Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для ламінаторів для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-08-21-000330-c 2ff2ac24aefa4ee695e0b6843ffafc07
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
lkovalenko@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Витратні матеріали для ламінаторів для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 Одиниця
Витратні матеріали для ламінаторів для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, місто Київ, Київ, вул. Зоологічна, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2019
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Надійний Компаньйон" 15 438,00
UAH з ПДВ
15 438,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 18:56
Електронний підпис
27 серпня 2019 18:55
Проект договору2019.pdf
27 серпня 2019 17:58
Проект договору.pdf
27 серпня 2019 17:58
Санкції.pdf
27 серпня 2019 17:58
Довідка працівники.pdf
27 серпня 2019 17:58
Технічні вимоги.pdf
27 серпня 2019 17:58
Право підпису.pdf
27 серпня 2019 17:58
Аренда автомобіля.pdf
27 серпня 2019 17:57
Торговая марка.pdf
27 серпня 2019 17:57
ДОВІДКА ІНН ЗАВІРЕНА.pdf
27 серпня 2019 17:57
Довідка Корупція 15.08.19.pdf
27 серпня 2019 17:57
ВИТЯГ З ЄДР_08082019.pdf
27 серпня 2019 17:57
8.Статут НК_pdf_compressed.pdf
27 серпня 2019 17:57
9.Наказ директор.pdf
27 серпня 2019 17:57
4.Довідка Форма №4-ОПП.pdf
27 серпня 2019 17:57
1.Свідоцтво реєстрації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Надійний Компаньйон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Надійний Компаньйон"
#37403638
Переможець 15 438,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 18:06

Документи

30 серпня 2019 18:05
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Надійний Компаньйон"
#37403638
15 438,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2019 18:05
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
13 вересня 2019 17:14