Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Акушерсько-гінекологічна цифрова ультразвукова система візуалізації експертного класу) (КМВ 40762 - Акушерсько-гінекологічна система ультразвукової діагностики)
СPV: 33110000-4 – Obstetric-gynecological digital ultrasonic system of expert class imaging (GMDN 40762 - Obstetrical/gynaecological ultrasound imaging system)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-08-20-003108-c f95158fab5de4d9eb666ea157092ce24
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Овчаренко

0617071889
+380509131950
glavbuh_okd@imed.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "ОМЦССЗ" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 02004870
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, 69005, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 78
Контактна особа: Олена Володимирівна Овчаренко
0617071889, +380509131950
glavbuh_okd@imed.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal establichment «Regional medical cardiovascular center»
National ID: 02004870
Contact point: Olena Ovcharenko
0617071889, +380509131950
glavbuh_okd@imed.org.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 12:26
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 12:26
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Publication date: 20 серпня 2019 18:38
Enquiries until: 10 вересня 2019 00:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2019 00:00
Planned auction date: 08 жовтня 2019 12:26

Information

Estimated total value: 3 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Акушерсько-гінекологічна цифрова ультразвукова система візуалізації експертного класу) (КМВ 40762 - Акушерсько-гінекологічна система ультразвукової діагностики)
СPV: 33110000-4 – Obstetric-gynecological digital ultrasonic system of expert class imaging (GMDN 40762 - Obstetrical/gynaecological ultrasound imaging system)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Акушерсько-гінекологічна цифрова ультразвукова система візуалізації експертного класу) (КМВ 40762 - Акушерсько-гінекологічна система ультразвукової діагностики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

СPV: 33110000-4 – Obstetric-gynecological digital ultrasonic system of expert class imaging (GMDN 40762 - Obstetrical/gynaecological ultrasound imaging system)
CPV: 33110000-4
Період постачання: з 15 жовтня 2019 по 01 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата по факту постачання Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 18:31
Протокол 109.pdf
04 вересня 2019 18:31
ТД 70762 перенатальний зміни.docx
20 серпня 2019 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 18:31
Протокол 109.pdf
04 вересня 2019 18:31
ТД 70762 перенатальний зміни.docx
20 серпня 2019 18:39
ТД 70762 перенатальний.docx
20 серпня 2019 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техрегламент для ультразвукових сканерів
Дата подання: 31 серпня 2019 16:40
Дата відповіді: 04 вересня 2019 18:27
Шановний Замовнику! Просимо Вас внести зміни до поданої документації, а саме : У Загальних вимогах , прибрати вимогу - 1.Надати документальне підтвердження Технічному регламенту, ( згідно Постанови КМУ №94 від 13.01.2016р.) (надати копію ), оскільки Техрегламент для ультразвукових сканерів відміняють https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/598-2019-%D0%BF, тому отримати цей документ на момент постачання буде неможливо, бо його просто ніхто не видаватиме. Також у Детальних медико-технічних вимогах останній пунк викласти наступним чином - Джерело безперебійного живлення - Наявність , бо по-перше викладені зараз чіткі параметри є дискримінаційною вимогою, а по-друге кожен Виробник комплектує свій аппарат джерелом живлення на свій розсуд, і тільки постачання в комплектації Виробника надає право гарантії протягом 24 місяців, як вказано у Вас у Вимогах, якщо комплектацію Виробника буде порушено, то у разі виникнення , гарантійного випадку Виробник має право відмовити у гарантіїї, тому що джерело живлення було використане з порушенням комплектації Виробника. Також зміни цієї дискримінаційної вимоги ,зробить закупівлю прозорою і неупередженою до інших Учасників і надасть можливість більшій кількості Учасників прийняти участь в закупівлі, що забезпечить ефективне і раціональне використання бюджетних коштів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник вимагає тільки ті документи, що наявні і чинні згідно Законодавства України. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94, якщо вона буде не чинна, то Замовник надання документів - не вимагає. Щодо змін до Додатку №3 , пункт змінено на наступну редакцію - Джерело безперебійного живлення - Наявність. Дякуємо за запитання.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2019
UA-2019-08-20-003108-cf95158fab5de4d9eb666ea157092ce24
Найменування: КУ "ОМЦССЗ" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 02004870
Місцезнаходження: 69005, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, 69005, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 78
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НІКАТОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "Євромедпроект" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 вересня 2019 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 жовтня 2019 17:39
МВСУ.pdf
16 жовтня 2019 12:09
Податки (2).pdf
15 жовтня 2019 11:46
Довідка.pdf
16 вересня 2019 10:42
Електронний підпис
16 вересня 2019 10:42
Електронний підпис
15 вересня 2019 10:21
Частина 2 (стор 53_126).pdf
15 вересня 2019 10:21
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2019 10:21
Частина1 (стор 29_52).pdf
15 вересня 2019 10:21
Частина 1(стор.1_28).pdf
15 вересня 2019 10:21
Реєстр.pdf
15 вересня 2019 10:21
Додаток 3.pdf

