Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СОУ 42.1-37641918-105:2013, ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар км 39+500 – 44+500 км у Новоайдарському районі Луганської області.
Очікувана вартість
3 714 300,00 UAH
UA-2019-08-20-002524-c fdb3fa83279446388ae106505a379ff3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мажар Юлія Олександрівна

380645242037 tender.avtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 25903424
Вебсайт: http://lg.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70
Контактна особа: Мажар Юлія Олександрівна
380645242037
tender.avtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 15:23
Очікувана вартість: 3 714 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 428,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18571 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


СОУ 42.1-37641918-105:2013, ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар км 39+500 – 44+500 км у Новоайдарському районі Луганської області.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
СОУ 42.1-37641918-105:2013, ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар км 39+500 – 44+500 км у Новоайдарському районі Луганської області.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, б. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет України, інші джерела фінансування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-11-000016 ● ee9926fe94e3411192fcb81f0f4bc5ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
11.12.2019 № 69
Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 11.12.2019 № 69

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-08-20-002524-c 20.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке: відповідно до Додатку № 2 тендерної документації (надалі – ТД) , замовник встановив чіткі вимоги щодо наявності мінімального складу готової до експлуатації спеціальної техніки, а саме: бортовий автомобіль або еквівалент, фреза дорожня, віброплита або коток дорожній самохідний, повітродувка або щітка механічна, трактор на пневмоходу з можливістю встановлення навісного обладнання або еквівалент, навантажувач пневмоколісний або еквівалент, бітумоварка або еквівалент, навісна косарка або еквівалент. Саме на зауваження виявлені Державною Аудиторською Службою України Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області повідомляємо про наступне: Щодо наявності повітродувки або щітки механічної, бітумоварки або еквівалент – у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надали довідку від 28.08.2019 року за вих. № 01-2, в який вказані основні механізми які відповідають вимогам: бітумоварка – еквівалентом якої є автогудронатор на базі автомобіля МАЗ 5336; повітродувка або щітка механічна – не є спеціалізованою технікою чи механізмом, та відноситься до навісного обладнання на яке до чинного законодавства не видається свідоцтво про державну реєстрацію. Механічна щітка є з’ємним обладнанням та встановлюється на трактор колісний ЮМЗ-6АКМ 40.2. Наявності навісної косарки та будь-яке інше документальне підтвердження щодо наявності цієї техніки - у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надали довідку від 28.08.2019 року за вих. № 01-2, в який вказані основні механізми які відповідають вимогам: навісна косарка або еквівалент - не є спеціалізованою технікою чи механізмом, та відноситься до навісного обладнання на яке до чинного законодавства не видається свідоцтво про державну реєстрацію, косарка є з’ємним обладнанням та встановлюється на трактор колісний ЮМЗ-6АКМ 40.2. Щодо зазначеного котку дорожнього HAMM HD 70, який буде використовуватися під час виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі, та який відсутній у підсумковій відомості ресурсів і не включений до розрахунку вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки та до розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (вих. № 01-25 від 28.08.2019) - у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надали довідку від 28.08.2019 року за вих. № 01-2, в який вказані основні механізми які відповідають вимогам: коток дорожній HAMM HD 70 – даний коток був вказаний, як такий що буде залучений до виконання робіт за предметом закупівлі, що підтверджує наявність всіх документів згідно вимог ТД. При розрахунках договірної ціни, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки та до розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, даний коток не був включений в зв’язку з необов’язковим його використанням при виконанні робіт. Наявність котка в довідці від 28.08.2019 року за вих. № 01-2 не свідчить про порушення вимог ТД, а лише підтверджує його наявність та можливість використання як запасного чи аналога. Не надано довідку-гарантію щодо врахування відстані та часу поставки асфальтобетонної суміші з дотриманням вимог п.п. 5.4.1. та 5.4.2. ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та Таблиці 12 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надали довідку від 28.08.2019 року за вих. № 01-3, в який вказані відстань до місця доставки та орієнтовний термін доставки асфальтобетонної суміші, а саме відстань – 30,5 км, термін доставки 35 хвилин. Замовником встановлена чітка вимога - у випадку, якщо час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладання перевищує 3-х годин після її приготування, то учасник надає окрему довідку - гарантію в якій зазначаються розрахунки учасника якими він керується для того, щоб дотриматися вимог Таблиці 12 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, а саме температура асфальтобетонної суміші з моменту виготовлення, доставки та укладання повинна відповідати показникам Таблиці 12 ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Виконуючи вимогу Замовника, довідка-гарантія в якій зазначаються розрахунки, надається лише при якщо час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладання перевищує 3 години. Надано копію атестата виробництва, що засвідчує про стан асфальтобетонних сумішей, строк дії якого закінчується 29 жовтня 2019 року, в той час як визнаний Замовником строк надання послуг до 31 жовтня 2019 року – у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надали довідку від 28.08.2019 року за вих. № 01-3, в який зазначені всі дані згідно вимог ТД. Також Замовником були встановлені чіткі вимоги - У разі придбання асфальтобетону у виробників/постачальників, учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Відомостей щодо обсягів послуг на закупівлю (Додаток 8) та місце розташування АБЗ, діючий на час надавання послуг (робіт) за предметом закупівлі договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Відомостей щодо обсягів послуг на закупівлю (Додаток 8) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом на ім'я виробника чи постачальника. У даному випадку, а саме у даній вимозі, Замовник не вимагає у разі придбання асфальтобетону у виробників/постачальників копію атестату виробництва на весь строк надання послуг. Враховуючи вищевикладене, рішення та дії Замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.

2019-12-23 14:48:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" 3 712 819,48
UAH з ПДВ
3 712 819,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЕНЕРГОГРУПП 3 714 297,67
UAH з ПДВ
3 714 297,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 19:05
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 19:05
Розрахунки.pdf
06 вересня 2019 19:05
204.imd
03 вересня 2019 22:42
Електронний підпис
03 вересня 2019 22:42
Ліцензія завірена копія.pdf
03 вересня 2019 22:42
гарантия 12777.PDF.p7s
03 вересня 2019 22:41
гарантия 12777.PDF (1).p7s
03 вересня 2019 22:41
гарантия 12777.PDF
03 вересня 2019 22:41
9 Статут і опис.pdf
03 вересня 2019 22:41
7 Інформація ст 17.pdf
03 вересня 2019 22:41
204.imd
03 вересня 2019 22:41
2 Інформація про техніку.pdf
03 вересня 2019 22:41
15 Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 22:41
13 Гарантійний лист.pdf
03 вересня 2019 22:41
12 Довідка зобов'язання.pdf
03 вересня 2019 22:41
1 Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 19:48
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 19:48
Розрахунки та ДЦ.pdf
04 вересня 2019 19:48
паспорт.pdf
04 вересня 2019 19:48
Довідки з банку.pdf
04 вересня 2019 19:48
Довідка про техніку.pdf
04 вересня 2019 19:48
Довідка про працівників.pdf
04 вересня 2019 19:48
Довідка про лабораторію.pdf
04 вересня 2019 19:48
Довідка про АБЗ.pdf
04 вересня 2019 19:48
Довідка забовязання.pdf
04 вересня 2019 19:48
Гарантійний лист.pdf
04 вересня 2019 19:48
Відомості учасника.pdf
04 вересня 2019 19:48
Відомості обсягів.pdf
04 вересня 2019 19:48
104.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"

ТОВ УКРЕНЕРГОГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"
#34531842
Переможець 3 712 819,48
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"
#34531842
3 712 819,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:55
Додаткова угода № 3.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 11:55
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:18
додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:17
25903424_3196814724_SU190902104801.ZS2 зміни до договору
27 грудня 2019 12:16
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 15:06
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 16:22
Договір № 45-2019.pdf укладений
26 вересня 2019 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до потреби, керуючись п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою продовження строку дії договору для виконання зобов’язань щодо виконання робіт/ надання послуг у зв’язку із недостатністю фінансування у поточному році, Сторони погодилися внести у договір підряду № 45-2019 від 26.09. 2019 р
Номер договору про закупівлю: 45-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до потреби, керуючись Відповідно із виниклими обставинами, керуючись п. 1. Ст. 651 Цивільного Кодексу України, абз.2, п. 1, ст. 652 Цивільного Кодексу України , Сторони погодилися внести у договір підряду № 45-2019 від 26.09. 2019 р. наступні зміни: 1.1. П. 2.1 договору викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна Договору визначена відповідно до вимог технічного завдання тендерної документації з робіт (послуг) експлуатаційного утримання відповідно до переліку послуг згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 року за № 1734/22046 і становить 3 712 819 (три мільйони сімсот дванадцять тисяч вісімсот дев’ятнадцять) грн. 48 коп. у тому числі ПДВ 20%. Суми взятих Замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором можуть корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного бюджету та інших джерел фінансування відповідно до планів фінансування, затверджених головним розпорядником бюджетних коштів (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами.»
Номер договору про закупівлю: 45-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 45-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 712 819,42
UAH (в тому числі ПДВ 618 803,19 UAH)