Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
БФП (багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2019-08-21-001687-c ● ebef42c9ef01452b8053497f81c79cad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 05498720 |
Місцезнаходження: | 72319, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, пр.Б.Хмельницького,46/9 |
Контактна особа: |
Сакун Наталія Володимирівна +380619448433 melgorbol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 11:23 |
Очікувана вартість: | 52 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказані у Додатку №3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
БФП (багатофункціональний пристрій) (джерело фінансування: Медична субвенція з державного бюджету за рахунок залишків на початок року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72319, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, проспект Богдана Хмельницького, будинок 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 13:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 13:46 |
Додаток 6.doc | |
21 серпня 2019 13:46 |
Додаток 5.doc | |
21 серпня 2019 13:46 |
Додаток 4.docx | |
21 серпня 2019 13:46 |
Додаток 3.doc | |
21 серпня 2019 13:46 |
Додаток 2.doc | |
21 серпня 2019 13:46 |
Додаток 1.doc | |
21 серпня 2019 13:46 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:00
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В додатку 3 до тендерної документації Замовником вказані технічні вимоги до предмета закупівлі (таблиця 2 та таблиця 3). А також зазначили, у разі посилання у даних технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, слід мати на увазі вираз «або еквівалент». Також Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності предмету закупівлі тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника) згідно форми вказаної в таблиці №4 у додатку 3 до тендерної документації.
2. БФП (багатофункціональний пристрій) повинен відповідати технічним вимогам, зазначених в таблиці №2 додатку 3 до тендерної документації. В п.2 розділу І «Загальні положення до предмета закупівлі» додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності предмету закупівлі тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника) згідно форми вказаної в таблиці №3 у додатку 3 до тендерної документації. Тому тендерний комітет вважає, що зміни до тендерної документації вносити не треба.
3. В п.5 розділу «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Чим не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» п.1 статті 5 «Недискримінація учасників». Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «ціна» тендерної пропозиції. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ - у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України). Найбільш економічно вигідною є та пропозиція, ціна якої після проведення електронного аукціону є найнижчою.
2. БФП (багатофункціональний пристрій) повинен відповідати технічним вимогам, зазначених в таблиці №2 додатку 3 до тендерної документації. В п.2 розділу І «Загальні положення до предмета закупівлі» додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності предмету закупівлі тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника) згідно форми вказаної в таблиці №3 у додатку 3 до тендерної документації. Тому тендерний комітет вважає, що зміни до тендерної документації вносити не треба.
3. В п.5 розділу «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Чим не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» п.1 статті 5 «Недискримінація учасників». Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «ціна» тендерної пропозиції. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ - у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України). Найбільш економічно вигідною є та пропозиція, ціна якої після проведення електронного аукціону є найнижчою.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
51 982,61
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 15:39
|
дод угод 1.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2019 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 09:50
|
Договор | укладений |
23 вересня 2019 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із орфографічною помилкою у назві «ПОСТАЧАЛЬНИКА» в п. 13 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору внести зміни: Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
Номер договору про закупівлю: | 3110/16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |