Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, планшетні сканери
Очікувана вартість
258 750,00 UAH
UA-2019-08-21-000784-a b57eb660cb8a45a5ae235be96c4cd4cc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полудень Ольга Володимирівна

+380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Полудень Ольга Володимирівна
+380472567509
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівель застосовується відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» з причин «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 19:03
Оскарження наміру укласти договір: 01 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Ціна за одиницю: 8200UAH без ПДВ
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
25 шт
Ціна за одиницю: 2150UAH без ПДВ
Планшетні сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

21 серпня 2019 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 18:16
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гаущак Едуард Леонтійович
#2713805854
Переможець 258 750,00
UAH
21 серпня 2019 19:03

Документи

21 серпня 2019 19:03
Електронний підпис
21 серпня 2019 18:59
намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 19:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гаущак Едуард Леонтійович
#2713805854
258 750,00
UAH
Документи

Документи

21 серпня 2019 19:03
Електронний підпис
21 серпня 2019 18:59
намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 14:21
договір укладений
02 вересня 2019 14:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ноутбуки 25 шт 8 200,00
UAH
Планшетні сканери 25 шт 2 150,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 258 750,00
UAH