Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Портативний монітор)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-08-20-003079-c ● d5c90d975bfe4b218a6ad0fd85517afd
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052229 |
Вебсайт: | http://pavlogradmrada.dp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, 95 |
Контактна особа: |
Вікторія Вікторівна Морарь +380950710121 tender2017pvl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп’ютерне обладнання (Портативний монітор) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 18:17 |
Проект договору.doc | |
20 серпня 2019 18:17 |
Оголошення про проведення закупівлі 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 09:20
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, щодо п.1 і 2 читайте оголошення про про проведення закупівлі; фізичні особи-підприємці на торги допускаються, цінові пропозиції учасників подаються з урахуванням всіх податків і зборів, отже сума ПДВ до ціни учасника - неплатника ПДВ додаватися не буде.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій