Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 663,50 UAH
UA-2019-08-21-002629-c 29399addbe9f448c9566e2314eb4a7b6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Соколік Віталій Дмитрович


sokolikvd05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївський національний аграрний університет
Код ЄДРПОУ: 00497213
Вебсайт: http://www.mnau.edu.ua/
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе (Паризької комуни), 9
Контактна особа: Соколік Віталій Дмитрович
,
sokolikvd05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 15:37
Очікувана вартість: 6 663,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папки канцелярські відповідно до специфікації (оголошення))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Папка-регістратор 5см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Папка-регістратор 7, 5см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Папка на зав’язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 штуки
Швидкозшивач картонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Папка на резинках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
36 штуки
Папка на кнопці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
168 штуки
Швидкозшивач пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 15:46
Проект договору.doc
21 серпня 2019 15:46
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:32
Дата відповіді: 22 серпня 2019 12:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Торгові марки не мають значення, запропонований товар повинен відповідати технічним характеристикам, які зазначені в оголошені, що додається до закупівлі.
До участі допускаються всі учасники, оцінюватися пропозиції будуть за результатом аукціону, як ціна остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 4 074,60
UAH з ПДВ
3 932,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 4 303,50
UAH з ПДВ
4 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 5 904,00
UAH з ПДВ
4 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 4 465,62
UAH з ПДВ
4 302,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 4 603,56
UAH з ПДВ
4 536,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Воропаєв П.А 5 488,75
UAH з ПДВ
5 488,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 5 837,52
UAH з ПДВ
5 837,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 16:05
ЯО99_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 11:39
Електронний підпис
29 серпня 2019 11:36
пропозиція0047.PDF
29 серпня 2019 11:36
витяг 10 07 2019.PDF
29 серпня 2019 11:36
Вироби з пластику.PDF
29 серпня 2019 11:36
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
29 серпня 2019 11:36
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 14:00
Електронний підпис
28 серпня 2019 13:56
ЦП.pdf
28 серпня 2019 13:56
Висновки ДСЕЕ1.pdf
28 серпня 2019 13:56
Паспорт і код згідно.pdf
28 серпня 2019 13:56
Лист -згода.pdf
28 серпня 2019 13:56
Довідка на підписання.pdf
28 серпня 2019 13:56
Довідка ліцензіі.jpeg
28 серпня 2019 13:56
Довідка з банку.pdf
28 серпня 2019 13:56
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 17:12
Цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2019 17:12
Статутні документи.7z
27 серпня 2019 17:12
Висновок Корвет.pdf
27 серпня 2019 17:12
Висновок Economix.pdf
27 серпня 2019 17:12
Висновок Delta by AXENT.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 17:17
Електронний підпис
28 серпня 2019 16:44
44 Norma пластик.pdf
28 серпня 2019 16:43
Папки карт -1 ВМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ Сантарекс

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ФОП Воропаєв П.А

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
Переможець 3 932,74
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:06

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
3 932,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Г-09.pdf укладений
09 вересня 2019 16:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 932,74
UAH