Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
415 748,00 UAH
UA-2019-08-21-002521-c e2aa5e67042841b29c02e8442b669977
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження замовника: 04050, Україна, Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа замовника: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 15:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 15:27
Очікувана вартість: 415 748,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 157,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
придбання відео, відео-аудіо обладнання та його монтаж у нарадчій кімнаті та прес-конференційній залі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 серпня 2019 15:35
Електронний цифровий підпис
21 серпня 2019 15:33
ТД коференц зал 21.08.2019 оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:40
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» код ДК 021:2015 – 32320000-2 (придбання відео, відео-аудіо обладнання та його монтаж у нарадчій кімнаті та прес-конференційній залі) (далі – Тендерна документація) зазначено: «Будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
2. Додатком 2 до тендерної документації передбачено що:
«1) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника.
2) Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про найменування виробника запропонованого товару, країну походження, точне маркування моделі, технічні та якісні характеристики запропонованого товару, гарантійний строк експлуатації кожної позиції товару, а також іншу інформацію, яка на думку Учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання.
3) Учасник має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
4) Будь-яке посилання у цьому Додатку на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент»».
3. У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 415 320,00
UAH з ПДВ
415 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2019 13:56
sign.p7s
08 вересня 2019 13:54
Паспорт.pdf
08 вересня 2019 13:28
sign.p7s
08 вересня 2019 13:11
Витяг2.pdf
08 вересня 2019 13:11
Витяг1.pdf
08 вересня 2019 13:11
ІПН_Семенюк.pdf
08 вересня 2019 13:11
Виписка.pdf
08 вересня 2019 13:11
Гарантійний лист.pdf
08 вересня 2019 13:11
Гарантійний лист-відгук.pdf
08 вересня 2019 13:11
Відомості про учасника.pdf
08 вересня 2019 13:11
Тендерна пропозиція.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
08 вересня 2019 15:27
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку