Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
415 748,00 UAH
UA-2019-08-21-002521-c e2aa5e67042841b29c02e8442b669977
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 15:27
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 15:27
Очікувана вартість: 415 748,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 157,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
придбання відео, відео-аудіо обладнання та його монтаж у нарадчій кімнаті та прес-конференційній залі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 15:33
ТД коференц зал 21.08.2019 оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:40
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» код ДК 021:2015 – 32320000-2 (придбання відео, відео-аудіо обладнання та його монтаж у нарадчій кімнаті та прес-конференційній залі) (далі – Тендерна документація) зазначено: «Будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
2. Додатком 2 до тендерної документації передбачено що:
«1) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника.
2) Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про найменування виробника запропонованого товару, країну походження, точне маркування моделі, технічні та якісні характеристики запропонованого товару, гарантійний строк експлуатації кожної позиції товару, а також іншу інформацію, яка на думку Учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання.
3) Учасник має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
4) Будь-яке посилання у цьому Додатку на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент»».
3. У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 415 320,00
UAH з ПДВ
415 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2019 13:56
Електронний підпис
08 вересня 2019 13:54
Паспорт.pdf
08 вересня 2019 13:28
Електронний підпис
08 вересня 2019 13:11
Витяг2.pdf
08 вересня 2019 13:11
Витяг1.pdf
08 вересня 2019 13:11
ІПН_Семенюк.pdf
08 вересня 2019 13:11
Виписка.pdf
08 вересня 2019 13:11
Гарантійний лист.pdf
08 вересня 2019 13:11
Гарантійний лист-відгук.pdf
08 вересня 2019 13:11
Відомості про учасника.pdf
08 вересня 2019 13:11
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕМЕНЮК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
08 вересня 2019 15:27
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій