДВ
4 746 622,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 14:13
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:11
1.pdf
06 вересня 2019 14:01
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:00
Д3-8 нак на прийняття.PDF
06 вересня 2019 14:00
Д3-8-2 Витяг з ЄДР.PDF
06 вересня 2019 14:00
Д3-6.pdf
06 вересня 2019 14:00
Д3-3.pdf
06 вересня 2019 14:00
Д3-1 витяг з ЄП.PDF
06 вересня 2019 14:00
Д2 і Д3.pdf
06 вересня 2019 14:00
Д1-2-3 Рожнятів СР.PDF
06 вересня 2019 14:00
Д1-2-2 Енергоресурс.PDF
06 вересня 2019 14:00
Д1-2-1 Шпак.PDF
06 вересня 2019 14:00
Д1-2.pdf
06 вересня 2019 14:00
Д1-1.pdf
06 вересня 2019 13:54
Електронний підпис

Публічні документи

06 вересня 2019 15:40
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:39
Ліцензія БАТ 09.10.18р..pdf
06 вересня 2019 15:39
Дозвіл новий.pdf
06 вересня 2019 15:39
Паспорт кутова шліфмаш.pdf
06 вересня 2019 15:39
14. Підпис.pdf
06 вересня 2019 15:39
Статут БАТ.pdf
06 вересня 2019 15:39
Накл. на інструменти.pdf
06 вересня 2019 15:39
12. Захист довкілля.pdf
06 вересня 2019 15:39
Договір оренди автокран.pdf
06 вересня 2019 15:39
Договір оренди MAN KUBOTA.pdf
06 вересня 2019 15:39
13. Субпідрядник.pdf
06 вересня 2019 15:39
18. Технічні умови.pdf
06 вересня 2019 15:39
Паспорт кутова шліфмаш 2.pdf
06 вересня 2019 15:39
Договір оренди ЗИЛ 131.pdf
06 вересня 2019 15:39
Паспорт дриль з ударом.pdf
06 вересня 2019 15:39
2. Досвід.pdf
06 вересня 2019 15:39
Паспорт перфоратор.pdf
06 вересня 2019 15:39
8. Кінцевий бенефіціар.pdf
06 вересня 2019 15:39
6. Відсутність судимості.pdf
06 вересня 2019 15:39
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 15:39
Накл. дриль з ударом.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 16:55
Електронний підпис
27 вересня 2019 16:45
Довідка ДПІ
27 вересня 2019 12:01
Довідка несудимість
27 вересня 2019 12:01
Довідка АМКУ
27 вересня 2019 12:01
Тендерна пропозиція
06 вересня 2019 12:10
Електронний підпис
06 вересня 2019 12:08
12.Наказ_директор_Вік.pdf
06 вересня 2019 12:08
10.Технічні вимоги.pdf
06 вересня 2019 12:08
9.Проект договору.pdf
06 вересня 2019 12:08
7.Довідка п1. ч.2 р.5 ТД.pdf
06 вересня 2019 12:08
3.Довідка ст.17.pdf
06 вересня 2019 12:08
2.Довідка досвід.pdf
06 вересня 2019 12:08
1.Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СП "Збруч"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "Будівельна компанія "Вік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СП "Збруч"
#23804155
Відхилено 4 500 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 16:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#38230297
Відхилено 4 720 083,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 15:20
ТОВ "Будівельна компанія "Вік"
#40003054
Переможець 4 746 622,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Вік"
#40003054
4 746 622,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 жовтня 2019 15:10
Коментар щодо відміни: В результаті проведення експертизи проекту будівництва, необхідно внести зміни у проектно-кошторисну документацію. Оскільки це займе певний період часу, потрібно відмінити оголошені торги.
Документи:
11 жовтня 2019 15:09
Протокол