Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пластини технічні (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
493 993,02 UAH
UA-2019-08-21-000633-b ● 46a004521e584c2085712a16e1679484
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного +38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 11:06 |
Очікувана вартість: | 493 993,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1960 кг
Пластина технічна ТМКЩ-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
1060 кг
Пластина технічна ТМКЩ-10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2670 кг
Пластина технічна ТМКЩ-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
1740 кг
Пластина технічна ТМКЩ-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
3885 кг
Пластина технічна ТМКЩ-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
450 кг
Пластина технічна ТМКЩ-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
890 кг
Пластина технічна ТМКЩ-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
105 кг
Пластина технічна МБС-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 16:44 |
ТД_576-19_Пластини технічні.doc | |
21 серпня 2019 16:44 |
Оголошення_ (1).doc | |
21 серпня 2019 16:44 |
договір остаточна редакція 308.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-21-000633-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр", Код ЄДРПОУ:39194627
Дата подання: 30 вересня 2019 10:12
Переможець не відповідає вимогам тендерної документації
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможця торгів, тому що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. У довідці про виконання аналогічних договорів вказано 3 аналогічних договори: з ТОВ "Рiвнепобутприлад", з ТОВ "Технопривод", ТОВ "Дiалог-Турбо".
Тобто, і копіі повинні буди 3 договорів, а завантажена лише одна - з ТОВ "Дiалог-Турбо".
2. У договорі поставки № 23/11.2017 з ТОВ "Дiалог-Турбо" п.п. 1.2. виклано у наступній редакції: Асортимент продукції. кількість, ціна узгоджується сторонами у специфікаціях та додаткових угодах, які є невід'ємною частиною даного договору.
Тобто учасник повинен був завантажити не тількі копію договору, а ще й специфікації. Тому як цього зроблено не було, визначити який саме товар постачався за цим договором не має можливості.
Згідно з вишеописаним, вважаємо визначення переможцем ТОВ "Дiалог-Турбо" є предчасним, та просимо переглянути рішення.
Розгорнути
Згорнути
1. У довідці про виконання аналогічних договорів вказано 3 аналогічних договори: з ТОВ "Рiвнепобутприлад", з ТОВ "Технопривод", ТОВ "Дiалог-Турбо".
Тобто, і копіі повинні буди 3 договорів, а завантажена лише одна - з ТОВ "Дiалог-Турбо".
2. У договорі поставки № 23/11.2017 з ТОВ "Дiалог-Турбо" п.п. 1.2. виклано у наступній редакції: Асортимент продукції. кількість, ціна узгоджується сторонами у специфікаціях та додаткових угодах, які є невід'ємною частиною даного договору.
Тобто учасник повинен був завантажити не тількі копію договору, а ще й специфікації. Тому як цього зроблено не було, визначити який саме товар постачався за цим договором не має можливості.
Згідно з вишеописаним, вважаємо визначення переможцем ТОВ "Дiалог-Турбо" є предчасним, та просимо переглянути рішення.
Скасована
Дата: 30 вересня 2019 10:25
Причина: Помилка в Описі
Номер вимоги: UA-2019-08-21-000633-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр", Код ЄДРПОУ:39194627
Дата подання: 30 вересня 2019 10:26
Переможець не відповідає вимогам тендерної документації
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможця торгів, тому що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. У довідці про виконання аналогічних договорів вказано 3 аналогічних договори: з ТОВ "Рiвнепобутприлад", з ТОВ "Технопривод", ТОВ "Дiалог-Турбо". Тобто, і копіі повинні буди 3 договорів, а завантажена лише одна - з ТОВ "Дiалог-Турбо".
2. У договорі поставки № 23/11.2017 з ТОВ "Дiалог-Турбо" п.п. 1.2. виклано у наступній редакції: Асортимент продукції. кількість, ціна узгоджується сторонами у специфікаціях та додаткових угодах, які є невід'ємною частиною даного договору.
Тобто учасник повинен був завантажити не тількі копію договору, а ще й специфікації. Тому як цього зроблено не було, визначити який саме товар постачався за цим договором не має можливості.
