Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
499 900,00 UAH
UA-2019-08-21-002445-c c937a614526c4704af962c9f0078e9f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Сергійович Ропай

+380442716470
+380999814022
umz@kv.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40108616
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Сергій Сергійович Ропай
+380442716470, +380999814022
umz@kv.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:13
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:13
Очікувана вартість: 499 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 499,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Планшети, ноутбуки та ПК

Планшети, ноутбуки та ПК
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 Одиниця
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Володимирська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Загальний фонд державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 15:29
ТД машини для обробки даних.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:41
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаються, але за технічними характеристиками товар повинен відповідати вимогам тендерної документації додаток 3. Пропозиція учасника ФО-П допускається до розгляду. Вартість цінової пропозиції не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі. При розгляді цінової пропозиції ФО-П не платника ПДВ до його ціни не буде додаватися сума ПДВ, при цьому оцінка запропонованого ФО-П товару буде проводитися у порівнянні з аналогічними товарами на ринку без урахування ПДВ (тобто ціна за одиницю товару запропонованого учасником не повинна перевищувати середньо-ринкову вартість аналогічного товару без урахування ПДВ).
Документація
Дата подання: 22 серпня 2019 13:08
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:57
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаються, але за технічними характеристиками товар повинен відповідати вимогам тендерної документації додаток 3(не гірше).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 495 990,00
UAH з ПДВ
488 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 498 360,00
UAH з ПДВ
490 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 09:29
Електронний підпис
13 вересня 2019 09:29
Оновлена пропозиція.pdf
13 вересня 2019 09:29
МВС.pdf
13 вересня 2019 09:29
лист.pdf
13 вересня 2019 09:29
ДПС.pdf
05 вересня 2019 15:25
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:24
Згідно з оригіналом.rar
05 вересня 2019 15:24
Документи.rar
05 вересня 2019 15:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 13:39
Електронний підпис
04 вересня 2019 13:33
Скадовс центр відгук.pdf
04 вересня 2019 13:33
сантарекс виконком.PDF
04 вересня 2019 13:33
порівняльна таблиця.pdf
04 вересня 2019 13:33
лист-згода персон дан.pdf
04 вересня 2019 13:33
лист аналог дог.pdf
04 вересня 2019 13:33
Договір Лот1.pdf
04 вересня 2019 13:33
довідки відповідності.pdf
04 вересня 2019 13:33
довідка працівники.pdf
04 вересня 2019 13:33
довідка матер техн база.pdf
04 вересня 2019 13:33
довідка згода з дог.pdf
04 вересня 2019 13:33
відомості про учасника.pdf
04 вересня 2019 13:33
відгук0001.PDF
04 вересня 2019 13:33
витяг сантарекс 10 07 2019.pdf
04 вересня 2019 13:33
видаткова_New.PDF
04 вересня 2019 13:33
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
04 вересня 2019 13:33
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
04 вересня 2019 13:33
PRN11_001.pdf
04 вересня 2019 13:33
MAF_Santarex_UKR.pdf
04 вересня 2019 13:33
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 488 430,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
488 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 16:48
Договір №471 від 26.09.2019.pdf укладений
26 вересня 2019 16:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 488 430,00
UAH (в тому числі ПДВ 81 405,00 UAH)