Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коагулянт для очищення води на основі алюмінію середньоосновний
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2019-08-21-002443-c 4d926da277724ccdb86caf4d29302d9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Дейнекіна

+380952834717 natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Житомирводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03344065
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120
Контактна особа: Наталія Дейнекіна
+380952834717
natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:20
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 тонни
Коагулянт для очищення води на основі алюмінію середньоосновний (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Чуднівська,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в розмірі 100% вартості поставленої окремої партії товару Джерело фінансування: власні кошти Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 08:22
Перелік змін 2 коагулянт середньоосновний.PDF
06 вересня 2019 08:22
Додаток 4 ТД Коагулянт середньоосновний Проект договору нова редакція2.doc
05 вересня 2019 14:16
Додаток 4 ТД Коагулянт середньоосновний Проект договору нова редакція.doc
21 серпня 2019 15:25
Додаток 4 ТД Коагулянт середньоосновний Проект договору.doc
05 вересня 2019 14:16
ТД Коагулянт середньоосновний нова редакція.doc
21 серпня 2019 15:25
ТД Коагулянт середньоосновний.doc
05 вересня 2019 14:16
Додаток 3 ТД Коагулянт середньоосновний Технічні вимоги нова редакція.doc
21 серпня 2019 15:25
Додаток 3 ТД Коагулянт середньоосновний Технічні вимоги.doc
05 вересня 2019 14:16
Перелік змін коагулянт середньоосновний.doc
21 серпня 2019 15:25
Додаток 6 ТД Коагулянт середньоосновний Гарантійний лист.doc
21 серпня 2019 15:25
Додаток 5 ТД Коагулянт середньоосновний Тендерна пропозиція.doc
21 серпня 2019 15:25
Додаток 2 ТД Коагулянт середньоосновний ст 17.doc
21 серпня 2019 15:25
Додаток 1 ТД Коагулянт середньоосновний ст16.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до тендерної документації
Дата подання: 27 серпня 2019 14:00
Дата відповіді: 29 серпня 2019 13:56
Наше підприємство має намір взяти участь у оголошеній закупівлі коагулянту для очищення води на основі алюмінію середньоосновний. Проаналізувавши вимоги тендерної документації, ми як потенційні учасники дійшли висновку про дискримінаційний характер деяких вимог та необхідність надання Замовником роз`яснень. 1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, товар повинен бути поставленим не пізніше ніж два календарних дня з моменту подання заявки (письмової чи усної). Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною для постачальників коагулянту іноземного виробництва. Фактично коло постачальників обмежено постачальниками продукції вітчизняного виробництва. Просимо збільшити даний термін до 7 календарних днів. А також конкретизувати, що заявка має бути письмовою, наприклад на офіційну електрону пошту постачальника. Або ж обгрунтувати необхідність таких стислих термінів поставки хімічного реагенту. 2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен надати дослідження коагулянту в лабораторії Замовника, підтверджені промисловими випробуваннями на очисних спорудах замовника. Вважаємо, що дані вимоги обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників , оскільки направлені на участь у торгах та перемогу тих постачальників, які вже співпрацюють з Замовником та мають промислові та лабораторні випробування саме в лабораторії Замовника. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації, якими виключити необхідність надання промислових досліджень саме у лабораторії Замовника. Та просим пояснити, якщо потенційний Учасник має лабораторні та промислові дослідження еквіваленту предмету закупівлі на поверхневих водах на водоочисних спорудах на інших підприємствах централізованого водопостачання та водовідвдення чи буде надання таких досліджень вважатись належним підтвердженням технічних та якісних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надати роз'яснення на запитання по процедурі: код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію середньоосновний) наступного змісту:
По-перше. Товар повинен бути поставлений не пізніше ніж в 2 календарні дні з моменту надходження заявки (письмової або усної). Дана вимога ґрунтується на тому, що єдиним джерелом водопостачання м. Житомир є поверхневе джерело — р. Тетерів. В залежності від різкої зміни температурного режиму, кількості опадів, надходження неочищених стоків тощо, слід застосовувати більші дози реагентів для отримання гарантованої якості питної води. Це не завше можна передбачити і прорахувати, тому виникає необхідність термінової поставки коагулянту у максимально зжаті терміни. Та у зв'язку з тим, що наше підприємство не має а ні фізичної змоги, а ні фінансових можливостей створювати великий запас коагулянту. Щодо усної заявки на поставку Товару роз'яснюємо, що така практика є звичаєм ділового обороту, що спрощує процедуру поставки.
По-друге. Щодо дискримінаційності вимог дослідження коагулянту в лабораторії Замовника підтвердженими промисловими випробовуваннями на очисних спорудах Замовника. Роз'яснюємо наступне. Аналогічні вимоги по аналогічній закупівлі UA-2019-01-03-000684-c вже розглядалися в Антимонопольному комітеті та визнані недискримінаційними та скаржнику відмовлено у вимозі щодо виключення таких вимог із тендерної документації як дискримінаційні (рішення Постійнодіючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №903-р/пк-пз від 28.01.2019). Тому, якщо Ваш коагулянт не пройшов лабораторних та промислових випробовувань на очисних спорудах Замовника пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає тендерній документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-21-002443-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:40229151
Дата подання: 27 вересня 2019 15:59
Скарга на дії замовника
СКАРГА на дії Замовника Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, 16 вересня 2019 року Замовником - Комунальним підприємством «Житомирводоканал» проводився аукціон по закупівлі № UA-2019-08-21-002443-c «24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини». За результатами розгляду тендерних пропозицій 19 вересня 2019 року Замовником прийнято рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 19 вересня 2019р., відповідно до якого визначено ТОВ НВП «Неосинтез» переможцем процедури закупівлі UA-2019-08-21-002443-c. Однак, детально ознайомившись із вищезазначеним рішенням вважаємо, що рішення про визнання переможця закупівлі - ТОВ НВП «Неосинтез» не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не ґрунтується на умовах тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт для очищення води на основі алюмінію середньоосновний) встановлено перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Серед підстав для відхилення зазначено (п. 6): службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону). На підтвердження відсутності підстав, передбачених у ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону, Учасник подає інформацію в довільній формі, (однією довідкою в довільній формі, із виокремленням кожної підстави) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). Відповідно до п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону (п.3 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації). Учасником ТОВ НВП «Неосинтез» надано довідку вих.1209/5 від 12.09.2019р. в якій зазначено, що «на підтвердження відсутності підстав, передбачених у п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: Службову особу учасника (Директор Кучин А.Ю.), яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Тобто, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ НВП «Неосинтез» на підставі ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», однак визнав останнього переможцем закупівлі. Отже, тендерна пропозиція переможця - ТОВ НВП «Неосинтез» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому протокол розгляду тендерних пропозицій від 19 вересня 2019р., підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Зокрема, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» через невідповідність вимогам тендерної документації та не відхиливши пропозицію ТОВ НВП «Неосинтез», яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовник застосував дискримінаційний спосіб визначення переможця. З огляду на вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Комунальне підприємство «Житомирводоканал» скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 19 вересня 2019р., яким визначено переможцем закупівлі UA-2019-08-21-002443-c («24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини») – ТОВ НВП «Неосинтез».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2019 13:52
рішення від 01.10.2019 № 13920+ лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 13:52
рішення від 18.10.2019 № 14995.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 23:24

