Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Dining services
Очікувана вартість
1 931 471,98 UAH
UA-2019-08-21-000275-a 77ad774b3273427e8c41885d9793e1bb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Башак Тетяна Вікторівна

+380968065969 kpni@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Контактна особа: Башак Тетяна Вікторівна
+380968065969
kpni@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal institution "Krivorozhsky psychoneurological boarding school" of the Dnipropetrovsk regional council "
National ID: 03188286
Contact point: Пінчук Петро Арсенович
+380968065969
kpni@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 12:17
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 12:17
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 12:29
Очікувана вартість: 1 931 471,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Publication date: 21 серпня 2019 12:12
Enquiries until: 10 вересня 2019 12:17
Complaints submission until: до 16 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2019 12:17

Information

Estimated total value: 1 931 472 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Треньова, 15
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Dining services
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 20 жовтня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги їдалень Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 10:48
ТД-2019 Кр. Ріг.doc
21 серпня 2019 12:13
Технологічне обладнання.docx
21 серпня 2019 12:13
Оголошення на анг..docx
21 серпня 2019 12:13
ОГОЛОШЕННЯ укр..docx
21 серпня 2019 12:13
ДОГОВІР НА БЕЗОПЛАТНЕ КОРИСТУВАННЯ.docx
21 серпня 2019 12:13
Договір.docx
05 вересня 2019 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 10:48
ТД-2019 Кр. Ріг.doc
22 серпня 2019 10:44
ТД-2019 Кр. Ріг.doc
21 серпня 2019 12:13
ТД-2019 Кр. Ріг.doc
21 серпня 2019 12:13
Технологічне обладнання.docx
21 серпня 2019 12:13
Оголошення на анг..docx
21 серпня 2019 12:13
ОГОЛОШЕННЯ укр..docx
21 серпня 2019 12:13
ДОГОВІР НА БЕЗОПЛАТНЕ КОРИСТУВАННЯ.docx
21 серпня 2019 12:13
Договір.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-21-000275-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 12 вересня 2019 09:58
Оскарження умов тендерної документації
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 21 серпня 2019р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень номер ідентифікатора закупівлі: UA-2019-08-21-000275-a на очікувану вартість 1 931 471,98 грн. з ПДВ. Замовником закупівлі виступає Комунальний заклад «Криворізький психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради». До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень Комунального закладу «Криворізький психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (надалі – Тендерна документація) та Документи: Договір; Договір на безоплатне користування; оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на українській мові; оголошення про проведення відкритих торгів на англійській мові; технологічне обладнання. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та доданих документів, було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме, згідно додатку 2 тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям:  Експлуатаційній дозвіл на потужності (об’єкти) із виробництва індивідуально запакованих готових страв, виданий на ім’я виробника готових страв або Рішення про реєстрацію потужностей на виробництво готових страв, видане на ім’я виробника індивідуально запакованих готових страв;  Протоколи випробувань акредитованої лабораторії зразків харчової продукції - готових страв (перші та другі страви), індивідуально запакованих з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг;  Договір із акредитованою лабораторією на дослідження готових страв, укладений з виробником готової продукції;  Технічні умови на виробництво готової продукції;  В разі, якщо виробник готової продукції не є учасником процедури закупівлі, то надати договір із виробником зі строком дії не менше ніж до 31.12.2019 року в якому повинно бути відображено зобов’язання виробника за замовленням учасника виготовити та передати індивідуально запаковані готові страви (перші та другі страви);  Документи, які підтверджують якість пакування готової продукції та її придатність для використання у харчової промисловості та тривалому зберіганні; Вимога Замовника стосовно надання вищезазначених документів є дискримінаційною для інших учасників та не може бути кваліфікаційним критерієм. Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Також в тендерній документації Замовника у розділі VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.5 Інша інформація зазначено, що Замовник має право здійснювати розрахунок за надані послуги натуральною продукцією власного виробництва в кількості не більше 20% від загальної вартості наданих послуг в поточному місяці. Вартість натуральної продукції, яка передається Виконавцю в якості часткової оплати за надані послуги, не повинна перевищувати собівартості такої продукції за обліком замовника. Приймання-передача продукції Замовника здійснюється у відповідності до норм чинного законодавства з урахуванням вимог Інструкції приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 року №П-6 та Інструкції приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966р. №П-7. Замовник має право передавати виконавцю продукцію власного виробництва за умови наявності належним чином оформлених документів, які підтверджують якість та відповідність продукції вимогам чинного законодавства. Учасник ТОВ «Контракт Продрезерв5» вважає використання інструкції П-6 і П-7 в сучасних умовах недоцільно по наступним обставинам: - отриманий результат не буде коштувати вкладених зусиль, так як скрупульозне дотримання інструкцій не звільняють сторони від відповідальності і не гарантують задоволення претензій; - терміни приймання стають занадто великими; - сучасні співробітники ніколи не вивчали документи СРСР, тому при застосуванні інструкцій П-6, П-7 варто очікувати значного числа помилок і пов`язаних з цим ризиків; - інструкції не універсальні, так як містять посилання на інші документи (правила перевезення, стандарти якості і т.д.) Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені вище вимоги Учаснику виконати не можливо, та перешкоджають взяти участь, тому, що замовляти розроблення зазначених вище документів Учаснику необхідно під конкретне меню, яке опубліковане в тій чи іншій закупівлі. Виготовлення зазначених вище документів, займає дуже багато часу (як мінімум місяців шість). Знайти на ринку організацію, яка має зазначені вище необхідні документи, також складно за короткий проміжок часу. Виходячи з описаного, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника, що обмежує коло потенційних учасників лише тими, в яких вже існують зазначені вище документи, розроблені під меню, яке опубліковане в зазначеній закупівлі. Такі вимоги навмисно звужують вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі. Таким чином, Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до умов Тендерної документації. Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умови, які містяться у Тендерній документації і не відповідають вимогам чинного законодавства України є дискримінаційними та незаконними, чим порушують наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів - Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" виключити вимоги шляхом внесення змін про надання учасником в складі тендерної пропозиції документів:  Експлуатаційній дозвіл на потужності (об’єкти) із виробництва індивідуально запакованих готових страв, виданий на ім’я виробника готових страв або Рішення про реєстрацію потужностей на виробництво готових страв, видане на ім’я виробника індивідуально запакованих готових страв;  Протоколи випробувань акредитованої лабораторії зразків харчової продукції - готових страв (перші та другі страви), індивідуально запакованих з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг;  Договір із акредитованою лабораторією на дослідження готових страв, укладений з виробником готової продукції;  Технічні умови на виробництво готової продукції;  В разі, якщо виробник готової продукції не є учасником процедури закупівлі, то надати договір із виробником зі строком дії не менше ніж до 31.12.2019 року в якому повинно бути відображено зобов’язання виробника за замовленням учасника виготовити та передати індивідуально запаковані готові страви (перші та другі страви);  Документи, які підтверджують якість пакування готової продукції та її придатність для використання у харчової промисловості та тривалому зберіганні;  Вимогу, стосовно того, що Замовник має право здійснювати розрахунок за надані послуги натуральною продукцією власного виробництва в кількості не більше 20% від загальної вартості наданих послуг в поточному місяці. Вартість натуральної продукції, яка передається Виконавцю в якості часткової оплати за надані послуги, не повинна перевищувати собівартості такої продукції за обліком замовника. 3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення всіх недоліків Тендерної документації, Зобов’язати Замовника торгів - Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2019 01:23
Рішення від 13.09.2019 №12915+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2019 01:22
Рішення від 30.09.2019 №13906.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2019 23:36

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 09:58
СКАРГА.PDF
12 вересня 2019 09:58
2019-09-12 09_55_40.317704.zip
12 вересня 2019 09:58
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.PDF

Документи подані замовником

23 вересня 2019 12:57
Пояснення ст.1
23 вересня 2019 12:57
Пояснення ст.2
23 вересня 2019 12:57
Пояснення ст.3
23 вересня 2019 12:57
Пояснення ст.4
23 вересня 2019 12:57
Пояснення ст.5
25 вересня 2019 13:24
Акт
25 вересня 2019 13:24
Наказ
25 вересня 2019 13:24
Наказ
25 вересня 2019 13:24
Тет.телеф.ст.1
25 вересня 2019 13:24
Тет.телеф.ст.2
25 вересня 2019 13:24
Тет.телеф.ст.3
25 вересня 2019 13:24
Тет.телеф.ст.4