Згідно з вишеописаним, вважаємо визначення переможцем ТОВ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ" є предчасним, та просимо переглянути рішення.
Розгорнути
Згорнути
1. У довідці про виконання аналогічних договорів вказано 3 аналогічних договори: з ТОВ "Рiвнепобутприлад", з ТОВ "Технопривод", ТОВ "Дiалог-Турбо". Тобто, і копіі повинні буди 3 договорів, а завантажена лише одна - з ТОВ "Дiалог-Турбо".
2. У договорі поставки № 23/11.2017 з ТОВ "Дiалог-Турбо" п.п. 1.2. виклано у наступній редакції: Асортимент продукції. кількість, ціна узгоджується сторонами у специфікаціях та додаткових угодах, які є невід'ємною частиною даного договору.
Тобто учасник повинен був завантажити не тількі копію договору, а ще й специфікації. Тому як цього зроблено не було, визначити який саме товар постачався за цим договором не має можливості.
Згідно з вишеописаним, вважаємо визначення переможцем ТОВ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ" є предчасним, та просимо переглянути рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2019 08:54
Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ" відхилена 01.10.2019.
Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-08-21-000633-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр", Код ЄДРПОУ:39194627
Дата подання: 08 жовтня 2019 09:00
Дискваліфікація учасника
Згідно з Додатком 6 Тендерної документації переможець процедури закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, кореговану цінову пропозицію за результатами проведеного електронного аукціону, Довідку МВС України про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, Оригінал або нотаріально завірену копію або копію відтворену на папері електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ.
Тому як дані вимогу учасником виконані не були, просимо дискваліфікувати учасника "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНТІКОР".
Розгорнути
Згорнути
Тому як дані вимогу учасником виконані не були, просимо дискваліфікувати учасника "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНТІКОР".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2019 16:29
Зазначені вами документи надані відповідно додатку 6 тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-08-21-000633-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр", Код ЄДРПОУ:39194627
Дата подання: 11 жовтня 2019 17:06
Дискваліфікація учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНТІКОР"
У частині 1 статті 25 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII йдеться про те, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Також, в електронному вигляді подаються документи про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону. У частині 3 ціє статті (статті 17 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII) зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Тобто, учасник на протязі п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити (в електронному вигляді через електронну систему закупівель згідно ч. 1 ст 25 ЗУ Про публічні закупівлі) документи, визначені у статті 17 цього Закону.
Також, Додатком 6 Тендерної документації встановлено перелік документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17, які переможець процедури закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме: 1. Довідка МВС України про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника. 2. Оригінал або нотаріально завірена копія або копію відтворену на папері електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів. 7. Для укладання договору. Кореговану цінову пропозицію згідно Додатку №3 ТД, я ка є невід'ємною частиною Тендреної документації (котра має подаватися у електронному вигляді, через електронну систему закупівель). Жоден з цих документів не був завантажений ТОВ "МАНТІКОР через електронну систему закупівель у строк, визначений чинним законодавством.
Зважаючи на вищесказане, вважаємо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "МАНТІКОР є прямим порушенням чинного законодавства про публічні закупівлі, а саме Закон України Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, та вимагаємо скасування рішення замовником.
Розгорнути
Згорнути
Також, Додатком 6 Тендерної документації встановлено перелік документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17, які переможець процедури закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме: 1. Довідка МВС України про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника. 2. Оригінал або нотаріально завірена копія або копію відтворену на папері електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів. 7. Для укладання договору. Кореговану цінову пропозицію згідно Додатку №3 ТД, я ка є невід'ємною частиною Тендреної документації (котра має подаватися у електронному вигляді, через електронну систему закупівель). Жоден з цих документів не був завантажений ТОВ "МАНТІКОР через електронну систему закупівель у строк, визначений чинним законодавством.
