Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Освіжувач повітря (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Очікувана вартість
786 471,84 UAH
UA-2019-08-21-000655-b 2292aa28aa854c6f8a7a7d3dbbd89bcc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 15:13
Очікувана вартість: 786 471,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39810000-3: Ароматизатори та воски


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Освіжувач повітря
30 800 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30800 шт
Освіжувач повітря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39810000-3 — Ароматизатори та воски

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:54
ТД_575-19_Освіжувач повітря.doc
21 серпня 2019 16:54
Оголошення_ (1).doc
21 серпня 2019 16:54
договір.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-21-000655-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 вересня 2019 17:49
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 20.09.2019 № 228/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2019 19:11
Рішення від 26.09.2019 №13735+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 19:11
Рішення від 15.10.2019 №14725.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 23:40

Документи подані скаржником

23 вересня 2019 17:49
Скарга 23.09.19.pdf
23 вересня 2019 17:49
Платіжне доручення.pdf
23 вересня 2019 17:49
dstu_iso_17050_1_2006.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 513 744,00
UAH з ПДВ
513 744,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАНСОН" 643 104,00
UAH з ПДВ
643 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Капрі Трейд 770 616,00
UAH з ПДВ
770 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант-А.О. 786 139,20
UAH з ПДВ
786 139,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 16:23
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:22
Пропозиція кінцева.pdf
06 вересня 2019 16:18
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:15
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 16:15
Технічні документи.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 13:38
Довідка ДФС.pdf
06 вересня 2019 16:52
21Протокол.pdf
06 вересня 2019 16:46
Ліцензія завірена копія.zip
06 вересня 2019 16:46
Гарантия 12951.zip
06 вересня 2019 16:42
14Лист екологічні норми.pdf
06 вересня 2019 16:42
6Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 вересня 2019 16:42
16ТУ.pdf
06 вересня 2019 16:42
5Лист-згода.pdf
06 вересня 2019 16:42
4Протокол.pdf
06 вересня 2019 16:42
17Зміни до ТУ.pdf
06 вересня 2019 16:42
13Висновок ДСЕС.pdf
06 вересня 2019 16:42
10Лист-підтвердження.pdf
06 вересня 2019 16:42
1Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 16:42
3Наказ.pdf
06 вересня 2019 16:42
18Листи від виробника.PDF
06 вересня 2019 16:42
20Порівняльна таблиця.pdf
06 вересня 2019 16:42
9Договір та відгук.pdf
06 вересня 2019 16:42
19Дані на товар.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 16:22
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:49
фото_макет_Морской.pdf
06 вересня 2019 15:49
фото_макет_Чай.pdf
06 вересня 2019 15:49
фото_макет_Лаванда.pdf
06 вересня 2019 15:49
декларація виробника.pdf
06 вересня 2019 15:49
Symphony_Освежитель _макети.pdf
06 вересня 2019 15:49
Порівняльна таблиця_п.5.pdf
06 вересня 2019 15:49
СЭС.pdf
06 вересня 2019 15:49
дані на товар_п.4.pdf
06 вересня 2019 15:49
ДоговірФудпленет.pdf
06 вересня 2019 15:49
Відгук _Фудпленет.pdf
06 вересня 2019 15:49
23400.pdf
06 вересня 2019 15:49
1000.pdf
06 вересня 2019 15:49
Підписаний_Лицензия.pdf
06 вересня 2019 15:49
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
06 вересня 2019 15:49
статут.pdf
06 вересня 2019 15:49
ПДВ витяг.pdf
06 вересня 2019 15:49
виписка_витяг.pdf
06 вересня 2019 15:49
Довідка ст.17_додаток 5.pdf
06 вересня 2019 15:49
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 17:05
Дані на товар.pdf
06 вересня 2019 17:05
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАНСОН"

ТОВ Капрі Трейд

ТОВ Гарант-А.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 513 744,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 10:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАНСОН"
#42424801
Переможець 643 104,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 10:17

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

13 вересня 2019 10:16
Електронний підпис
13 вересня 2019 10:16
Протокол1.docx
13 вересня 2019 10:16
відхилення 1.docx
10 вересня 2019 16:33
Електронний підпис
10 вересня 2019 16:32
Протокол перенос.docx
09 вересня 2019 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАНСОН"
#42424801
643 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 10:41
Звіт про виконання 19789(Освіжувачі).docx укладений
28 лютого 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:19
ДУ_19789 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:19
повідомлення ДУ1 19789 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 13:19
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 17:06
дог_освіжувач_19789.pdf укладений
24 жовтня 2019 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п.8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Договір Специфікаціею № 2 (Додаток № 1 до Додаткової угоди ) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 107 166,60грн (сто сім тисяч сто шістдесят шість грн. 60 коп.), ПДВ -20% - 21 433,32грн (двадцять одна тисяча чотириста тридцять три грн. 32 коп.), разом з ПДВ - 128 599,92 грн. (сто двадцять вісім тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 92 коп.). 2. Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 107 166,60 грн. (сто сім тисяч сто шістдесят шість грн. 60 коп.), ПДВ -20% - 21 433,32грн (двадцять одна тисяча чотириста тридцять три грн. 32 коп.), разом з ПДВ - 128 599,92 грн. (сто двадцять вісім тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 92 коп.). 3. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 643 086,60 грн. (шістсот сорок три тисячі вісімдесят шість гривень 60 коп.), крім того ПДВ 20% - 128 617,32 грн. (сто двадцять вісім тисяч шістсот сімнадцять грн. 32 коп.), що разом становить 771 703,92 грн. (сімсот сімдесят одна тисяча сімсот три грн. 92 коп.). 4. Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди. № УЗ/ЦЛ-19789/Ю /ду1 14. Сума договору після внесення змін. 771 703,92 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19789/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19789/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 771 683,04
UAH (в тому числі ПДВ 128 613,84 UAH)