Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху(Запасні частини до електровозів ВЛ-8, тепловозів ЧМЕ-3, тепловозів 2ТЕ116,електровозів ДЕ-1)
Очікувана вартість
3 651 729,96 UAH
UA-2019-08-21-001015-c 4651e95cad604d29974c8680b40d0478
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав

+38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа: Погребняк Станислав
+38(06261)6-26-53
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 3 651 729,96 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до електровозів ВЛ-8, тепловозів ЧМЕ-3, тепловозів 2ТЕ116,електровозів ДЕ-1, згідно Додатку №4 тендерної документації

Тендерна документація

21 серпня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 11:32
ТД_зч.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-15-000040 ● 6bb566bdfcf549f7abbe08443c9e7692
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

15.12.2020 № 271

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, ID: UA-2019-08-21-001015-c, яка проводиться регіональною філією "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-23 14:37:32

Запит замовнику на пояснення

Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-21-001015-c) Регіональною філією «Донецька залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до укладених договорів з переможцями торгів за 4-ма лотами, терміни договорів діють до 31.12.2019.
Відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Проте, Замовником (станом на момент проведення моніторингу – 23.12.2020) звіт про виконання договору не оприлюднено.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.


Головний державний аудитор Леонід ПОМУЛЄВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-24 09:19:06

Запасні частини до електровозів ВЛ-8, тепловозів ЧМЕ-3, тепловозів 2ТЕ116,електровозів ДЕ-1

У зв'язку з реформуванням служби замовника закупівлі порядок формування звітності був порушений. Служба замоник своєчасно не надала звіт для публікації. На теперішній час проведено роботу щодо недопущення подібних порушень. Звіт про виконання було додано на веб-портал Уповноваженого оргагу одразу після його надання службою замовником.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На теперішній час проведено роботу щодо недопущення подібних порушень. До винних осіб буде застосовано заходи дисциплінарного впливу у встановленому законодавством порядку.

2021-01-05 16:40:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 024 254,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 121,27 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30727.62 UAH

Аукціон

Початок: 10 вересня 2019 12:22
Закінчення: 10 вересня 2019 12:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

77 шт
Поршень охолоджувальний
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька обл., Бахмут (Артемівськ), Космонавтів,4
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" 1 023 727,32
UAH з ПДВ
1 023 727,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРКЕТІНВЕСТГРУП" 1 024 161,60
UAH з ПДВ
1 024 161,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 17:23
Електронний підпис
09 вересня 2019 15:58
Електронний підпис
09 вересня 2019 15:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 16:37
Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2019 16:37
Упаковка.pdf
09 вересня 2019 16:37
Тех завдання.pdf
09 вересня 2019 16:37
Статут.pdf
09 вересня 2019 16:37
Стаття 17.pdf
09 вересня 2019 16:37
Проект договору.pdf
09 вересня 2019 16:37
Працівники.pdf
09 вересня 2019 16:37
Обладнання.pdf
09 вересня 2019 16:37
Захист довкілля.pdf
09 вересня 2019 16:37
Досвід.pdf
09 вересня 2019 16:37
Довідка Банк.pdf
09 вересня 2019 16:37
Дані про товар.pdf
09 вересня 2019 16:37
Геометричні розміри.pdf
09 вересня 2019 16:37
Витяг з протоколу, наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРКЕТІНВЕСТГРУП"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
#37017486
1 023 727,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:13
Звіт Іст Лоуд Груп.pdf укладений
24 грудня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 16:33
19481.PDF укладений
03 жовтня 2019 16:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 023 727,32
UAH (в тому числі ПДВ 170 621,22 UAH)