Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні вироби та їх частини: Лот 1 - Придбання автобусних зупинок; Лот 2 - Придбання майданчиків для збору ТПВ
Очікувана вартість
370 850,00 UAH
UA-2019-08-21-000040-a eabc66d194374216bfcb40f3a9b1265a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кліщенко Олена Валеріївна

+380433334644 nogreb1@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новогребельська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04328654
Місцезнаходження: 22452, Україна , Вінницька обл., с Нова Гребля, вул.Євгена Гуцала 1
Контактна особа: Кліщенко Олена Валеріївна
+380433334644
nogreb1@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 09:25
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 09:25
Очікувана вартість: 370 850,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Тендерна документація

21 серпня 2019 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 09:21
ТД зупинки та майданчики.doc
21 серпня 2019 09:21
ТД зупинки та майданчики.doc
21 серпня 2019 09:21
ТД зупинки та майданчики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеритсики
Дата подання: 22 серпня 2019 16:08
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:33
Чи включається до до предемту закупівлі монтаж вказаних виробів?
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше запитання.
Так, монтаж та доставка вказаних виробів повина бути включена до предмету закупівлі.
Проект договору та специфікція
Дата подання: 23 серпня 2019 12:46
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:44
Чи потрібно заповнювати суму догвору та ціни в проекті договору та в специфікації?
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше запитання.
У разі затвердження Замовником Учасника переможцем, Учасник повинен надати в паперовому вигляді документи завірені підписом учасника, для укладання договору, а саме:
- договір та додатки (в двох примірниках).
При поданні пропозиції заповнення суми договору та ціни в проекті договору не передбачається.
Технічна специфікція
Дата подання: 23 серпня 2019 13:43
Дата відповіді: 23 серпня 2019 14:21
Згідно вимог п. 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" 3) тенедерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). На підставі наведеного просимо надати плани, креслення, малюнки предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше запитання.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказані у технічному завданні до предмету закупівлі.
З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов відповідності до опису обладнання зупинки та майданчика для збору ТПВ, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Технчне завдання
Дата подання: 23 серпня 2019 15:49
Дата відповіді: 28 серпня 2019 11:10
Чому в технічному завданні Замовником не надано плани, креслення, малюнки предмета закупівлі, згідно вимог п. 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ?
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше запитання.
У відповідності до вимог чинного законодавства, а саме вимог п. 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тенедерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Та лише у разі потреби - плани, креслення чи малюнки предмета закупівлі.
Технчне завдання
Дата подання: 23 серпня 2019 15:49
Дата відповіді: 28 серпня 2019 11:11
Чому в технічному завданні Замовником не надано плани, креслення, малюнки предмета закупівлі, згідно вимог п. 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ?
Відповідь: Доброго дня!

Дякуємо за Ваше запитання.

У відповідності до вимог чинного законодавства, а саме вимог п. 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тенедерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Та лише у разі потреби - плани, креслення чи малюнки предмета закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання автобусних зупинок
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 186 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 860,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 шт
автобусна зупинка
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22452, Україна, Вінницька область, с.Нова Гребля, вул.Євгена Гуцала, 1
Дата доставки: 25 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання автобусних зупинок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" 160 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 14:39
ВисновокДСЕЕ.pdf
02 вересня 2019 12:17
ЛистПерсонДані.pdf
02 вересня 2019 12:17
ГарантЗаміна.pdf
02 вересня 2019 12:17
ЛистЛіцензія.pdf
02 вересня 2019 12:17
Додаток5ПрроектДогов.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДоговірОрендиОфіс.pdf
02 вересня 2019 12:17
Договір1СтрітКомф.pdf
02 вересня 2019 12:17
Договір185МЖКУ.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДоговірОрендиАвто.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДовідкиАльфа.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДовідкаСт17.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДовідкаСанкції.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДовідкаПрацівники.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДоговірОрендиОфіс.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДовідкаМВС.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДовідкаМТБ.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДовідкаДостовірн.pdf
02 вересня 2019 12:17
ВідгукМиколаїв.pdf
02 вересня 2019 12:17
ВідгукСтрітКомфорт.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДовідкаДосвід.pdf
02 вересня 2019 12:17
ВитягЄДР.pdf
02 вересня 2019 12:17
СтатутВКВ-Сервіс.pdf
02 вересня 2019 12:17
СвідоцтвоПлатникаПДВ.pdf
02 вересня 2019 12:17
Паспорт+Код.pdf
02 вересня 2019 12:17
Наказ+Рішення.pdf
02 вересня 2019 12:17
ЛистГарантДовкілля.pdf
02 вересня 2019 12:17
ДовідкаПравоПідпису.pdf
02 вересня 2019 12:17
Витяг платника ПДВ.pdf
02 вересня 2019 12:17
СертифікатМайданчик.pdf
02 вересня 2019 12:17
КресленняЗупинки.pdf
02 вересня 2019 12:17
Додаток3ТехЗавдЗупинки.pdf
02 вересня 2019 12:17
Додаток4Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 жовтня 2019 18:10
Коментар щодо відміни: Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір, передбаченого відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Причина відміни торгів: не своєчасна доставка документів від замовника до учасника, помилка транспортної компанії (ПАТ «Укрпошта»).
Документи:
08 жовтня 2019 18:10
Протокол