Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція (Аранесп,Мірцера)
Очікувана вартість
70 650,00 UAH
UA-2019-08-21-000295-c ● 0ff9975441a647809c3f68ca20b5bae1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37899736 |
Місцезнаходження: | 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Контактна особа: |
Виктория Михайловна +380567222183,+380987005090 buxtsentr6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 09:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 09:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 09:15 |
Очікувана вартість: | 70 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 353,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
(кошти міського бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 упаковка
АРАНЕСП 100 мкг/мл (Darbepoetin alfa,)(кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул.Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Darbepoetin alfa
21 упаковка
Мірцера 50 мкг(Methoxy polyethylene glycol-epoetin beta)(кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул.Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Methoxy polyethylene glycol-epoetin
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 09:33 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поділ на лоти
Дата подання: 22 серпня 2019 11:22
Дата відповіді: 22 серпня 2019 16:11
Доброго дня! Просимо розділити предмет закупівлі на окремі лоти, усунення дискримінації, забезпечення максимально ефективного використання бюджетних коштів.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляє про наступне: Керуючись ст.ст. 1, 2, 3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року предмет закупівлі замовник визначає в порядку, установленому Уповноваженим органом, а саме відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, , а саме: Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів,». Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Інформація про відміну
Дата відміни
06 вересня 2019 09:15
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій