Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярське приладдя різне)
Очікувана вартість
9 300,00 UAH
UA-2019-08-21-002650-c ● 016f3f5bb885467589d90f32e3e10439
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Замглайський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189937 |
Місцезнаходження: | 15005, Україна , Чернігівська обл., смт Замглай, вул. Центральна, 19, Ріпкинський район |
Контактна особа: |
Могильний Сергій Тихонович +380464140249 03189937@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 15:53 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 15:53 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 14:07 |
Очікувана вартість: | 9 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
343 од
Папір офісний та канцелярське приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15005, Україна, Чернігівська область, смт.Замглай, вул.Центральна,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 15:48 |
ОГОЛОШЕННЯ канцелярія.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:31
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В вимогах до предмету закупівлі (специфікації) в деяких позиціях зазаначена торгова марка або модель, яку ми хочемо придбати. Всі учасники обов'язково повинні зважати на наші вимоги до предмету закупівлі і вказувати це в своїй пропозиції. До участі в закупівлі допускається, як платники ПДВ так і не платники ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ #2650903634 |
Переможець |
7 049,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 08:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
02 вересня 2019 08:57
|