Зважаючи на вищесказане, вважаємо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "МАНТІКОР є прямим порушенням чинного законодавства про публічні закупівлі, а саме Закон України Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, та вимагаємо скасування рішення замовником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 16:08
Відповідно ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. »
Додатком 6 ТД, зокрема передбачено «Подання здійснюється особисто або поштою за адресою: бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318 (тел.+38-044-309-75-21), м. Київ, 01032. »
Зазначені вами документи надані відповідно додатку 6 тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатком 6 ТД, зокрема передбачено «Подання здійснюється особисто або поштою за адресою: бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318 (тел.+38-044-309-75-21), м. Київ, 01032. »
Зазначені вами документи надані відповідно додатку 6 тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ" |
439 011,00
UAH з ПДВ
|
340 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОММАШ" |
450 116,04
UAH з ПДВ
|
340 375,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МАНТІКОР |
451 158,00
UAH з ПДВ
|
429 247,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр" |
461 880,00
UAH з ПДВ
|
430 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Київгума" |
493 512,00
UAH з ПДВ
|
488 508,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ" #41009240 |
Рішення скасоване |
340 140,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 08:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ" #41009240 |
Відхилено |
340 140,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 08:53
|
ТОВ "ПРОММАШ" #31635296 |
Відхилено |
340 375,62
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 08:58
|
ТОВ МАНТІКОР #38149217 |
Переможець |
429 247,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 13:26
|
Звіт про виконання 19775 ТОВ Мантікор.docx | укладений |
22 липня 2020 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:03
|
ДУ_19775 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:02
|
повідомлення ДУ2 19775 (1).docx | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2019 16:59
|
Доп угода ТМКЩ_19775 (1).pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2019 16:59
|
Про внесення змін ТМКЩ (1).docx | зміни до договору |
24 жовтня 2019 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 16:23
|
Довговор ТМКЩ.pdf | укладений |
21 жовтня 2019 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 6.2. Загальна вартість цього Договору складає: 341 630,95 грн. (триста сорок одна тисяча шістсот тридцять гривень 95 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% -68 326,19 грн. (шістдесят вісім тисяч триста двадцять шість гривень 19 коп.), що разом становить 409 957,14 грн. (чотириста дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 14 коп.) Специфікація 1 викладена в новій редакції, сума договору після змін становить 409 957,14 грн. з ПДВ. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ – 19775/Ю/ду-1 14. Сума договору після внесення змін. 409 957,14 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін відповідно додатку 1 договору: Пластина технічна 1Н-І-ТМКЩ-С-5- 1960 кг Пластина технічна 1Н-І-ТМКЩ-С-10 -1060 кг Пластина технічна 1Н-І-ТМКЩ-С-2 -2670 кг Пластина технічна1Н-І-ТМКЩ-С-3-1740 кг Пластина технічна1Н-І-ТМКЩ-С-4-3885 кг Пластина технічна1Н-І-ТМКЩ-С-6 -450 кг Пластина технічна1Н-І-ТМКЩ-С-8-890 кг Пластина технічна1Н-І-МБС-С-4-105 кг |
Номер договору про закупівлю: | № УЗ/ЦЛ-19775/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № УЗ/ЦЛ-19775/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п.8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Договір Специфікаціею № 2 (Додаток № 1 до Додаткової угоди ) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 68 326,19 грн. (шістдесят вісім тисяч триста двадцять шість гривень 19 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% -13 665,24 грн. (тринадцять тисяч шістсот шістдесят п’ять гривень 24 коп.), що разом становить 81 991,43грн. (вісімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’яносто одна гривня 43 коп.). 2. Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 68 326,19 грн. (шістдесят вісім тисяч триста двадцять шість гривень 19 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% -13 665,24 грн. (тринадцять тисяч шістсот шістдесят п’ять гривень 24 коп.), що разом становить 81 991,43грн. (вісімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’яносто одна гривня 43 коп.). 3. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 409 957,14 грн. (чотириста девять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 14 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% -81 991,43 грн. (вісімдесят одна тисяча дев’ятсот дев’яносто одна гривня 43 коп.), що разом становить 491 948,57грн. (чотириста дев’яносто одна тисяча дев’ятсот сорок вісім гривень 57 коп.). 4. Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди. №УЗ/ЦЛ-19775/Ю/ДУ-2 14. Сума договору після внесення змін. 491 948,57 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації). |
Номер договору про закупівлю: | № УЗ/ЦЛ-19775/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № УЗ/ЦЛ-19775/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |