Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Вебсайт: | http://lg.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 15:23 |
Очікувана вартість: | 3 714 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 428,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18571 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - державний бюджет України, інші джерела фінансування | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 16:12 |
ТД Експл утримання Т-13-06 км 39+500 – 44+500 км у Новоайдарському районі.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-11-000016 ● ee9926fe94e3411192fcb81f0f4bc5ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2019 № 69
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 11.12.2019 № 69
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-08-20-002524-c 20.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке: відповідно до Додатку № 2 тендерної документації (надалі – ТД) , замовник встановив чіткі вимоги щодо наявності мінімального складу готової до експлуатації спеціальної техніки, а саме: бортовий автомобіль або еквівалент, фреза дорожня, віброплита або коток дорожній самохідний, повітродувка або щітка механічна, трактор на пневмоходу з можливістю встановлення навісного обладнання або еквівалент, навантажувач пневмоколісний або еквівалент, бітумоварка або еквівалент, навісна косарка або еквівалент. Саме на зауваження виявлені Державною Аудиторською Службою України Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області повідомляємо про наступне: Щодо наявності повітродувки або щітки механічної, бітумоварки або еквівалент – у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надали довідку від 28.08.2019 року за вих. № 01-2, в який вказані основні механізми які відповідають вимогам: бітумоварка – еквівалентом якої є автогудронатор на базі автомобіля МАЗ 5336; повітродувка або щітка механічна – не є спеціалізованою технікою чи механізмом, та відноситься до навісного обладнання на яке до чинного законодавства не видається свідоцтво про державну реєстрацію. Механічна щітка є з’ємним обладнанням та встановлюється на трактор колісний ЮМЗ-6АКМ 40.2. Наявності навісної косарки та будь-яке інше документальне підтвердження щодо наявності цієї техніки - у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надали довідку від 28.08.2019 року за вих. № 01-2, в який вказані основні механізми які відповідають вимогам: навісна косарка або еквівалент - не є спеціалізованою технікою чи механізмом, та відноситься до навісного обладнання на яке до чинного законодавства не видається свідоцтво про державну реєстрацію, косарка є з’ємним обладнанням та встановлюється на трактор колісний ЮМЗ-6АКМ 40.2. Щодо зазначеного котку дорожнього HAMM HD 70, який буде використовуватися під час виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі, та який відсутній у підсумковій відомості ресурсів і не включений до розрахунку вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки та до розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (вих. № 01-25 від 28.08.2019) - у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надали довідку від 28.08.2019 року за вих. № 01-2, в який вказані основні механізми які відповідають вимогам: коток дорожній HAMM HD 70 – даний коток був вказаний, як такий що буде залучений до виконання робіт за предметом закупівлі, що підтверджує наявність всіх документів згідно вимог ТД. При розрахунках договірної ціни, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки та до розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, даний коток не був включений в зв’язку з необов’язковим його використанням при виконанні робіт. Наявність котка в довідці від 28.08.2019 року за вих. № 01-2 не свідчить про порушення вимог ТД, а лише підтверджує його наявність та можливість використання як запасного чи аналога. Не надано довідку-гарантію щодо врахування відстані та часу поставки асфальтобетонної суміші з дотриманням вимог п.п. 5.4.1. та 5.4.2. ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та Таблиці 12 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надали довідку від 28.08.2019 року за вих. № 01-3, в який вказані відстань до місця доставки та орієнтовний термін доставки асфальтобетонної суміші, а саме відстань – 30,5 км, термін доставки 35 хвилин. Замовником встановлена чітка вимога - у випадку, якщо час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладання перевищує 3-х годин після її приготування, то учасник надає окрему довідку - гарантію в якій зазначаються розрахунки учасника якими він керується для того, щоб дотриматися вимог Таблиці 12 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, а саме температура асфальтобетонної суміші з моменту виготовлення, доставки та укладання повинна відповідати показникам Таблиці 12 ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Виконуючи вимогу Замовника, довідка-гарантія в якій зазначаються розрахунки, надається лише при якщо час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладання перевищує 3 години. Надано копію атестата виробництва, що засвідчує про стан асфальтобетонних сумішей, строк дії якого закінчується 29 жовтня 2019 року, в той час як визнаний Замовником строк надання послуг до 31 жовтня 2019 року – у складі наданої тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» надали довідку від 28.08.2019 року за вих. № 01-3, в який зазначені всі дані згідно вимог ТД. Також Замовником були встановлені чіткі вимоги - У разі придбання асфальтобетону у виробників/постачальників, учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Відомостей щодо обсягів послуг на закупівлю (Додаток 8) та місце розташування АБЗ, діючий на час надавання послуг (робіт) за предметом закупівлі договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Відомостей щодо обсягів послуг на закупівлю (Додаток 8) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом на ім'я виробника чи постачальника. У даному випадку, а саме у даній вимозі, Замовник не вимагає у разі придбання асфальтобетону у виробників/постачальників копію атестату виробництва на весь строк надання послуг. Враховуючи вищевикладене, рішення та дії Замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
2019-12-23 14:48:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" |
3 712 819,48
UAH з ПДВ
|
3 712 819,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРЕНЕРГОГРУПП |
3 714 297,67
UAH з ПДВ
|
3 714 297,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" #34531842 |
Переможець |
3 712 819,48
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:55
|
Додаткова угода № 3.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:18
|
додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:17
|
25903424_3196814724_SU190902104801.ZS2 | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 15:06
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 16:22
|
Договір № 45-2019.pdf | укладений |
26 вересня 2019 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до потреби, керуючись п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою продовження строку дії договору для виконання зобов’язань щодо виконання робіт/ надання послуг у зв’язку із недостатністю фінансування у поточному році, Сторони погодилися внести у договір підряду № 45-2019 від 26.09. 2019 р |
Номер договору про закупівлю: | 45-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до потреби, керуючись Відповідно із виниклими обставинами, керуючись п. 1. Ст. 651 Цивільного Кодексу України, абз.2, п. 1, ст. 652 Цивільного Кодексу України , Сторони погодилися внести у договір підряду № 45-2019 від 26.09. 2019 р. наступні зміни: 1.1. П. 2.1 договору викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна Договору визначена відповідно до вимог технічного завдання тендерної документації з робіт (послуг) експлуатаційного утримання відповідно до переліку послуг згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 року за № 1734/22046 і становить 3 712 819 (три мільйони сімсот дванадцять тисяч вісімсот дев’ятнадцять) грн. 48 коп. у тому числі ПДВ 20%. Суми взятих Замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором можуть корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного бюджету та інших джерел фінансування відповідно до планів фінансування, затверджених головним розпорядником бюджетних коштів (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами.» |
Номер договору про закупівлю: | 45-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 45-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |