Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери струменеві
Очікувана вартість
41 200,00 UAH
UA-2019-08-21-001006-c 94e1d83f4bf849f79afeb87c38d3ecd0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рева Тетяна Олексіївна

380672746374 reva.tanya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37454258
Вебсайт: http://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Рева Тетяна Олексіївна
380672746374
reva.tanya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 41 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 206,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Принтери струменеві
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Принтери струменеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 11:31
Договір проект товар .doc
21 серпня 2019 11:31
Тендерна документація .doc
21 серпня 2019 11:31
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:06
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!Дякуємо за запитання.
1) Ми розглядаємо еквівалентні товари, що зазначено у тендерної документації «або еквівалент», але технічні характеристики товарів повинні бути такі самі або кращі за зазначені. У додатку 5 до тендерній документації вказано:" Учасник повинен обов’язково вказати повне найменування, артикул, виробника по усій запропонованій продукції"
2) Згідно Тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій проводиться відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є критерій "Ціна" - 100%. Ціна в тендерній пропозиції вказується учасниками з врахуванням ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.»
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином: ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ», до якої додається ПДВ в розмірі 20%.
Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
05 вересня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій