Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дріб сталева (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
528 192,00 UAH
UA-2019-08-21-000659-b ● 7ccee804bc9449ac82aaffc2d1420c46
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного +38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 528 192,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15840 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Дріб сталева колота - 21 000 кг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Дріб сталева колота - 21 000 кг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 кг
Дріб сталева колота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 16:59 |
ТД_550-19_Дріб сталева.doc | |
21 серпня 2019 16:59 |
Оголошення_ (1).doc | |
21 серпня 2019 16:59 |
договір.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "НПП "Метрика" |
527 940,00
UAH з ПДВ
|
527 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕС-ДОНБАС" |
528 192,00
UAH з ПДВ
|
528 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "НПП "Метрика" #36569396 |
Переможець |
527 940,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 13:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 жовтня 2019 17:08 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель». |
Документи:
10 жовтня 2019 17:08
|
ПОВ відміна.docx |