Документи подані скаржником

27 вересня 2019 15:59
Платіжне доручення
27 вересня 2019 15:59
Скарга
17 жовтня 2019 13:56
Додаткові пояснення

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ" 3 479 994,00
UAH з ПДВ
3 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 3 510 000,00
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕГЛО-СТАЛ" 3 570 000,00
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 15:12
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:07
Документи переможця
19 вересня 2019 14:59
антикорупц программа
19 вересня 2019 14:59
Документи переможця
13 вересня 2019 16:28
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:27
Технічна частина.rar
13 вересня 2019 16:27
тендерна пропозиція.PDF
13 вересня 2019 16:27
Ліцензія_Повноваження.zip

Публічні документи

12 вересня 2019 18:56
Електронний підпис
12 вересня 2019 18:54
Електронний підпис
12 вересня 2019 18:54
Електронний підпис
12 вересня 2019 18:31
Статут_остання.tiff
12 вересня 2019 18:31
Статут_46.tiff
12 вересня 2019 18:31
Статут_1.tiff
12 вересня 2019 18:30
Банковская лицензия.pdf
12 вересня 2019 18:30
Garantiya_108 000.pdf.p7s
12 вересня 2019 18:30
Garantiya_108 000.pdf
12 вересня 2019 18:30
Додаток №4 .pdf
12 вересня 2019 18:30
переклад гарантії.pdf
12 вересня 2019 18:30
норма виробництва.pdf
12 вересня 2019 18:30
МОЗ.pdf
12 вересня 2019 18:30
ІSО переклад.pdf
12 вересня 2019 18:30
ISO 2019 English.pdf
12 вересня 2019 18:30
Додаток №3 .pdf
12 вересня 2019 18:30
Паспорт.pdf
12 вересня 2019 18:30
Статут.pdf
12 вересня 2019 18:30
протокол2.pdf
12 вересня 2019 18:30
Протокол.pdf
12 вересня 2019 18:30
Додаток №6 .pdf
12 вересня 2019 18:30
Довідка Додаток 2.pdf
12 вересня 2019 18:30
лист відгук.PDF
12 вересня 2019 18:30
відгук Бердичів.pdf
12 вересня 2019 18:30
довідка досв вик.pdf
12 вересня 2019 18:30
довідка мат база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕГЛО-СТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"
#38391550
Переможець 3 249 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"
#38391550
3 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 14:35
Допугода продовження коагулянт середньоосновний.PDF зміни до договору
30 грудня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 16:41
Договір коагулянт середньоосновний.PDF укладений
25 жовтня 2019 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 685
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 288 703,90
UAH (в тому числі ПДВ 381 450,65 UAH)