Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

БФП (багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2019-08-21-001687-c ebef42c9ef01452b8053497f81c79cad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сакун Наталія Володимирівна

+380619448433 melgorbol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 05498720
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, пр.Б.Хмельницького,46/9
Контактна особа: Сакун Наталія Володимирівна
+380619448433
melgorbol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:23
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказані у Додатку №3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
БФП (багатофункціональний пристрій) (джерело фінансування: Медична субвенція з державного бюджету за рахунок залишків на початок року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, проспект Богдана Хмельницького, будинок 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 13:46
Додаток 6.doc
21 серпня 2019 13:46
Додаток 5.doc
21 серпня 2019 13:46
Додаток 4.docx
21 серпня 2019 13:46
Додаток 3.doc
21 серпня 2019 13:46
Додаток 2.doc
21 серпня 2019 13:46
Додаток 1.doc
21 серпня 2019 13:46
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:00
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В додатку 3 до тендерної документації Замовником вказані технічні вимоги до предмета закупівлі (таблиця 2 та таблиця 3). А також зазначили, у разі посилання у даних технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, слід мати на увазі вираз «або еквівалент». Також Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності предмету закупівлі тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника) згідно форми вказаної в таблиці №4 у додатку 3 до тендерної документації.
2. БФП (багатофункціональний пристрій) повинен відповідати технічним вимогам, зазначених в таблиці №2 додатку 3 до тендерної документації. В п.2 розділу І «Загальні положення до предмета закупівлі» додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності предмету закупівлі тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника) згідно форми вказаної в таблиці №3 у додатку 3 до тендерної документації. Тому тендерний комітет вважає, що зміни до тендерної документації вносити не треба.
3. В п.5 розділу «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Чим не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» п.1 статті 5 «Недискримінація учасників». Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «ціна» тендерної пропозиції. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ - у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України). Найбільш економічно вигідною є та пропозиція, ціна якої після проведення електронного аукціону є найнижчою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 51 982,61
UAH з ПДВ
51 982,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІТІУС ПРО" 52 000,00
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 16:14
Електронний підпис
12 вересня 2019 16:13
Довідка МВС.pdf
05 вересня 2019 17:52
Електронний підпис
05 вересня 2019 17:41
Електронний підпис
05 вересня 2019 17:39
3_Технічна частина.pdf
05 вересня 2019 17:39
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 19:45
Електронний підпис
04 вересня 2019 19:45
Пропозиція.pdf
04 вересня 2019 19:45
Кваліфікація , ч.2.pdf
04 вересня 2019 19:45
Кваліфікація , ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "СІТІУС ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 51 982,61
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
51 982,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 15:39
дод угод 1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 09:50
Договор укладений
23 вересня 2019 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із орфографічною помилкою у назві «ПОСТАЧАЛЬНИКА» в п. 13 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору внести зміни: Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
Номер договору про закупівлю: 3110/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 51 982,61
UAH (в тому числі ПДВ 8 663,77 UAH)