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 жовтня 2019
UA-2019-08-21-000275-a77ad774b3273427e8c41885d9793e1bb
Найменування: Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МІКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 15:47
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:47
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:43
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 15:43
Ціна пропозиції.zip
04 вересня 2019 15:43
Дод 3 Технічне завдання.zip
04 вересня 2019 15:43
Дод 2 Працівники.zip
04 вересня 2019 15:43
Дод 2 склад, авто.zip

Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:56
Документи на переможця
20 вересня 2019 10:19
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:19
Електронний підпис
19 вересня 2019 13:07
Проект договору.pdf
19 вересня 2019 13:07
Довідка про учасника.pdf
19 вересня 2019 13:07
Копія статуту.pdf
19 вересня 2019 13:07
Інформація про санкції.pdf
19 вересня 2019 13:07
Гарантійний лист.pdf
19 вересня 2019 13:07
Розрахунок ціни послуг.pdf
19 вересня 2019 13:06
Орієнтовне меню.pdf
19 вересня 2019 13:06
Рішення засновника.pdf
19 вересня 2019 13:06
Аналогічний договір.pdf
19 вересня 2019 13:06
Копії трудових книжок.pdf
19 вересня 2019 13:06
Копія штатного розпису.pdf
19 вересня 2019 13:06
Копія звіту 1 ДФ.pdf
19 вересня 2019 13:06
Протоколи випробувань.pdf
19 вересня 2019 13:06
Експлуатаційний дозвіл.pdf
19 вересня 2019 13:06
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКА ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ» 1 931 040,00
UAH з ПДВ
1 920 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 1 931 040,00
UAH з ПДВ
1 921 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:56
Документи на переможця
20 вересня 2019 10:19
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:19
Електронний підпис
19 вересня 2019 13:07
Проект договору.pdf
19 вересня 2019 13:07
Довідка про учасника.pdf
19 вересня 2019 13:07
Копія статуту.pdf
19 вересня 2019 13:07
Інформація про санкції.pdf
19 вересня 2019 13:07
Гарантійний лист.pdf
19 вересня 2019 13:07
Розрахунок ціни послуг.pdf
19 вересня 2019 13:06
Орієнтовне меню.pdf
19 вересня 2019 13:06
Рішення засновника.pdf
19 вересня 2019 13:06
Аналогічний договір.pdf
19 вересня 2019 13:06
Копії трудових книжок.pdf
19 вересня 2019 13:06
Копія штатного розпису.pdf
19 вересня 2019 13:06
Копія звіту 1 ДФ.pdf
19 вересня 2019 13:06
Протоколи випробувань.pdf
19 вересня 2019 13:06
Експлуатаційний дозвіл.pdf
19 вересня 2019 13:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 15:47
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:47
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:43
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 15:43
Ціна пропозиції.zip
04 вересня 2019 15:43
Дод 3 Технічне завдання.zip
04 вересня 2019 15:43
Дод 2 Працівники.zip
04 вересня 2019 15:43
Дод 2 склад, авто.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ»

ТОВ "МІКА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ»
#42313211
Переможець 1 920 240,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ»
#42313211
1 920 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:14
додаткова угода № 3 зміни до договору
17 грудня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 13:39
додаткова угода №2 зміни до договору
17 грудня 2019 13:33
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 15:26
додаток1.jpg зміни до договору
21 жовтня 2019 15:23
додаткова уг. _1.jpg зміни до договору
21 жовтня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 09:59
Додаток 2 укладений
21 жовтня 2019 09:58
Додаток 1 укладений
21 жовтня 2019 09:58
Договір ст.4 укладений
21 жовтня 2019 09:58
Договір ст.3 укладений
21 жовтня 2019 09:58
Договір ст.2 укладений
21 жовтня 2019 09:57
Договір ст.1 укладений
21 жовтня 2019 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML