Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Захист с. Калинів, Кружики від затоплення водами р. Дністер Самбірського району Львівської області» (коригування) (45000000-7 Будівельні роботи (CPV)
Очікувана вартість
15 600 000,00 UAH
UA-2019-08-21-001361-c d45d7b87d72d496cbcd113e982d91ab3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Шелест

+380322751028 lvivvodres@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну
Код ЄДРПОУ: 01038909
Вебсайт: http://lviv.davr.gov.ua
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Родини Крушельницьких, 14
Контактна особа: Дмитро Шелест
+380322751028
lvivvodres@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (Пункт 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 12:38
Оскарження наміру укласти договір: 01 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


під місцем виконання робіт розуміти с. Калинів, с. Кружики Самбірського району Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Захист с. Калинів, Кружики від затоплення водами р. Дністер Самбірського району Львівської області» (коригування) (45000000-7 Будівельні роботи (CPV) (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Родини Крушельницьких, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

21 серпня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 12:33
протокол переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-11-000013 ● 6b8d2de6195c4e679795ec37e72cd5a0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2019 18:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

10.09.2019 № 262

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.09.2019 № 262
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-08-21-001361-c 21.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедура закупівлі робіт ««Захист с. Калинів, Кружики від затоплення водами р. Дністер Самбірського району Львівської області» (коригування) (45000000-7 Будівельні роботи (CPV)» (UA-2019-08-21-001361-c) проводилася відповідно до річного плану закупівель (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2019-08-20-001327-c), де вказана планована сума закупівлі становить 16719135,60 грн. Однак при заповненні електронних форм документів, затверджених Уповноваженим органом, під час проведення процедури закупівлі UA-2019-08-21-001361-c було допущено технічну помилку, зокрема у графі «Очікувана вартість закупівлі» було помилково введено загальну вартість закупівлі, визначену за результатами переговорної процедури. Тендерним комітетом БУВР Західного Бугу та Сяну, враховуючи роз’яснення МЕРТУ № 3302-05/40086-08 від 01.12.2015р., було прийнято рішення, затверджене протоколом від 03.10.2019 р. №51, щодо виправлення даної технічної помилки. Вказаний протокол, відповідно до рекомендацій МЕРТУ було опубліковано у електронній системі «Prozorro».

2019-10-04 11:51:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОБУД-М"
#01036968
Переможець 15 600 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 12:38

Документи

21 серпня 2019 12:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 12:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОБУД-М"
#01036968
15 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2019 12:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2023 11:06
ДУ 9 Калинів Кружики від 30,10,23. розірвання.pdf укладений
30 жовтня 2023 11:04
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2023 08:57
ДУ 8 (Калинів-Кружики) від 13,10,23р.pdf зміни до договору
13 жовтня 2023 08:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 11:50
ДУ№ 7 до договору 2019-11406.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 11:47
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 08:37
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
28 липня 2021 08:36
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 10:28
Додаткова угода № 5-1.pdf зміни до договору
22 липня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:35
додаткова угода_5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:13
дод_угода_3.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:13
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 09:15
додаткова угода2.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 09:14
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 11:45
протокол №51.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 13:02
дод_угода1.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 13:02
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 12:57
договір_2019-114_06.pdf укладений
04 вересня 2019 12:57
додаток1.pdf укладений
04 вересня 2019 12:57
додаток2.pdf укладений
04 вересня 2019 12:57
додаток3.pdf укладений
04 вересня 2019 12:57
додаток4.pdf укладений
04 вересня 2019 12:57
додаток5.pdf укладений
04 вересня 2019 12:57
додаток6.pdf укладений
04 вересня 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення окремих пунктів договору
Номер договору про закупівлю: 2019-114/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки допущеної при заповненні електронних форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Рішенням тендерного комітету БУВР Західного Бугу та Сяну від 03.10.2019р №51 було ухвалено виправити технічну помилку, допущену при публікуванні електронних форм документів, затверджених Уповноваженим органом, під час проведення процедури закупівлі UA-2019-08-21-001361-c, зокрема вказану у системі інформацію: Очікувана вартість: 15600000 грн з ПДВ вважати як: Очікувана вартість: 16719135,60 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 2019-114/06
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна вартості робіт в межах бюджетного фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 2019-114/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження бюджетного фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 2019-114/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування на виконання робіт по об’єкту «Захист с.с.Калинів, Кружики від затоплення водами р. Дністер Самбірського району Львівської області» за бюджетною програмою КПКВК 2707170 "Реалізація державного інвестиційного проекту "Заходи із забезпечення комплексного протипаводкового захисту від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь у Львівській області" у 2019 році, відсутністю фінансування за цією бюджетною програмою у 2020 році, враховуючи звернення Підрядника від 21.12.2020 року №10, відповідно до п.5.4 Розділу 5 Виконання робіт, п.4) Розділу 11. Інші умови Договору №2019-114/06 від 03.09.2019р., та відповідно до пункту 4 частини4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ, в редакції від 01.01.2019р., Сторони погодились: пункт 12.1 Розділу 12 Договору викласти в наступній редакції: 12.1.Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2022 року, або до повного його виконання.
Номер договору про закупівлю: 2019-114/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження бюджетного фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 2019-114/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження бюджетного фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 2019-114/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внаслідок дії форс-мажорних обставин (військових дій), які безпосередньо вплинули на виконання умов договору в частині призупинення бюджетного фінансування для виконання робіт по об'єкту «Захист с. Калинів, Кружики від затоплення водами р. Дністер Самбірського району Львівської області» за бюджетною програмою КПКВК 2707170 "Реалізація державного інвестиційного проекту "Заходи із забезпечення комплексного протипаводкового захисту від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь у Львівській області" у 2022 році, відповідно до п 5.4 розділу 5. Виконання робіт0 п.4 розділу 11.інші умови, п.п.9.1,9.3 розділу 9 Форс-мажор то відповідно до п. 4 частини 5 ст.41 ЗУ про публічні закупівлі від 25.12.2015 р. №922-8, постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України " Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Сторони погодились: пункт 12.1 Договору викласти в наступній редакції: Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та автоматично продовжує строк виконання зобов'язань на весь період форс-мажорних обставин та ліквідації їх наслідків і діє до 31 грудня 2022 року, або до повного виконання зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 2019-114/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження бюджетного фінансування на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 2019-114/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 623 688,74
UAH (в тому числі ПДВ 770 614,79 UAH)
Причини розірвання договору: Враховуючи значний рівень інфляції, підвищення цін на ресурси, які включені до кошторису на виконання робіт, подорожчання послуги, що надаються третім особам, та зростання середньомісячної заробітної плати у будівництві, оприлюдненого органом виконавчої влади в галузі статистики за 2023р, що в свою чергу унеможливлює подальше виконання робіт на умовах договору та відсутності можливості коригування твердої договірної ціни, сторони погодились розірвати дію Договору.