Документи

20 вересня 2019 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІКАТОР"

Товариство з обмеженною відповідальністю "Євромедпроект"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІКАТОР" 2 999 996,84
UAH з ПДВ
2 999 996,84
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "Євромедпроект" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 17:39
МВСУ.pdf
16 жовтня 2019 12:09
Податки (2).pdf
15 жовтня 2019 11:46
Довідка.pdf
16 вересня 2019 10:42
Електронний підпис
16 вересня 2019 10:42
Електронний підпис
15 вересня 2019 10:21
Частина 2 (стор 53_126).pdf
15 вересня 2019 10:21
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2019 10:21
Частина1 (стор 29_52).pdf
15 вересня 2019 10:21
Частина 1(стор.1_28).pdf
15 вересня 2019 10:21
Реєстр.pdf
15 вересня 2019 10:21
Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІКАТОР"

Товариство з обмеженною відповідальністю "Євромедпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІКАТОР"
#38421679
Переможець 2 999 996,84
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІКАТОР"
#38421679
2 999 996,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:29
Додаткова угода №4 Нікатор.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 16:29
Додаткова угода №3 Нікатор.pdf зміни до договору
12 травня 2020 15:34
Додаткова угода №2 Нікатор.pdf зміни до договору
27 січня 2020 11:13
Додаткова угода №2 Нікатор.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:14
Додаткова угода №1 Нікатор.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 16:55
Договір Нікатор 100-2019-ВТ 3311.pdf укладений
25 жовтня 2019 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни у реквізитну частину Сторін Розділу 14 Договору, Додаток №1 "Специфікація" та додатку №2 "Графік поставки", виклавши їх у новій редакції. 2. Пункт 5.1 Договору, викласти у наступній редакції: 5.1. Строк поставки Постачальником Товару до 10.12.2019 р. За умови здійснення Замовником попередньої оплати Товару строк поставки Постачальником Товару повинен бути – не пізніше ніж 3 місяців з дати попередньої оплати Товару для медичного обладнання, який визначається з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23.04.2014р. Конкретний графік поставки Товару в рамках строку поставки із зазначенням календарної дати додатково узгоджується Сторонами шляхом підписання Графіку поставки (Додаток №3), що є невід’ємною частиною даного договору, але в будь я кому разі товар повинен буди поставлений до 10.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 100/2019-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 100/2019-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 11.1 Договору № 100/2019-ВТ від 25 жовтня 2019р, та через затримку фінансування витрат Замовника сторони дійшли згоди продовжити дію договору до 31 грудня 2020 року та внести зміни до пункту 11.1 і викласти його в новій редакції: «11.1 Цей договір набирає чинності з дати його пілписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором»
Номер договору про закупівлю: 100/2019-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 100/2019-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно з рішенням Запорізької обласної ради №5 від 27.02.2020, яким Комунальну установу "Обласний медичний центр серцево-судинних захворювань" Запорізької обласної ради було припинено шляхом перетворення в Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний центр серцево-судинних захворювань" Запорізької обласної ради сторони вирішили внести зміни до преамбули Договору та його тексту замінивши Комунальну установоу "Обласний медичний центр серцево-судинних захворювань" Запорізької обласної ради її правонаступником - Комунальним некомерційним підприємством "Обласний медичний центр серцево-судинних захворювань" Запорізької обласної ради. 2. У зв'язку із зміною банківських реквізитів та отримання статусу платника ПДВ Замовником внести відповіднізміни в розділ Договору реквізити сторін та викласти реквізити Замовника наступним чином : Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний центр серцево-судинних захворювань" Запорізької обласної ради, 69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 78, р/р UA888201720344361004100033057 в Держказначейській службі України, ЄДРПОУ 02004870, Є неприбутковою установою ІПН 020048708298.
Номер договору про закупівлю: 100/2019-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 100/2019-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору № 100/2019-ВТ выд 25 жовтня 2019 року на суму 317502 гривень 17 копійок (Триста сімнадцять тисяч п'ятсот дві гривні 17 копійок), за умови, що оплату Товару Замовником буде проведено не пізніше ніж 05.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 100/2019-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 100/2019-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 682 494,67
UAH (в тому числі ПДВ 175 490,31 UAH)