Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водогін питної води від с. Давидівка до с. Атманай Якимівсього району Запорізької області (будівництво). І-ІІ черга
Очікувана вартість
23 294 746,00 UAH
UA-2019-08-20-003099-c 07f1dd342f5640df8981dbfe5d975989
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієнко Тарас Олександрович

380673459955 tarasmatviienko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кирилівська селищна рада Якимівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25489968
Місцезнаходження: 72563, Україна , Запорізька обл., селище міського типу Кирилівка, вул. Приморський бульвар, будинок 1
Контактна особа: Матвієнко Тарас Олександрович
380673459955
tarasmatviienko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 15:00
Очікувана вартість: 23 294 746,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 647,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116473.73 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Водогін питної води від с. Давидівка до с. Атманай Якимівсього району Запорізької області (будівництво). І-ІІ черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72563, Україна, Запорізька область, Якимівський р-н, с. Давидівка с. Атманай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 13:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 14:26
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
28 серпня 2019 14:14
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
28 серпня 2019 14:14
ЗТД_Кирилiвка_буд.doc
20 серпня 2019 18:32
ТД_Кирилiвка_буд.doc
21 серпня 2019 09:34
Додаток_3_ТЗ.docx
20 серпня 2019 18:32
Додаток_3_ТЗ.docx
20 серпня 2019 18:32
Додаток_6_ВIДОМОСТI___ПРО__УЧАСНИКА.doc
20 серпня 2019 18:32
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ОБСЯГИ Водогiн_питноi_води_вiд_с.xls
20 серпня 2019 18:32
Додаток_8_Лист-згода.doc
20 серпня 2019 18:32
Оголошення_Кирилiвка_буд.doc
20 серпня 2019 18:32
Додаток_5_Проект_договору.doc
20 серпня 2019 18:32
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ВО_ЗКР_ДЦ_190041_И_Водогiн_питноi_води_вiд_с.xls
20 серпня 2019 18:32
Додаток_4_вимоги_СТАТТI__17.doc
20 серпня 2019 18:32
Додаток_2_квалiфiкацiйнi_критерii.doc
20 серпня 2019 18:32
Додаток_7_вiдсутнiст___пiдстав__для__вiдмови.doc
20 серпня 2019 18:32
Додаток_1_Форма_тендерноi_пропозицii.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000017 ● 362652bb507e43a8b4f191e49906168a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2019 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З
02.10.2019 № 287
Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 02.10.2019 № 287

Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2019-08-20-003099-c 20.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Додано файл з обгрунтуванням зауважень

2019-10-29 17:35:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-02-04-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.02.2020 №8


Запоріжжя



Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 05 лютого 2020 року проведення перевірки закупівлі UA-2019-08-20-003099-c, здійсненої Кирилівською селищною радою Якимівського району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

2020-02-04 10:31:39


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР" 20 608 821,97
UAH з ПДВ
20 608 821,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Хозхімсервіс 21 836 214,73
UAH з ПДВ
21 836 214,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ЕНД КОНСТРАКШН" 22 840 228,80
UAH з ПДВ
22 840 228,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 15:59
27 1 Сертифікат ISO.pdf
05 вересня 2019 15:59
27 Сертифікат ISO.pdf
05 вересня 2019 15:59
46 Лист роз'яснення.pdf
05 вересня 2019 15:59
44 Довідка про субпідряд.pdf
05 вересня 2019 15:59
43 Довідка про довкілля.pdf
05 вересня 2019 15:59
42 Лист пояснення.pdf
05 вересня 2019 15:59
39 Поект договору.pdf
05 вересня 2019 15:59
37 Паспорт директора.pdf
05 вересня 2019 15:59
36 Довідка про санкції.pdf
05 вересня 2019 15:59
34 Ліцензія ТБК-Полімер.pdf
05 вересня 2019 15:59
28 Довідка згода з ТЗ.pdf
05 вересня 2019 15:59
24 Статут ТОВ ТБК-Полімер.pdf
05 вересня 2019 15:59
15 Лист відгук.pdf
05 вересня 2019 15:59
3 Довідка про обладнання.pdf
05 вересня 2019 15:59
2 Тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 15:59
1 Реестр Кирилівка.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 14:26
Електронний підпис
17 вересня 2019 14:22
довідки.rar
05 вересня 2019 13:49
Електронний підпис
05 вересня 2019 13:46
33. програмний файл.rar
05 вересня 2019 13:46
32. Дозвіл.PDF
05 вересня 2019 13:46
31. Ліцензія.PDF
05 вересня 2019 13:46
30. Балансова довідка.PDF
05 вересня 2019 13:46
29. Графік.PDF
05 вересня 2019 13:46
28. Витяг ЄРДПОУ.PDF
05 вересня 2019 13:46
27. Витяг НДС от 12.07.19.pdf
05 вересня 2019 13:46
26. Статут 2019.pdf
05 вересня 2019 13:46
25. Виписка Хозхимсервис.PDF
05 вересня 2019 13:46
24. Лист-відгук.pdf
05 вересня 2019 13:46
22. Довідка про досвід.PDF
05 вересня 2019 13:46
19. ЕСВ.rar
05 вересня 2019 13:46
17. Документи до МТБ.rar
05 вересня 2019 13:46
16. МТБ.PDF
05 вересня 2019 13:46
15. Довідка про субпідряд.pdf
05 вересня 2019 13:46
14. Кошториси.PDF
05 вересня 2019 13:46
13. Довідка про строк.PDF
05 вересня 2019 13:46
12.БГ.zip
05 вересня 2019 13:46
10. Листи-згоди.PDF
05 вересня 2019 13:46
9.справки с банков.rar
05 вересня 2019 13:46
5. Проект договору.PDF
05 вересня 2019 13:46
4. Наказ.rar
05 вересня 2019 13:46
3. Згода з ТЗ.PDF
05 вересня 2019 13:46
2. Ст17.PDF
05 вересня 2019 13:46
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

04 вересня 2019 16:49
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:49
Договор Оренди техники.PDF
04 вересня 2019 16:47
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:45
Тендерна пропозиція.PDF
04 вересня 2019 16:45
св-во ПДВ.PDF
04 вересня 2019 16:45
Проект договору.PDF
04 вересня 2019 16:45
Наявність обладнання.PDF
04 вересня 2019 16:45
Модельний статут.PDF
04 вересня 2019 16:45
Ліцензія.pdf
04 вересня 2019 16:45
Кошториси.rar
04 вересня 2019 16:45
Дозвіл.pdf
04 вересня 2019 16:45
Довідка про працівників.PDF
04 вересня 2019 16:45
Відповідність ст. 17.PDF
04 вересня 2019 16:45
Відомості про учасника.PDF
04 вересня 2019 16:45
Виписка з ЕДР.pdf
04 вересня 2019 16:45
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР"

ТОВ Хозхімсервіс

ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ЕНД КОНСТРАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР"
#41135911
Відхилено 20 608 821,97
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 13:14
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
Переможець 21 836 214,73
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 вересня 2019 13:13
Електронний підпис
13 вересня 2019 13:03
Протокол№20.pdf
06 вересня 2019 15:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Хозхімсервіс #24157485

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

37-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

38-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
21 836 214,73
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:28
Додаткова угода №4.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 14:27
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 16:40
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 16:39
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 09:38
Додаткова угода №2 до договору №25-09-19.PDF зміни до договору
08 листопада 2019 09:26
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 11:40
Додаткова угода №1 до договору №25-09-19.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 11:38
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 09:27
25-09-19.pdf укладений
25 вересня 2019 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони прийшли до домовленості внести наступні зміни до договору підряду №25-09-19 від 25.09.2019року, а саме: 1.1 Викласти п. 19.1 в наступній редакції: "Цей договір набирає чинності з дати його підписання Сторонамиі діє до "31" грудня 2022 року - в частині виконання робіт, а в частині розрахунків за виконання будівельно-монтажних робіт I черги в 2019 році не пізніше 31 грудня 2019року." 2. дійсна угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами. 3. Угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 25-09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №25-09-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони прийшли до домовленості внести наступні зміни до договору підряду №25-09-2019 від 25.09.2019року, а саме: 1.1 Викласти п 5.1 в наступній редакції: "Строк (термін) виконання робіт - до 31.12.2021рік." 1.2 Викласти п19.1 в наступній редакції: "цей договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до "31" грудня 2021 року - частині виконання робіт, а в частині розрахунків за виконання будівельно-монтажних робіт I черги в 2019 році не пізніше 31 грудня 2019 року." 1.3. Викласти додаток№2 - Графік виконання робіт, розділ 21. Додатки до договору в новій редакції, а саме: в частині строку закінчення робіт IV квартал 2021 року. 2. Дійсна угода набуває чинності з моменету підписання його сторонами. 3. Угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 25-09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору№25-09-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Викласти п. 5.1 в наступній редакції: "Строк (термін) виконання робіт - до 31.12.2019рік." 1.2. Викласти п 19.1 в наступній редакції: "цей договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до "31" грудня 2019 року - в частині виконання робіт, а в частині розрахунків за виконання будівельно-монтажних робіт в 2019 році не пізніше 31 грудня 2019 року" 1.3. Викласти додаток №2 - Графік виконання робіт, розділ 21. Додатки до договору в новій редакції, а саме: в частині строку закінчення робіт IV квартал 2019 року. 1.4.Викласти додаток №3 - Графік фінансування робіт, розділ 21. Додатки до договору в новій редакції, а саме: в частині строку закінчення фінансування робіт IV квартал 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 25-09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору №25-09-19 від 25.09.2019року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 15 479 828,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 579 971,33 UAH)